2013. február 18., hétfő

Turné közben

K.directioner-nek. :)


"Zayn, ide tudnád adni a tojást, kérlek?" kérdeztem. 3 hete Zayn megkért, hogy jöjjek el vele és a többi fiúval turnéra. Persze, mert én vagyok az egyetlen lány a buszon, azt várják, hogy főzzek és mossak.  

"Persze kicsim, hányat?" mondta kedvesen.Istenem annyira szeretem őt. Hogy lehet valaki ennyire szerencsés, mint én?"4-et kérlek"A hűtőhöz sétált, kivett 4 tojást, és odaadta nekem.

"Tudod, a fiúk alszanak most" mondta.Nagyszerű, tudom, hogy ez mihez vezet."Zayn nem tudunk szexelni most. Főzök, plusz, a fiúk is a házban vannak, bármikor felébredhetnek, és meghallhatnak minket "-Mondtam kissé bosszúsan.Mindig kanos, amikor elfoglalt vagyok, vagy ha a fiúk itthon vannak. Nem is értem. "Kérlek, bébi, később is tudsz főzni. Nyugodt leszek, ígérem""3:44 van, Zayn, most már bármikor felébredhetnek." 
"Ugh rendben. " elsétált.

2 órával később:
"Köszönöm [T/N] a kaját, ez elképesztő volt" mondta Harry."Igen, van olyan, amit nem tudsz megcsinálni?" kérdezte Niall."Nem tud baszni, amikor kéne." Zayn motyogta, de én meghallottam.

 Méregettem őt egy ideig.

"Elmegyek zuhanyozni, Liam meg tudnád csinálni a mosogatást?""Persze" mondta.Liam olyan volt, mint egy testvér számomra, amióta találkoztunk. Ő annyira megbízható.Felsétáltam az emeletre, és megragadtam a törülközőt, majd besétáltam a fürdőszobába.Levetkőztem, és élveztem a meleg, frissítő zuhanyt.A víz olyan jó volt a bőrömnek. Különösen azért, mert egy hosszú nap volt.Nem tudom, hogy meddig voltam a víz alatt, amíg valaki kopogott az ajtón, és azt mondta, hogy siessek.

Kiléptem a zuhanyból, megszárítottam magam, és rájöttem, hogy elfelejtettem behozni magammal ruhát. 

"Zayn! Gyere ide KÉRLEK "ordítottam.Hallottam lépteit, és ahogy liheg."MI AZ? Ki bántott? Jól vagy? " pánikba esett.
"Semmi nem történt, de hoznál nekem ruhát? Elfelejtettem"Besurrant hozzám és becsukta maga mögött az ajtót.Hallottam a zár kattanását, a falhoz tolt, és durván megcsókolt.Megnyalta az alsó ajkam a bejutásért.  A nyelveink csatát vívtak a dominanciáért, de persze ő nyert.Keményen megszorítottam a csípőjét, felnyögött."Baby, nincs játék." 


Felültetett a pultra.


Azt hihetnénk, hogy egy busz ehhez kicsi lenne, de valójában olyan volt, mint egy ház.Elkezdte dühösen dörzsölni a csiklómat a hüvelykujjával."OOO Zayn, ez kurva jó." nyögtem"Tetszik, bébi?" csak nyögni tudtam. "Válaszolj nekem" mondta, és gyorsabban dörzsölt."I...Igeen, Zayn elmegyek."Két ujját belém nyomta, hüvelykujjával továbbra is a csiklómat dörzsölte.
Már azt hittem, hogy el fogok élvezni, amikor Zayn az ujjait felcserélte farkára, és minden figyelmeztetés nélkül belém csúszott.


"AHH bassza meg Zayn. Ez nagyon jó" kiabáltam. "Ó, igen, te szűk kurva"


"Beszélj hozzám mocskos ribanc"


"Zayn a hatalmas farkad olyan jól mozog az én szűk kis puncimban, hogy mindjárt el fogok élvezni, a francba is. 


"Gyerünk" mondta miközben megharapta a fülcimpámat "De azt akarom, hogy nézz a szemembe, és üvöltsd a nevemet. Érted? "


Bólintok "AH SZENT SZAR ZAYN"


Zayn hamarosan követett és a nevemet üvöltötte. "Szeretlek [T/N]"


"Én is szeretlek."


"Ó, és itt van a ruhád."


Felkaptam magamra őket, és mindketten lesétáltunk a nappaliba. A fiúk vihogtak. 


"Oh Zayn el fogok élvezni" kiáltott Niall


"Beszélj hozzám ribanc" mondta Harry halkan, gúnnyal a hangjában. 


Elpirulok és Liam azt mondja: "Ó, fiúk, adjatok nekik egy kis szünetet."


A fiúk egész turné alatt ezzel piszkáltak minket. 

1 megjegyzés: