2013. február 11., hétfő

Utálom a húgod

Ismét egy fordítást hoztam, csak most nem kell a kőkemény +18-ra gondolni. :) Szinte nincs is bent. ;)


"Zayn, hova tetted Abigail pelenkás táskáját?"  - kiáltottam át a házon.

Zayn és én az unokatestvére esküvőjére készültünk. Úgy döntöttünk, hogy Abigail-t kirakjuk anyukámnál, ezért próbáltam összeszedni annyi cuccot, amennyit csak lehetett. Zayn-nel 4 éve vagyunk házasok, pont a következő héten hétfőn lesz a 4. évfordulónk. Az első évben úgy döntöttünk, hogy készen állunk, hogy felneveljünk egy kisbabát, aki végül lány lett. Elég stresszes vagyok, mióta a baba belépett az életünkbe. Elindulok dolgozni, Abigail-t beadom a napközibe, 10 órát dolgozok, mint gyógyszerész, este hazaérek, majd nézhetem Abigail-t egész éjjel, mert nem hajlandó aludni.

"Nézd meg a földszinten az asztalon" - kiáltott vissza Zayn.

Lementem, és végre megtaláltam, amit már régóta kerestem.

"Bébi, kész vagy már? Elfogunk késni" - mondta Zayn bosszúsan.

"Igen, kész vagyok, csak engedd, hogy felébresszem Abigail-t, mert még mindig alszik. Beindítanád az autót addig? Elég hűvös van odakint." - mondtam, miközben Abigail szobájába sétáltam.

*

Kiraktuk Abigail-t anyukámnál, és pont időben megérkeztünk a party-ra. Zayn törte meg a csendet.

"Holnap a családom 6:30-kor átjön vacsorára. "- mondta mosolyogva.

Nincs semmi bajom Zayn családjával, csak a húgát, Jessica-t utálom. Amióta beléptem Zayn életébe, azt hiszi, hogy csak a pénze miatt vagyok Zayn-nel, és azért, mert a leghíresebb banda, a "One Direction" tagja. Ez egyáltalán nem igaz, és ezt ő is tudta. Már azelőtt Zayn-nel voltam, mielőtt a One Direction megszületett. Már hallottam, hogy azt mondta Zayn-nek, hogy szakítson velem, mert hogy én nem szeretem őt, hanem utálom. Azt is kifogásolja, hogy hogyan gondoskodom Abigail-ről, és hogy mindig sír, amikor velem van. Ki ő, hogy beleszóljon a házasságunkba, és hogy hogyan neveljem a lányom? Én szeretem Zayn-t, és nem azért, mert a One Direction tagja, hanem mert ő volt az első szerelmem, az első csókom vele volt, és ő volt mindenben az első. Ő az én angyalom, és annyira szeretem, hogy bármit megadnék érte.

"A húgod is jön?" - kérdeztem.

"Igen, Jessica is jön. Tudom, hogy nem kedveled, de kérlek tégy úgy, mintha nem lenne vele semmi bajod. Megígéred?" - kérdezte alacsony hangon.

Zayn tudott a dologról. Tudta, hogy a húga mindent nagyban eltúloz.

"Rendben, de csak azért, mert szeretlek" - mondtam, és egy puszit nyomtam az arcára.

Következő nap:

6:20 körül járhatott az idő, már mindent az asztalra tettem. Csináltam rakott tésztát, lasagne-t teljesen egyedül.
Zayn családja bármelyik percben megérkezhet ; Abigail-re egy bolyhos rózsaszín ruhát és szandált adtam.

A csengő megszólalt, az ajtóhoz futottam.

"Sziasztok srácok! Hogy vagytok?" - adtam nekik egy puszit, amíg Zayn a húgát ölelte meg.

"Gyertek, ne vegyétek le a cipőt! Kihűl a vacsora, és már Abigail is vár titeket"- mondtam mosolyogva.

Zayn beljebb invitálta családját, és üdvözölte őket. Zayn-nek szoros a kapcsolata a családjával, igazi apja fia. Pontosan úgy nőtt fel, mint az apja, és ezért is csodálja őt annyira. Mindent együtt csinálnak, teljesen egyformák.

Kihoztam Abigail-t, és odaadtam Zayn anyukájának a kezébe.  Mindannyian leültünk, és imádkoztunk. Jessica mellém ült, nagyszerű!

"Tudnál adni a tésztából?" - kérdezte Jessica némi rosszindulattal a hangjában.

"Ó, igen, persze" - mondtam én is rosszindulattal.

Hanyagul átnyújtottam neki, ő hagyta hogy megdőljön egy kicsit, és egyenesen az új ingemre boruljon. 

"Te most viccelsz velem? Mi a fasznak kellett az új ingemre borítani?" - ordítottam kemény szavakkal.

"HÉ" - kiáltotta Zayn dühösen.

"A kibaszott nővéred a hibás. Nem tudom, hogy kinek hiszed magad, azért mert féltékeny vagy ránk és nincs egy normális életed, és férjed. Beteg vagyok, és fáradt, te pedig kibeszélsz a hátam mögött. Ha valamit mondani szeretnél, akkor azt a szemembe mondd." - végre kimondtam, mit már hosszú ideje szerettem volna. Elképesztő, hogy milyen jól esett. Most már pontosan tudja, hogy hogyan érzek iránta. Jessica néha elmosolyodott, de szó nem jött ki a száján, mert tudta, hogy igazam van. 

"Hoppá" - szólalt meg. 

"[T/N], gyere ide" - Zayn kiabált, és Abigail szobája felé húzott. 

"Megígérted, hogy nem fogsz semmit sem szólni, erre most meg jelenetet rendeztél. Menj ki, és kérj tőle bocsánatot most azonnal!" - parancsolta, majd folytatta tovább, hogy milyen éretlen, és ostoba vagyok. 

Bocsánatot kértem, de Zayn is és én is tudtuk, hogy nem voltam őszinte. 

"Semmi baj" - válaszolt vissza Jessica mosolyogva. 

Miután végeztünk a vacsorával, elrakodtunk, és Zayn családja úgy döntött, hogy korán hazamennek, mert Jessica-nak reggel korán kell mennie dolgozni. Hál' Istennek. 

"Köszönjük, hogy vendégül láttatok minket" - mondta Zayn apja. 

"Igen, köszönjük. Nagyon finom volt a tészta, hogy csináltad? Ó, várj! Nem tudtam belőle enni, mert rád ömlött az egész. - vigyorgott Jessica. Legszívesebben képen vágtam volna. 

"Ó, ne kérj bocsánatot. Majd csinálok még egy adaggal, és viszek át hozzátok!" - mondtam, és megerőltettem egy hamis mosolyt. 

Mindannyian kimentek az ajtón, és hanyagul búcsút intettünk. 

"Sziasztok"

Csendesen becsuktam az ajtót, és az emeletre mentem, hogy megnézzem Abigail-t, aki mélyen aludt. Zayn megjelent mögöttem, megfordított, és szenvedélyesen megcsókolt. 

"Mi az?"

"Olyan szexi vagy, amikor ideges vagy" - Zayn arca világított.

Kuncogtam. Megfogtam a kezét, és egyenesen a hálószobába vezettem. 

"Talán gyakrabban kéne mérgesnek lennem" - kacsintottam. 

3 megjegyzés: