2013. február 17., vasárnap

Úgy, ahogy vagy


[T/N] szemszöge:
A twitteremet néztem a padlón ülve, egy hatalmas tükör előtt.  Minden ember azt mondta, hogy kövér vagyok. Voltak halálos fenyegetések, mert Niall barátnője vagyok. "Menj a pokolba te kövér disznó", " Mi a fasz? [T/N] annyira kövér.", "Miért szereti Niall ezt a nagy seggű, kövér kurvát?" könnyek kezdtek formálódni a szemembe. Csak sírni akartam, de tartottam magam. Minden rajongó azt mondta, hogy kövér vagyok. És ez nagyon rosszul esett. 

Felálltam, és úgy néztem a tükörbe. Úgy éreztem, undorodok magamtól. Soha nem voltam az, akit igazán érdekel, hogy hogyan nézett ki. Úgy értem, nyilván figyeltem, hogy mit ettem, csak azt gondoltam, hogy ezt egy kicsit szar hallgatni a társadalomnak. 

A könny kiszökött, és lecsúszott az arcomon. Leültem, és visszamentem, hogy elolvassam a többi utálkozó üzenetet is. Tudom, hogy nem kellett volna, de nem tudtam ellenállni.

Niall szemszöge:
Kinyitottam a [T/N] -val közös lakásunk ajtaját. A lakás csendes volt, egy halk hang volt, ami a tv-ből jött. "[T/N]?" Hívtam, miközben a hálószobába mentem. Az ajtó nyitva volt egy kicsit. Csendben kinyitottam és láttam, hogy [T/N] a földön ül, és sír laptoppal a kezében. 


Felnézett rám vörös szemekkel. Az orra egy kicsit piros volt, és az arca is rózsaszín. "Hé, bébi. Mi a baj? "Leültem a földre mellé, és megfogtam a karjaimba, jó szorosan. Sírt. Lenéztem, és láttam, hogy a twitter volt megnyitva, tele utálkozó üzenetekkel. "Baby. Miért olvasod ezeket? "Megrázta a fejét, én  simogattam a haját. Próbálta lenyugtatni magát, mielőtt megszólalt. "Ők gyűlölnek engem ... nem tudom, hogy mit tettem, de ők gyűlölnek engem. Tényleg kövér vagyok? "Belenézett a szemembe és én is az övébe. "Te nem vagy kövér. Közel sem kövér. Ők csak féltékenyek, hogy randizol velem, és ők nem. Több rajongó is szeret, és szerintem te tökéletes vagy. Ne légy olyan szigorú magadhoz, szerelmem. "

 
Megcsókoltam gyengéden. Az állát felfelé döntötte, hogy elmélyítése a csókot.Karomat nyaka köré fontam. Mindketten lassan elváltunk egymástól, míg a homlokunk összeért. "Baby, ma este meg fogom mutatni, hogy tökéletes vagy. Az összes hülye gondolatodat elterelem. "suttogtam, miközben felvettem és az ágyra raktam. Ő kuncogott egy kicsit, aztán rám mosolygott. Istenem mennyire szerettem azt a mosolyt.

[T/N] szemszöge:
Niall fölém feküdt, majd megcsókolt újra. A kezeim pólója alatt jártak, a mellkasán. Megtörtem a csókot. "Vedd le"Egyszerűen kijelentettem. Ezzel Niall levette az ingét, felfedve gyönyörű mellkasát. Újra megcsókolt Szájába nyögtem, aztán eltoltam levegőhiány miatt. Még egyszer megcsókolt, mielőtt kicsatoltam övét. Miután végeztem, lehúztam a nadrágját a bokájáig. Niall kilépett belőle, és újra visszajött az ágyra. "Gyere ide" mondtam, és megveregettem magam mellett a helyet. Lefeküdt mellém. Ráültem alhasára, kezével megtartotta a csípőmet. 

Niall rám nézett,  egy mosoly terült szét az arcán. Megcsókoltam őt újra. Mindketten nyögtünk. Miután elszakadtunk, a szemembe nézett "Baby, a ma este rólad szól oké? "mondta,, miközben megcsókolta a homlokomat. Bólintottam, és megharaptam az ajkát. Azt mondta, hogy vegyem le a pólómat, és én örömmel megtettem, amit mondott.Melegítőnadrágban és melltartóban voltam. Végigcsókolta testemet egészen a csípőmig. Utána lassan csúszott le a combomhoz, közben lehúzta a nadrágomat a térdemig, és én pont letudtam rúgni. "Annyira tökéletes vagy bébi. Ne kételkedj magadban. "Mondta, majd végigcsókolt a bugyimon, és a belső combomon. 

Visszajött nyakamhoz, játszott velem. Elkezdte szívni a nyakamat. Nyögtem, miközben megnyalta a bőrt. "Niall ... Ne játssz már." Ő bólintott, és lehúzta a bugyimat, miközben mélyen bámult a szemembe.Tartottuk a szemkontaktust, amíg megcsókolta ajkaim. Visszatért lábaim közé, és megcsókolta a csiklómat. Szívni kezdte "A francba."kapkodtam a levegőt. Megállt, hogy levegye a Calvin Klein boxerét, így mind a ketten teljesen meztelenül voltunk.

Niall szemszöge:
Amikor [T/N] erekciómat nézte, egy kicsit elpirultam. Ő észrevette, és elnevette magát egy kicsit. Felült, és egy megnyomta  a mellkasom, hogy feküdjek el. Megcsókolta a péniszem tetejét, mielőtt lassan a szájába vette. Lehunyta a szemét, miközben lassan mozgatta a fejét. A farkam megütötte torkát így ő egy kicsit köhögni kezdett. Én hangosan nyögtem. A fejem hátraszegtem az örömtől. Úgy éreztem, fokozatosan egyre közelebb kerülök az orgazmushoz. "N..ne..." felnyögtem. Kivette szájából farkamat, és megcsókolt. 
 
Homlokát enyémen pihentette és a szemembe nézett "Olyan szép vagy." Megcsókoltam az orrát, és a kezembe vettem farkamat, és bejáratához pozícionáltam magam. Lassan hatoltam belé, mindketten felnyögtünk az érzésre. Mozogni kezdtem. "Istenem. Annyira szűk vagy "megfogtam csípőjét, és tartottam, hogy együtt mozogjunk, és megtaláljuk a ritmust. "Ó, a picsába. Niall. "Nyögött hangosan, miközben a szeme csukva volt. Gyönyörű volt. "Közel vagy, kislány?" lihegtem. Ő az ajkába harapott, miközben nyögött. "Mhmm" együtt mozogtunk, az izzadtság csillogott a homlokunkon.. "Nézz rám, ha elélvezel, oké?" Ő bólintott. 


Kezemmel csiklóját kezdtem dörzsölni, nyolcasokat írtam le "Istenem. Niall "Ránéztem, és szenvedélyesen megcsókoltam."Bassza meg [T/N]. Olyan szűk vagy "Folyton a nevemet nyögte. "N-Niall ... Közel vagyok." Küzdött, hogy kitudja mondani ezeket a szavakat. Kinyitotta a szemét, és az enyéimbe bámult. "Várj, szerelmem." a szemöldökömet összeráncoltam, éreztem, hogy nagyon közel vagyok. Néhány perc múlva a nevemet sikította "Niall! Nem bírom tovább "Ujjaink összefonódtak "Háromra" bólintott, próbálta tartani. "1" lihegtem. "Ó, baszd meg. 2 "Mondta, miközben az ajkába harapott. "3!" Mindketten hagytuk, hogy az orgazmus átjárja testünket. "Szent szar! Niall! "Becsuktam a szemem, még mindig egymás kezét szorongattuk. 

Lelassultam, majd kicsúsztam belőle, és mellé estem. Fejét mellkasomon pihentette, miközben láthatatlan mintákat rajzolt hasamra ujjaival.. Megcsókoltam a homlokát "Baby. Úgy vagy tökéletes, ahogy vagy. Szeretlek, és kérlek ne hallgass az utálkozókra, oké? "Ő bólintott, és lehunyta a szemét. "Én is szeretlek Niall"  Mosolyogtam magamban, és adtam még egy utolsó csókot a homlokára, mielőtt mindkettőnk elaludt.

1 megjegyzés: