2013. február 12., kedd

Az első alkalom

Brigii-nek :) /fordítás/

Harry-vel már majdnem 2 éve együtt vagyunk. Éreztem valamit, mintha valami hiányozna az életemből. Rájöttem, hogy Harry az, akire szükségem van.
Még sosem voltunk együtt "úgy". Én szűz voltam, ő nem. Azt mondta, hogy nem erőltet rám semmit, és szeretné, ha az első alkalom különleges és spontán lenne. 
Egyik nap filmes estét rendeztünk, egymáshoz bújtunk, mint mindig, és a kedvenc filmünket néztük, a Click-et (Távkapcs.) 
A padlón ültünk, amikor rájöttem, hogy kész vagyok. Egy nagyon romantikus résznél tartottunk a filmben, amikor Harry a fülembe suttogott.

"Annyira szeretlek [T/N]" - hallottam meg reszelős hangját, és abban a pillanatban tudtam, hogy többet akarok tőle. 

Ránéztem, és azt mondtam neki: 

"Én is szeretlek Harry. És azt hiszem, kész vagyok." - az arca teljes meglepődöttséget tükrözött. 

"M...M..Mi?"- dadogott. 

Közel hajoltam füléhez, és csábosan suttogtam: 

"Tudod, hogy mi" - nézett vissza rám, és elmosolyodott. 

Szenvedélyesen megcsókolt, felkapott az ölébe, és a szobába vitt. Óvatosan az ágyra tett, majd rám nehezkedett. Elkezdtem kigombolni az ingét, csókunkat csak egy pillanatra szakítottuk meg. Lassan lehúzta rólam toppomat. Miután kigomboltam nadrágját, és lehúztam a cipzárt, lerúgta magáról, és a többi ruhához dobta. Ezután ugyanezt tette velem is. Mikor meglátta a fekete csipke melltartómat, és a hozzá passzoló szintén fekete csipke tangámat, elmosolyodott. Folytatta csókolgatásomat, finom, puha ajkaival. Egyik kezem a tarkójára tettem, a másikkal fürtjeibe túrtam, amit szeretett. Nyakamat csókolgatta, majd a kulcscsontomat, aztán leért a hasamig, és végül a bugyim széléig. Gyengéden húzta le. Aztán visszatért nyakamhoz, és finoman harapdálta. Kezével melltartópántomat húzta le, majd újra bebarangolta egész testemet.Kezemmel megfogtam boxerét, és egy mozdulattal lehúztam róla. Ott voltunk mindketten meztelenül. Próbáltam magam takarni, de ő ezt mondta:

"Ne takard el magad szerelmem. Úgy vagy szép, ahogy vagy." - kuncogott, és elénekelte az Little Things utolsó sorát. Közel hajolt hozzám, és a fülembe suttogta:

"Tudom, hogy első alkalommal is nagyon jó leszel" - mondta, majd eltávolodott tőlem, mire én újra közel húztam a nyakamhoz, és visszasuttogtam:

"Majd meglátjuk Styles" - alig hogy kimondtam, már folytatta volna a kényeztetésem, de megállítottam.

"Haz, én csak azt szeretném, hogy végre bennem legyél"

"Köszönöm bébi, nem tudtam volna tovább várni" - mondta, miután felhúzta az óvszert. "Biztos vagy benne, hogy készen állsz, szerelmem?" - Bólintottam. Az Isten szerelmére, nem igaz, hogy nem bírja megérteni, hogy AKAROM ŐT!

Kezével végigsimított puncimon.

"Szóval, miattam vagy ilyen nedves?" -ismét közel hajolt hozzám, én pedig nyöszörögtem érintésére.

"Ezt igennek veszem." - felhozta ujjait, és szájához emelte, majd lenyalogatta.

"Hm, Istenem [T/N] olyan jó ízed van"

Hamarosan bepozícionálta magát, és megint megkérdezte.

"Készen állsz?"

"Harry kérlek, dugj már meg"

"Úgy látom valaki türelmetlen" - vigyorgott majd betolta magát. Hatalmas volt. Adott nekem időt, hogy megszokjam, és amíg nem szóltam neki, hogy mozogjon. Elkezdett mozogni, és a fájdalom egy szempillantás alatt eltűnt, helyébe az öröm lépett. Többet akartam belőle. 

"Harry gyorsabban" - ő gyorsabban tolt. 

Minden alkalommal érintette a g-pontomat. Úgy éreztem, hogy már nincs sok hátra.

"Ha..Harry...nagyon közel vagyok" - mondtam neki. 

"Várj szerelmem" - nagyon nehéz volt tartani. 

Észrevettem, hogy egyre lassabbak a tolásai, tudtam, hogy ő is közel van.  Csábítóan a fülembe súgta:

"Gyerünk bébi" - a hátam ívbe feszült, és hangosakat sikítottam. 

"Oh Harry, igen" 

"A picsába [T/N]"

Még párat lökött rajtam, aztán mellém esett. Miután sikerült lejutnunk a csúcsról, a szemembe nézett. 

"Wow [T/N], ez volt a legjobb egész életemben" 

"Köszönöm Harry! Ez volt a legjobb éjszakám" 

Megcsókoltuk egymást, az ajtó pedig kinyílt. Louis sétált be rajta. 

"Ez valami tréfa volt? Tubicáim, az egész házat a nyögéseitek töltötték be. De...gondolom éhesek vagytok" - basszus, teljesen elfelejtettem, hogy ez Harry és Louis lakása.

Harry és én zavartan egymásra néztünk, majd Harry megszólalt. 

"Persze Louis. De te sem tudtál volna leállni, ha megláttad volna a barátnőm szexi testét." - kuncogtam válaszán. 

Louis egy pillantást vetett ránk, aztán elmosolyodott, és elment. Miután az ajtó bezárult, Harry megszólalt. 

"Hát ez kínos volt...de legalább már tudják, hogy csak az enyém vagy, és én a tiéd" - mosolyogtam.

"Persze, hogy a tiéd, Harry" 

"Jobb, ha kimegyünk vacsorázni, mert popsi mester visszajön" - nevettem viccén. 

Miután felöltöztünk, Harry megfogta a karom, és magához húzott. 

"Annyira szeretlek [T/N]. Ezt remélem te is tudod. " 

"Én jobban szeretlek"

"Én szeretlek a legjobban" 

Megöleltük egymást, és úgy éreztem, hogy soha nem szeretném elengedni. 

"Örökkön-örökké kicsim" - megcsókolt. Addig folytattuk, amíg....

"A VACSORA NEM FOG IDEJÖNNI MAGÁTÓL" - kiabált Louis. 

Harry-vel felnevettünk, majd lementünk kéz a kézben, hogy megkóstoljuk a Louis féle vacsorát.

2 megjegyzés: