2013. február 15., péntek

Sleepover

 /fordítás/
Bocsánat, hogy csak most jövök. Azért remélem, hogy ez tetszeni fog. :) x


Zayn ágyán ültem. A fiúkkal ottalvós bulit terveztünk. Mind bealudtak, Zayn pedig lekapcsolta a fényeket. A szoba ajtaja nyikorogva kinyílt, és Zayn lépett be rajta. Csak nadrág és boxer volt rajta. A nyaklánca megállapodott mellkasán. Nem tudtam mást tenni, csak bámultam.

"Tetszik, amit látsz?" - kérdezte pislogva.

Ajkaimba haraptam és bólintottam.

"De persze sohasem tudnád kielégíteni a szükségleteimet" - mondtam, és tudtam, hogy mi fog történni.

"Azt hiszed, hogy nem tudnálak jól megbaszni?" - morogta, és teste enyém felett lebegett.

"Pontosan" - vigyorogtam.

"Akkor most nagy bajban vagy ribanc"

Zayn lenyúlt, és keményen dörzsölni kezdte a csiklómat a fehér nadrágomon keresztül. Éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem. Azt elértem, hogy szám az ő szájához érjen, de lefogta a karomat.

"Ne érj hozzám, kurva!" - kiáltotta, a kezemet összebilincselte.

"Zayn, kérlek ne! Sajnálom!" - könyörögtem. 

"Túl késő"

Ajkamba haraptam, és vártam, hogy hozzám érjen. Ez volt minden vágyam. Lassan húzta le rövidnadrágomat, és a lila tangámat. Zayn lehajtotta a fejét, és hideg leheletével puncimra fújt. Megnyalta a résem. Felnyögtem.

"Ki tett ilyen nedvessé bébi?" - vigyorgott.

"Te voltál"- suttogtam vissza.

Négy ujját figyelmeztetés nélkül feldugta, és pedig egy hatalmasat sikítottam az örömtől és a fájdalomtól. Nem érdekelte, tovább mozgatta bennem az ujjait, hogy elérje a g-pontomat, miközben a csiklómat szívta.

"Zayn, olyan közel vagyok" - nyögtem, és ujjaimat hajába vezettem.

Kihúzta ujjait, amikor falaim tágulni kezdtek. Felszisszentem a hirtelen távozásra. A barátom egy fasz volt. Lehúzta a rövidnadrágját és a boxerét egy gyors mozdulattal. Büszkén állt. Teste újra az enyém felett lebegett.

"Nem érzem igazságosnak, hogy én nem kapok semmit sem, de ez a csúnya ribanc meg csak kényeztetésben részesül" - sziszegte fülembe.

Próbáltam lenyúlni, hogy megérintsem a farkát, de a bilincs megakadályozott benne.

Zayn kipattintotta a melltartómat, és lerángatta rólam. Farkát két mellem közé tette. Elkezdte mozgatni méretes faszát a melleim között. Minden egyes alkalommal megnyaltam neki, amikor előre tolta.

"Zayn, kérlek, bassz meg keményen" - könyörögtem.

"Mi? Nem hallom" - elvigyorodott.

"Zayn, kérlek! Bassz meg! - morogtam.

"Bassza meg, te tényleg éhezel"

Belém rakta magát. Normális esetben, ha szexeltünk, mindig megvárta, amig megszokom méretét, de ez esetben nem tette meg. Olyan nagy volt, hogy alig kaptam levegőt, nyögtem, és sírtam. Minden alkalommal megütötte a g-pontomat.

"Zayn, Istenem! Nem bírom tovább" - nyögtem ki.

Kihúzta farkát, és nyalni kezdett.

"Tényleg úgy gondolod, hogy megérdemled ezt, ribanc?" - morogta. 

Duzzadt csiklóm nagyon fájt. Ő felgördítette az óvszert a nagy farkára. 

"Segg a levegőbe" - követelte. 

Megfordultam, a kezem még mindig bilincsben volt. Négykézlábra ereszkedtem, pont ahogy kérte. Keményen és gyorsan belém tolta magát, majd egyre csak gyorsult. 

"Ki gondolja azt, hogy ez jó?"- sziszegte. Hajamba markolt, majd meghúzta azt.

"Te" -  mondtam csendesen. 

"Ki vagyok én?" - kérdezte. 

"Harry" - nyögtem ki. 

Teljes erővel tolt. 

"Úgy meg foglak baszni, hogy az én nevemet mondod, te kurva. Mondd meg, hogy ki az, aki azt hiszi, hogy ez jó?" - mondta reszelős hangon fülembe

"Zayn" - mondtam nyögve. 

Kezével lenyúlt, és a melleimbe markolt. Nyögtem az örömtől és a fájdalomtól. 

"Baszd meg Zayn"

Elengedte a hajam, és a mellbimbómba csípett. 

"Zayn, olyan közel vagyok" - nyögtem. 


Elengedte a mellbimbómat, és erősen, körkörösen dörzsölte a csiklómat. Falaim tágulni kezdtek, és egy hatalmasat élveztem. Zayn még lökött rajtam párat, aztán egy férfias nyögés kíséretében elélvezett. Kihúzta magát belőlem, és kinyitotta a bilincset. 

A takarót meztelen hátára tette. Közel kúsztam hozzá, és megöleltem. Ő magához húzott, és így aludtunk el. 

*

Arra ébredtem, hogy a már felöltözött Zayn járkál a szobában. Megdobott engem az ingével, a bugyimmal és a melltartómmal. 

"Gyere bébi, reggeli" - mondta, és megcsókolta a homlokomat. Lesétált a konyhába, és hagyott nyugodtan felöltözni. 

Felhúztam magamra az alsóneműmet, és a melltartómat, majd Zayn ingét is, ami a térdem fölé ért.  Kimentem, a fiúk már mind az asztalnál ültek. Zayn megveregette maga mellett a széket. 

Lecsúsztam a széken, Zayn keze a combomon pihent, miközben a palacsintát ette. Teleszedtem a tányérom, és én is enni kezdtem. 

"Nos srácok, milyen volt a tegnapi szex értekezlet?" - kérdezte Louis pislogva. 

"Mi?" - kiköptem a tejet, és majdnem megfulladtam. 

"Srácok, állj" - figyelmeztette őket Zayn. 

"Miért az én nevemet kellett mondani? Miért nem Liam vagy Niall? - mondta Harry, és lenézett. "Féltem az életem" 

Mindannyian nevettünk, aztán folytattuk az evést. A fiúk elhagyták az asztalt, Zayn pedig felém fordult. Lenézett rám, és szenvedélyesen megcsókolt. 

"Szeretlek [T/N]" - motyogta ajkaimba. 

"Én is szeretlek Zayn" - suttogtam.

1 megjegyzés: