2013. február 22., péntek

A hétvége


A sarokban álltam, piros műanyag pohárral a kezemben , és a többieket néztem, ahogy szórakoznak és jól érzik magukat. Nem éreztem ugyanezt. Egy rosszindulatú buliban voltam a legjobb barátnőmmel és az ő barátjával. Utáltam azokat az embereket. Hangosak voltak és ellenszenvesek, és minden, ami érdekelte őket az a sport és a szex volt. 

Körülnéztem a szobában, a hangos zene dübörgött a fülemben, amikor észrevettem egy fiút, aki engem bámult messziről. Megfordultam, hogy hátha valakit mögöttem nézett. De nem volt mögöttem senki. Visszafordultam, ő elment. A számhoz emeltem a poharamat, és lenyeltem a keserű folyadékot. "[T/N] Gyerünk! Táncolj! Buli van! "sikítozott barátnőm a fülembe, próbálta túlkiabálni a zenét.

"Nem, ez a buli maga a pokol. Megyek és töltök magamnak valamit, szórakozzatok csak nélkülem."

Kétlem, hogy hallotta, amit mondtam. Abba az irányba mentem, ahol az a hordó volt, amiből a piát lehetett kiengedni, és vártam, hogy sorra kerüljek. Megragadtam a csapot, és engedni kezdtem volna magamnak az alkoholt, amikor valaki megfogta a kezem. Felnéztem, és megláttam a fiút, aki bámult rám. Sötét fürtök, smaragd szem, és egy gödröcske a jobb arcán. Én csak bámultam rá, és nem tudtam, mit tegyek, vagy mondjak. "Harry vagyok" mondta, miközben feltöltötte a poharamat, és pimaszul rám vigyorgott. 

"Én [T/N] uh köszönöm!" mondtam és újra a számhoz emeltem a poharat, majd körülnéztem. 

"Akarsz táncolni?" kérdezte és a szoba felé intett, ami tele volt részeg főiskolai hallgatóval, akik táncoltak, mint a veszett állatok. Én nem igazán akartam táncolni, de nem akartam udvariatlan lenni. "Ugyan már, csak egy dalra?" bólintottam és letettem a poharat a pultra. Megfogta a kezem, az alkohol szaga megütötte az orromat, ami a szobában keringett. Megfordultam és fenekemet ágyékához dörgöltem. Kezét a csípőmre tette és hagytam, hogy a zene átjárja a testem, lengettem a csípőm egyik oldalról a másikra, miközben nyomást gyakoroltam az érzékeny pontjára. Tartása a csípőmön szigorodott, ahogy közelebb húzta a testét hozzám. Úgy éreztem, hogy egy bizsergés halad át a testemen. Fejemet vállán pihentettem, miközben testünkbe beköltözött a zene ritmusa. Elkezdte csókolgatni, és szívni a nyakamat, biztos, hogy nyoma marad reggelre. Kezemet felhoztam, és göndör fürtjeibe túrtam, és játszadoztam a tincseivel, miközben ő még mindig a nyakamat kényeztette. Önelégült vigyor jelent meg az arcán, amikor a nyakam bőrére nézett. 

Megfordította a testem, hogy szembenézzek vele, és határozottan a számhoz nyomta az ajkait. Visszacsókoltam. Egyik kezét a hátamra tette, a másikat az arcomra. Megragadtam a bicepszét, miközben csókolt. Kinyitottam a számat, és hagytam, hogy a nyelvét a számba csúsztassa. Megéreztem az alkohol ízét, amit ezelőtt ivott. Lassan elhajolt, és homlokát az enyémhez tette. "Menjünk valahova csendesebb helyre.Jó? "Bólintottam, karon fogott, és elkezdett húzni a szobából. Lesétáltunk a folyosón, és bementünk egy másik szobába. Volt egy nagy ágy a szoba közepén, a falak poszterekkel voltak kirakva. Oldalra néztem, és egy halom CD-t láttam. Becsukta az ajtót. Volt egy plakát, amin egy meztelen nő volt, arra következtettem, hogy ez egy tizenéves szobája lehet. Megragadta a karomat, és elvezetett az ágyhoz. Az ágy lábánál álltunk, és újra felfedeztük egymás száját. 


Megfogtam a vállát, és lelöktem az ágyra, a lába lelógott. Kezét csipőmre rakta, és közel húzott magához, hogy újra megcsókolhasson. Felfedezte a testem, majd elérte a mellem. Megszorította mindkettőt, a számat egy halk nyögés hagyta el. Megkereste a melltartócsatomat, és kicsatolta. Az első reakciója az volt, hogy felfedezte a mellem. "Kurva szép vagy."mondta. Megragadta a csupasz melleimet a nagy kezével, és összeszorította őket. Felült, miközben én még mindig az ölében ültem. Melleim közé tette a fejét, és úgy csókolgatta. Bekapta a bal mellbimbómat a meleg szájába. Egy idő után felállt. Megragadtam az ingét, és lerángattam róla. Rám nézett. Még soha nem éreztem ezt. Soha nem akartam rosszat tenni. Soha nem akartam úgy érezni, hogy valaki több nekem, mint abban a pillanatban. És ez fájt. 

Térdre ereszkedtem, és kigomboltam a sötétkék farmerét, és lecsúsztattam a térdéig. Merev farka tisztán látható volt a Calvin Klein boxerén keresztül. Megmarkoltam őt az anyagon keresztül, mire felnyögött. Felnéztem, és láttam őt ahogy visszabámult rám.Nézte, ahogy boxerén keresztül masszírozom őt. Éreztem, hogy már nagyon megkeményedett, ezért lehúztam róla az anyagot. Alig hittem el, amit láttam.Neki volt a legnagyobb, amit valaha is láttam. Megragadtam a farkát, és megszorítottam neki, ő pedig lehunyta a szemét az örömtől. Végigfuttattam rajta a kezem, a tövétől a csúcsáig. Visszacsúsztattam a kezem a tövéhez. Kinyitottam a számat, és amennyire csak tudtam, magamba fogadtam. Fel-le mozgattam a fejemet, és azt a részt, amit nem tudtam bekapni, a kezemmel dörzsöltem. Harry megragadta a hajamat, miközben a nevemet nyögte. Mozgatta a csípőjét, amitől öklendezni kezdtem "Baszd meg". sziszegte, a fejét hátraszegte. Megragadta a vállamat, majd hamarosan megéreztem meleg nedvét a számban. Kemény csókot nyomott a számra, mielőtt visszadobott az ágyra. 

A párnák közé feküdtem, Harry felmászott hozzám. Szemmagasságban, rajtam feküdt.Kezdte az állkapcsomnál a csókolgatást, majd folytatta a nyakamnál. Végig csókolta a mellkasomat, a hasamat, az egész bőrömet, ahogy csak tudta.. Amikor a farmerem tetejéhez ért, megnyalta a hasam alját, amibe beleborzongtam. Kigombolta  a farmeremet és lehúzta.Rám nézett, és ördögien kuncogott. A már teljesen átázott bugyimat simogatta. "Mhmm, de nedves vagy." Lecsúsztatta a bugyimat is, és eldobta valahova a szobába. Visszafordult, és hanyagul egy csókot nyomott a csiklómra. Elkezdett dolgozni a nyelvével. Olyan jól csinálta, hogy nem találok rá szavakat. Teljesen extázisba estem. A csiklómat nyalta, és feldugta 2 ujját. Nem tudtam mást tenni, mint sikítani a nevét, szerencsére a zene elnyomta a hangomat. Annyira közel voltam. "Én-Én el-fogok-él-élvezni"nyögtem. Ujjait gyorsabban mozgatta, ezzel nagyobb nyomást keltve. "Gyerünk" mondta, és csak ennyi kellett. Kihúzta az ujjait, és tisztára nyalt.. Felnézett lábaim közül, és elvigyorodott, gondolom büszke volt arra, amit az előbb véghez vitt.

A mellkasom fel-le mozgott, majd kezdtem újra visszatérni a valóságba. Lábaim közé helyezkedett, és belém csúszott. Mindketten felnyögtünk kórusban, a fejemet visszadobtam a párnára. Mozgása lassú volt, de elviselhető. A hátam ívbe feszült, amikor felgyorsult. Golyói hangosan fenekemhez csapódtak. Felettem lebegett, hideg nyaklánca érintette a mellkasomat. Lekönyökölt a fejem mellett, hogy megtudjon csókolni.  Egészen addig csókolt, amíg egy nagyot nem nyögött. Megfogtam vállait támasztékként. Éreztem a bizsergést az alhasamban, és tudtam, hogy hamarosan elérem a második orgazmusomat az éjszaka. Lelassított, csak egy kicsit "Uh [T/N], nagyon jó vagy." Megcsókoltam a nyakát válaszként, kezeimet lapockáira tettem.. "Harry ... Tovább .. Kérlek. "Sikítottam, és körmömet végighúztam a hátán. Üteme felgyorsult, szinte már elviselhetetlen volt. "[T/N] közel vagyok bébi." Megnyalta a középső ujját, és dörzsölni kezdte a csiklómat.. Összeszorítottam a lábaimat, és egy orbitálisat sikítottam, ahogy a mennybe repültem.Megcsókoltam, hogy közelebb vigyem őt is.Összeszorította a szemét, és nagyokat káromkodott, majd megéreztem magamban nedvét. Lelassított, mielőtt teljesen megállt. Egy szenvedélyes csókot adott nekem. 

Harry kihúzta magát, és mellém esett. Nedves testünkre húzta a takarót.Rám nézett mosolyogva. . "Nem kéne menni? Mi van, ha jön az a gyerek, aki itt él? "Kérdeztem aggódva. Nevetett. "Ez az én szobám." Mosolygott le rám, én vissza néztem rá. "Nos, ebben az esetben ..." mondtam, és hozzápréseltem magam. Lekapcsolta a lámpát az éjjeliszekrényen. Kezével átölelte a derekamat, és adott egy csókot a homlokomra.  "Jó éjszakát." mosolyogtam.

1 megjegyzés: