2013. február 9., szombat

Durva Liam

Fordítás

Épp most értem vissza a házba. Liam és én összevesztünk, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek sétálni. Ezekben a napokban szinte minden apróságon összevesztünk. 

A konyhában ittam egy pohár vizet, amikor meghallottam lépteit hátam mögött. 

"Hol a pokolban voltál?"

Nem kellett vele szembe fordulnom, hogy tudjam, hogy a fekete snapback-jét, és egy fekete inget viselt, a szemöldökét pedig összeráncolta. 

"Kint" - válaszoltam hűvösen, és a poharat a számhoz emeltem. "Mit számít az neked?"

Rögtön éreztem, hogy Liam mellkasát hátamnak nyomja. Megragadta lófarkamat, és egy kissé meghúzta, így nagy, puha ajkaival a fülembe suttoghatott. Eszembe jutott az első alkalom, amikor találkozunk, és hogy hogyan vettem észre nagy ajkait ezen a fehér fiún.

"Mit mondtam neked, hogy nézz rám, amikor velem beszélsz, hm?" - morogta dühösen. 

Némán néztem árnyékát, és ahogy tejfehér, tetovált karját levezeti hasamon, és kezét rövidnadrágomba csúsztatja.

Liam elengedte a hajam, ahogy halkan nyöszörögtem, fejem vállára hajtottam, mint régen, és lassú körökben dörzsölte csiklóm, miközben durván masszírozta mellemet.

"Azt hiszed, úgy beszélhetsz velem, ahogy akarsz?" - kérdezte, s hangja alig volt több a suttogásnál. 

Nem tudtam, mit válaszoljak, nem akartam, hogy abba hagyja. 

"Talán elfelejtetted, hogy kié a ház?" - folytatta, és megkóstolta a nyakam. 

Félrehúzta fehérneműmet, és végigsimított lüktető puncimon. 

"Szereted, amikor durva vagyok, mi?" - éreztem, hogy mosolyog, miközben nedves csókokat hagyott nyakamon, csípőjét pedig szorosan hozzám nyomta.

Kihúzta kezét nadrágomból, és megfordított, hogy szembe kerüljek vele. Gyorsan mellkasához húzott, és a fenekemre csapott, mielőtt durván megszorította azt. 

"Mozgasd a segged az ágy felé" - parancsolta. 

Próbáltam rá haragudni, ahogy elhagytam a konyhát, és lengettem neki a csípőm, hogy egy kis élményt nyújtsak neki.Tudtam, hogy Liam egy seggfej ember volt, és hogy a konyhapultnak támaszkodva, szemöldökét összeráncolva nézte a seggem. 

Túl lassan mehettem, mert Liam egy pillanattal később megjelent mögöttem, és a fenekembe csípett. 

"Siess már, a francba! Nem érek rá egész nap." - suttogta sűrű Wolverhampton-os akcentusával fülembe.

Amint beértünk a szobába, újra a dühös, és határozott Liam-et láttam. Mit gondolt magáról? Nem a főnököm.
Álltam az ágynál, a csípőmet az egyik oldalra mozdítottam, a karomat keresztbe tettem, és Liam felé egy csúnya pillantást tettem. 

Ezt észrevette, odalépett hozzám, és keményen megragadta államat hüvelyk és mutatóujjával. 

"Ne csinálj úgy, mintha nem akarnál engem" - mondta, mielőtt durván megcsókolt. 

Felnyögtem, és visszacsókoltam. Liam csókunkba morgott, alsó ajkamba harapott, és keményen az ágyra lökött. 
Felsikítottam az izgalomtól, és a meglepettségtől. Felnéztem rá egy csábító vigyorral. 
Ott állt felettem semmi másban, csak egy boxerben. 

"Mi legyen a büntetés, hm?"

Nem mondtam semmit, ahogy leült az ágy szélére. 

"Gyere ide" - mutatott a földre, miközben lábait szétterpesztette. 

Csalódottan sóhajtottam, mert már azt akartam, hogy végre bennem legyen. Nem volt kedvem a játékaihoz. Meghallotta, és szigorúan nézett rám. Tudtam, hogy jobb lesz, ha engedelmeskedem, azért letérdeltem a padlóra. 

"Szopj le" - adta ki a parancsot. 

Kezembe vettem farkát, és egyszer végignyaltam rajta, mielőtt az egészet számba vettem. Nem voltam abban a játékos hangulatomban, ezért úgy tettem, ahogy mondta, mert tudtam, hogy csak meghosszabbítaná a bűntetésem. 
Fejemet fel-le mozgattam, közben aprókat nyögdécseltem. Liam felnyögött, és kezével hajamba markolt. Fejét hátravetette, olyan extázisban volt. 

"Oh baszd meg, folytasd" -rekedt, és durva volt a hangja, ami meg volt telve élvezettel.

Csípőjét mozgatni kezdte, hogy minél jobban bennem lehessen, mire én öklendezni kezdtem.Hamarosan számba lövellte meleg ondóját. Az egészet lenyeltem.
Felnéztem rá, vigyorgott. Szerette, amikor örömöt szerzek neki. 

"Feküdj az ágyra" - felálltam, ő pedig megfosztott ingemtől és nadrágomtól. 

Lefeküdtem az ágyra, fejem a hűvös párnára hajtottam. Liam ajkaival fülemhez közelített. 

"Fenék fel!" - suttogta.

Felemeltem fenekemet a levegőbe, a mellkasom még mindig az ágyon volt. Éreztem, hogy Liam mögém térdel, és átázott fehérneműmet lassan lehúzza, egészen a térdemig. 

"Már most jó munkát végeztél. De ez nem változtat semmit azon, amit korábban tettél" - keze hátsómon landolt, mire felsikítottam meglepettségemben. Nagyon fájt, de jó érzés volt. 
Visszanéztem Liam-re, mosolygott. Én is megengedtem egy kisebb vigyort. Tudtam, hogy úgy gondolta, hogy az ütés az előbb nem volt elég kemény. Igazam volt, mert keze ismét fenekemen landolt, csak most sokkal erősebben, mint az előbb. 
Becsuktam a szemem, és nyöszörögtem, miközben a fenekemet "nevelte". 

"Tetszik?" - megint nem szóltam, csak nyöszörögtem. "Ezentúl hallgatni fogsz rám?" - kérdezte dühösen, miközben bal arcomra csapott.

Nem mondtam semmit, képtelen voltam a szavak formálására. 

"Hallottad?" - kérdezte és újra a fenekemre csapott. 

"Igen bébi, hallgatni fogok rád" - sóhajtottam egy tartalmasat. 

"Jó, most vedd le a melltartód" - utasított. Úgy tettem, ahogy mondta, és türelmetlenül vártam négykézláb, hogy végre megdugjon. 

Éreztem, hogy farkát bejáratomhoz pozícionálta, és figyelmeztetés nélkül keményen belém hatolt. Ez mindkettőnkből nyögést váltott ki. 
Nem adott időt arra, hogy megszokjam, hanem keményen tolni kezdett. Vastag farka teljesen kitöltött. Ismét fenekemre csapott. 
Kezét csiklómra nyomta, és dörzsölni kezdte. Lassan körzött. 
Mindketten nyögve lihegtük egymás nevét, amikor Liam észrevette, hogy alig bírom magam megtartani a karomon. 
Megragadta a hajam, és hátrahúzta a fejem, én pedig éreztem verejtékét hasán és mellkasán. 

"Szót fogadsz nekem, mint egy jó kislány?" - morogta fülembe. Nem válaszoltam. "Hm, bébi? Azt akarod, hogy abba hagyjam?" - még gyorsabban dörzsölte a csiklóm, és már majdnem elmentem, amikor Liam abba hagyta, és kicsúszott belőlem.  Lefeküdt mellém. 

"Mi a fasz, Liam?" - kiabáltam mérgesen, és mellkasára csaptam. Még mindig négykézláb álltam, és vártam, a következő lépését. 

"Fogd be a szád, és lovagolj rajtam!" - utasított. "Látni akarom, ahogy a melled ugrál" 

Úgy döntöttem, hogy most jött el az ideje, hogy Liam megfizessen minden egyes ugratásáért, úgyhogy lassan csúsztam rá, majd fel és le kezdtem mozogni, szinte már elviselhetetlenül lassan. 

"Ugrálj már, a kurva életbe" - kiabált dühösen. 

Elkezdtem nevetni, de abba hagytam, amikor erősen megmarkolta csipőmet, és durván belém tolta magát, majd gyorsan kezdett el mozogni bennem. 
Becsuktam a szemem, a fejem hátravetettem, ahogy Liam a csiklómat dörzsölte. 

"Liam, istenem, elmegyek" - nyöszörögtem. 

"Jó kislány. Tetszik, ahogy a nagy, és vastag farkam kitölti a te szűk kis puncikádat?"

"Mhm." - bólintottam. Nem volt hangom, de nem érdekelt, mert annyira közel voltam. 

"Légy jó kislány, és élvezz ide nekem" - mondta alattam, és mélyebben volt bennem, és durvábban dörzsölte csiklómat. 

Ezekkel a szavakkal elérte a hatást. Hamarosan megjelent a hasamban az a szorító érzés, és az orgazmus tetőtől talpig magába kerített. Falaim összeszorultak körülötte, 

"Liam, a kurva életbe...." sóhajtottam többször, ahogy folytatta. Úgy éreztem, meleg és boldog bizsergés halad át testemben  mindenhol, és nem láttam semmit az örömtől.
Még néhány lökés után Liam a nevemet kiabálva belém élvezet és egy rakás szitokszó hagyta el a száját. A farka megrándult és belém lövellte ondóját. 


Mikor még bennem volt, megcsókoltam, mielőtt legördültem mellé az ágyra. Csodáltam, ahogy izzadt testünk összetapadt. Fejem mellkasára hajtottam, és egyre csendesedő szívverését hallgattam. 
Liam megragadta a kezem, és ujjainkat összekulcsolta. Egy ideig nem szólt semmit, majd végül ezt morogta: 

"Sajnálom. Sajnálom, hogy kiabáltam veled. És sajnálom, hogy bántottalak" - megfordította fejét, hogy szembe nézzen velem. 

Megcsókoltam, és kuncogtam egy kicsit, hogy ez a kedves ember az oka annak, hogy a testem most tele van lila zúzódásokkal. 

"Nagyon jó volt" - suttogtam, és becsuktam a szemem.  

Liam felnevetett. 

"Rossz kislány vagy" - motyogta, és odanyúlt a kislámpához, hogy lekapcsolja. 

Én már aludtam.

2 megjegyzés:

  1. ne haragudj,ha nem mindig írok kommentet,de minden írásodat elolvasom.szóval nyugodtan minden alkalommal beleszámolhatsz azok közé akik írnak,mert rendszeresen,szinte minden nap olvaslak.:)

    VálaszTörlés