2013. február 19., kedd

De maga a tanárom...


Becsuktam a szekrényemet, amilyen gyorsan csak tudtam, mert késésben voltam a 3. óráról.  A kémia tanár, Mr. Tomlinson hihetetlenül dögös. Minden lány odavan érte, mert ő a legjóképűbb és legszexibb tanár az iskolában. Lassan besétáltam a kémia terembe 

"Ahh, Mrs. [T/N], már megint elkésett,  második alkalommal a héten." Mondta rám nézve.

"S-sajnálom Mr. Tomlinson." motyogtam. Minden tantárgyból jó vagyok, kivéve kémiából. 

Amikor a csengő megszólalt, éppen kiakartam menni az teremből, de Mr. Tomlinson hívott hátulról "Mrs. [T/N], beszélhetnék önnel 1 percet? "Kérdezte az asztalán ülve. 

" I-igen Mr. Tomlinson. "Lassan odasétáltam hozzá, ő végignézett lábaimon. 

" Tudom, hogy nem szereted a kémiát, de komolyan kell venned, mert elég alacsony szinten vagy. "mondta és rám nézett.  

"Nagyon sajnálom, Mr. Tomlinson, de nem vagyok jó belőle, akkor kérhetek egy korrepetálást? Bármit megteszek. "Könyörögtem. 

Mr. Tomlinson felállt és lassan hozzám dőlt "Bármit?" Suttogta a fülembe. Tudtam hogy mit akart, de nem tudtam, hogy mit csináljak, mert még szűz voltam. 

"M-mr. Tomlinson ...M..mit csinál?. "kérdeztem, miközben próbáltam távolodni tőle, de a táblába ütköztem." Tudod, [T/N], nagyon beindítasz, amikor össze-vissza motyogsz." - mondta és felém sétált. 

"Mr. Tomlinson, nem tehetjük ezt. Maga a tanárom. "Suttogtam 

" Dehogynem csinálhatjuk ezt. "Mondta és a vállamat megfogta. "Szűz vagyok." Ismertem be  

"Úgy nézek ki, mint akit ez zavar ?" kérdezte, és még mindig a vállamat masszírozta. A hajamat hátradobta, hogy hozzáférhessen a másik vállamhoz is, majd megcsókolta a nyakamat. "M-mr. Tomlinson, hagyja abba. "nyögtem könnyedén, de nem mondott semmit, és továbbra is csókolta a nyakam, ráharapott, és szívni kezdte. 

Ekkor bevillant a fejembe, hogy az iskola legszexibb tanára épp a nyakamat csókolgatja. ÉBRESZTŐ [T/N]. Ő OLYAN SZEXI! Karjaimat nyaka köré fontam, miközben ő továbbra is a nyakamat szívta és harapdálta. Abba hagyta, és becsukta az ajtót, amilyen gyorsan csak tudta bezárta, majd visszafutott hozzám, és durván megcsókolt, amit én örömmel hagytam. Visszacsókoltam, és a hajába túrtam. Ő ujját ingem alá dugta, ezzel jelezve, hogy vegyem le. Levettem, majd kicsatolta a melltartómat is, és messzire eldobta. Lábaimmal körülöleltem csípőjét, és minden felesleges dolgot elsodortam az asztalról. 

Melleimet masszírozta, csókolgatta, harapdálta. "Mr. Tomlinson" - nyögtem. Ő kicsatolta az övét, és nadrágjával együtt boxerét is lehúzta. Rólam is levette a nadrágomat, és bugyimat. "Ahh de nedves vagy" - kuncogott, majd végignyalt redőimen, mire én hangosan felnyögtem.  

"Mr. Tomlinson" - sikítottam, mikor két ujját is feldugta. Ajkamba haraptam, hogy visszatartsam az óriási nyögéseimet. 

Szemembe nézett, majd kihúzta ujjait, és erőteljesen belém nyomta magát. 

"Mr. Tomlinson" - sikoltottam fel a fájdalomtól. 

Hamarosan élvezni kezdtem, és egyre gyorsabban mozgott bennem. Másodpercek voltak hátra, hogy elérjük az orgazmust.  

"Baszd meg [T/N]" - nyögött fel, amikor mindketten elélveztünk. 

Letörölgettem magam, felöltöztem, megigazítottam a hajam, és indultam volna ki, amikor utánam szólt. 

"Ezért megérdemelsz egy 5-öst." - mondta vigyorogva, és kinyitotta nekem az ajtót. 

"Találkozunk legközelebb Mr. Tomlinson." - mondtam, és elmentem. 

Ezt gondoltam magamban: lehet, hogy nem is leszek rossz kémiából többé.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése