2013. február 6., szerda

Egy esély

Itt is van az első +18-as one shot. :) Remélem tetszeni fog! :) Ha valakinek nem tiszta, a [T/N] azt jelenti, hogy a "te neved" 
A végén nyugodtan lehet tetszikelni, nem tetszikelni, és kommentet írni. Várom a rendszeres olvasókat is. :) 
  
Egy Esély
fordítás

Ide-oda járkáltam a lakásban, csak azt akartam, hogy Harry írjon nekem, vagy hívjon.  Nem tudtam elhinni, amit az imént olvastam a magazinokban. 

"Harry  és a titokzatos szőke lány távozik egy szórakozóhelyről."
"Harry megcsalja [T/N]-ed egy titokzatos szőke lánnyal?"

Dühös voltam. Mindig is úgy gondoltam, hogy hűséges, és soha nem tenne velem ilyet, figyelembe véve azt a tényt, hogy mindig azt mondta, hogy mennyire szeret engem, és milyen sokat jelentek neki. Háromszor írtam neki, de egyszer sem jött válasz. 

"Harry, beszélnünk kell!"
"Miért nem veszi fel a telefont, vagy ír vissza?"
"Te kibaszottul kerülsz engem.."

2 óra stresszes várakozás után végül berontott az ajtón. 

"Hé, bébi! - ugrott mellém a kanapéra, és megpróbált megcsókolni.
"Um, nem figyelted a telefonod? Már írtam számtalan sms-t, és hívtalak is, de nem zavartattad magad, hogy visszaírj." - kiabáltam. 
"Kicsim, reggel óta nem néztem meg a telefonom". - mondta. 
"Oh, talán azért, mert egy másik kibaszott lánnyal voltál, és túlságosan is lefoglalt?" - ordítottam. 
"Mit beszélsz, én... "

Mielőtt folytathatta volna, a kezébe nyomtam a magazinokat, felszaladtam a szobámba, és becsaptam az ajtót. Megállíthatatlanul zokogtam. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer majd ilyesmin kell keresztül mennünk. 
Hallottam, hogy kopog az ajtón, majd lassan benyitott. Míg én sírtam, ő megkerülte az ágyat, leült elém, és letörölte a könnyeimet. 

"Nagyon sajnálom, szeretlek, kérlek hadd magyarázzam el" - mondta. 
"Nem kell semmit sem megmagyarázni! Láttalak azzal a kurvával" - sikítottam fel. 
"Részeg voltam, és egyedül voltam. Csak arra emlékszem, hogy mivel részeg voltam, nem tudtam uralkodni magamon, és hagytam, hogy irányítson. Igen, seggfej vagyok, egy fasz, és sokkal jobbat érdemelsz nálam, csak kérlek engedd, hogy jóvá tegyem. Nem akarlak elveszíteni" - mondta könnyekkel a szemében. 

Úgy nézett ki, hogy fájt neki. Örülök, hogy tudta, hogy az, amit tett teljesen rossz. 
Túl fáradt voltam ahhoz, hogy vitatkozzak vele, vagy visszaszóljak neki. Elhagytam a szobát, és a fürdőbe mentem, hogy megmossam az arcom. Ott hagytam egyedül az ágyon, de nem érdekelt. Megérdemelte, amiért ezt tette velem. Nagyon szerettem, de megsértett. 

Miután megmostam az arcomat, elhagytam a fürdőt, és visszamentem a szobámba. Ő már nem volt ott, az volt a tippem, hogy elhagyta a házat, miután én ott hagytam, és nem törődtem velem azok után, hogy bocsánatot kért. 
Lekapcsoltam a villanyt, beugrottam az ágyba, és magamra húztam a takarót. Tudtam, hogy tévedtem, amikor azt hittem, hogy elhagyta a házat. Két hatalmas kéz ölelte át a derekam hátulról.

"[T/N], annyira sajnálom! Elkövettem részegen egy hibát" - mondta. 

Megfordultam, hogy szembe legyek vele, és észrevettem, hogy a szeme piros. Vajon sírt azért, amit csinált? Ezen a ponton őszintén sajnáltam.  

"Adsz egy esélyt, bébi? Kérlek, könyörgöm. Szeretlek, én nem akartam ezt tenni veled. Tudom, hogy nem érdemlem meg, de nem tudnék nélküled élni." - mondta. 

Tudtam, hogy őszintén kiöntötte nekem a szívem. 

"Egy esély" - mondtam. 
"Köszönöm bébi" - mosolygott halványan, a gödröcskéi pedig kilátszódtak, amit imádtam. 

Megfordultam aludni, mert nagyon fáradt voltam a történtek miatt. Megcsókolta a nyakam, a vállam, és a karom. Végül mindenhol csókolgatott. Szerettem ezt az érzést, amikor a karjaiban vagyok. Annyira szerettem őt. 
Rám nézett. 

"Mit csinálsz?" - kérdeztem. 
"Szerelmeskedni akarok veled, [T/N]" - mondta. 
"Ma nem, ez egy nagyon hosszú nap volt, és már aludni akarok" - suttogtam. 
"Kérlek, csak nyugalom bébi" mondta. 

Sóhajtottam, majd szenvedélyesem megcsókolt. Szerettem azt az érzést, amikor a szája az én számat érinti. Keményen visszacsókoltam. Ezután a nyakamat kezdte el harapdálni, és lehúzta a pólóm. Éreztem abból, ahogy bánt velem, hogy szeretkezni fogunk, nem csak csupán szexelni. Levette az ingét, én pedig engedélyt adtam, hogy kikapcsolja a melltartóm, és levegye. Elkezdte csókolgatni és szopni a mellem. Halkan nyögtem. Megcsókolta a hasam, mire én ezen a ponton úgy beindultam, hogy végig simítottam mellkasán és kockáin. Durván megcsókoltam, majd haladtam lefelé kockáin. Megálltam az öve felett. Elkezdtem kicsatolni az övét, amikor megállított. 

"Ez most rólad szól, nem rólam" - mondta mosolyogva.   
"Elkövettem egy hatalmas hibát, és azt akarom, hogy most jól érezd magad" mondta. 

Szívem lebegett, amikor ezt mondta. Tudtam, hogy ugyanúgy szeret, ahogy én őt. 
Ezután kigombolta a nadrágom, az övével együtt. Elkezdtem dörzsölni neki boxeren keresztül, mire felnyögött, de megfogta a kezem, és ismét azt mondta, hogy ez rólam szól. Aztán levette boxerét. 

"Készen állsz, bébi?" - kérdezte. 

Bólintottam, mire ő lassan behelyezte a farkát, én pedig felnyögtem az örömtől. Gyorsított. Hihetetlen jó volt. Amíg ki és becsúszott bennem, szenvedélyesen megcsókolt. A szemét egy percre sem vette le rólam. 

"Annyira gyönyörű vagy, bébi. Én vagyok a legszerencsésebb, hogy itt vagy nekem" - mondtam, miközben tolt. 

Mosolyogtam, és éreztem, hogy elpirulok. Néhány perc múlva éreztem azt a szokásos érzést a hasamban. 

"Haaarrrryyyy, el fogok menni" - sikítottam. 
"Nagyon közel vagyok [T/N]! Élvezz el" - üvöltött vissza. 

Hallgattam rá, és hagytam, hogy magába kerítsen az a hihetetlen érzés. 

"Ó, ééédeees Isteeeneem, a picsábaaa! Harry ez elképesztő volt." - mondtam mosolyogva. 

"Annyira sajnálom, nagyon szeretlek [T/N], remélem megbocsátasz." - lihegte.
"Persze, hogy meg. Igazából sosem tudnék rád haragudni, főleg az előbbiek után nem. Csodás volt." mondtam, és megcsókoltam

Visszacsókolt, és a hatalmas karjaival átölelt. Biztonságban éreztem magam. 

"Csak ígérd meg, hogy sosem csinálod ezt velem újra" - mondtam. 
"Megígérem, [T/N], ígérem! Soha nem akarlak elveszíteni. Nem is tudom mihez kezdenék nélküled." - mondta, majd megcsókolta a homlokomat. 

Ezután becsúsztunk a takaró alá, és elaludtunk.                     

2 megjegyzés: