2013. február 7., csütörtök

Narkomániás

Fordítás

"Maradjak éjszakára?" - súgta Niall a fülembe.

Lehelete csiklandozta a nyakam. Közelebb préseltem magam hozzá a kanapén, ahol ültünk és egy régi filmet néztünk. Lassan felemelte a fejét, és felnézett rám. A levegő megakadt a torkomban, amikor a tekintetük találkozott. Úgy nézett ki, aggódik amiatt, hogy azt mondanám, hogy nem.

"Igen, persze" - válaszoltam halkan. 

Nagyon rég volt már, hogy Niall-el egy ágyban aludtunk, de amikor nincs itt, alvászavarom van, és nem tudok nélküle aludni. 

Bizonyára örült válaszomnak, mert szeme izgatottságot tükrözött, és arcát nyakam hajlatába temette. Szempillái csikizték nyakamat. Ajkat kulccsontomra nyomta. A lélegzetem elakadt, akartam őt. Nem. Szükségem volt rá. 

Felhúztam fejét, így megtudtam csókolni. Így maradtunk egy ideig a kanapén, csókolózva, élvezve az érzést. Alsó ajkamat megnyalta, így bejutást nyert számba. Felvett, és átsétált a hálószobába. 

"Szeretlek" - mondta. 

Szavai folyamatosan csengtek fejemben. 

Niall lassan lerakott az ágyra, és lenézett rám. Tökéletes száját mosolyra húzta. 

"Olyan kurva gyönyörű vagy" - suttogta. 

Sosem értettem, hogy miért gondol engem szépnek. Én egy egyszerű lány vagyok, mint a többi, akik loholtak utána. A barna szemem és göndör, barna hajam mindig bizonytalanná tett. Nem volt rajtam semmi különlegesség. Minden barátja gyönyörű, modell lány volt,  és ő is követett néhány gyönyörű fiatal lányt. De most itt van az én szobámban, megdöbbenten pillantok arcára. Gyönyörűnek hívott.

Szemem könnybe lábadt, megráztam a fejem, hogy nem értek vele egyet. Nem akartam elhinni, amit mondott. Niall gyengéden megérintette az arcom, arra kényszerítve, hogy nézzek gyönyörű, kék szemeibe, amiben most szomorúság volt fellelhető. Mintha elszomorította volna, hogy nem értek vele egyet. 

"Ne csináld ezt!" - suttogta "Ne gondold ezt, ne hazudj. Ne építsd fel magad körül azt a falat, amit végre le akarok bontani. Bébi, te vagy a legszebb lány, akit valaha láttam. Kibaszott nevetséges, hogy milyen gyönyörű vagy" - száját az enyémhez nyomta. 

Csókjával minden gondolatát elárulta. Niall mellett szépnek éreztem magam, minden kétségemet elnyomta. 

Folytattuk a csókolózást, rám feküdt, arcomat tenyereibe temette. Egyik kezem csípőjén volt, így közelebb húztam magamhoz. A másik kezem hajával játszadozott, kicsit húzogattam neki, úgy, ahogy szerette. 

"Bébi, többet akarok!" - könyörögtem ajkaiért. 

Elhúzódott, rám nézett, a szeme elsötétedett. 

"Mit szeretnél szerelmem? Mondd, kérlek'" - könyörgött szemével, teljesíteni akarta a kívánságom. 

"Akarlak....Akarom, hogy.....Érezni akarlak. Magamban." - mondtam zavartan. 

Ziháltam, ahogy Niall egyre lejjebb haladt csókolgatásommal. Pulzusom egyre csak nőtt, ahogy haladt lefelé. 

Rabja voltam. Többet akartam Niall-ből, nem tudtam betelni vele. Olyan volt, mint a drog. Érintésébe beleremegtem. Felébresztette testem, és éreztette velem, hogy többet akar. 

Lassan lehúzta a farmerom cipzárját, és lehámozta rólam. Közben végig figyelt. Nézni akart engem. Térdre ereszkedett, és lehúzta a bugyimat a lehető leglassabban.

"Azt akarom, hogy nézz rám kicsim" - mondta rekedten. Nem tudott tovább várni. Ajkait puncimra nyomta, én pedig hangosan felnyögtem, többért könyörögve. 

"[T/N] muszáj nyugodtnak lenned szerelmem, Abby a másik szobában van, nem szeretném, hogy felébredjen. " - motyogta gyorsan, majd visszahelyezkedett lábaim közé, és folytatta, amit elkezdett. 

Elpirultam, amikor kezemmel befogtam számat, mert ismét egy nagyot nyögtem. Elfelejtettem, hogy Abby, a legjobb barátnőm a vendégszobában van. Magányos volt, mert Harry, a vőlegénye, és Niall barátja üzleti úton volt. Nem tetszett Harry-nek az ötlet, hogy Abby egyedül maradjon otthon, ezért megkérdezte tőlem, hogy nálam maradhat-e, amíg vissza nem jön. Természetesen igennel feleltem. Ő a legjobb barátom. 

Amíg Niall folytatta, én egyre közelebb, és közelebb éreztem magam a csúcshoz. Az alhasamban megjelent az a szorító érzés, és egy óriásit élveztem. 

"Niall, bébi, szükségem van rád! Érezni akarlak" - suttogtam, amikor lejöttem a csúcsról. Felnézett lábaim közül, és rám mosolygott, ahogy felállt. 

"Nézd" - suttogta. Ujjaival végigsimított arcomon. "Elpirultál. Kibaszott szép vagy" - motyogta bele számba. 

Nyelvét átcsúsztatta számba, úgy ízlelgettük egymást. Morgott egyet, mikor megmarkoltam dudorodó férfiasságát. 

"Nézd! Nézd meg mit teszel velem bébi. " - mondta egy öblös nyögés kíséretében. 

"Szeretlek" - suttogtam halkan. Végre volt bátorságom, hogy kimondjam a szavakat, amik a fejemben kavarogtak. 

Lenézett rám.

"[T/N], nem is tudod, mennyire vártam már, hogy ezt mondd. Azt hittem, soha nem fogom ezt hallani a gyönyörű szádból." - ajkait gyorsan enyémekre nyomta. 

Nyelve is utat nyert számba. Elkezdtem kigombolni ingét, ujjaimat végigvezettem hátán. A lélegzete elakadt, és egy kis nyögést engedett ki száján. Lehúzta nadrágja cipzárját, majd gyorsan le is rúgta magáról, és csak egy fekete boxerben volt. 

Megragadtam farkát a vékony anyagon keresztül, ő pedig egy jó nagyot nyögött. Megálltam. 

"Azt akarom, hogy vedd le" - kértem. 

Niall mosolygott, a szeme csillogott, és egy mozdulattal levette a boxerét. Mohón futottam végig kezemmel férfiasságán. Nőnek éreztem magam, amikor mélyeket nyögött az érintésemre. 

"Bassza meg, bébi! Gyerünk, benned akarok lenni!" - húzta el kezemet, és a farmeréhez ment, aminek a hátsó zsebéből előhúzott egy óvszert. 

Visszajött, fogával kinyitotta a csomagot. 

"Várj, nem Niall!" - megállítottam. "Bébi, nincs szükségünk rá! Érezni akarlak!" - suttogtam, a szemem könyörgött. 

Döbbenten nézett rám. 

"Biztos vagy benne, szerelmem? De azt hittem...."

"Tudom bébi, de én bízom benned, Niall. Már hiányoztál, és érezni akarlak." - mondtam neki komolyan. 

Soha nem használtunk óvszert, mert fogamzásgátlót szedtem, de ez már régen volt. Ez volt az első alkalom, kb. 10 hónapja. 

Niall és én külön voltunk, miután megcsalt. Megtörtünk majdnem egy teljes évre, de ez nem számít. Niall most velem van, és bízom benne. Szerettük egymást. Szeretjük egymást. 

Egy rövid, de határozott csókot adtam neki. Bólintott, és eldobta félre az óvszert. Bepozícionálta magát, és mélyen a szemembe nézett. 

"Szeretlek [T/N]" - mondta, mielőtt gyötrelmesen lassan belém csúszott. 

Becsuktam a szemem, próbáltam megszokni méretét. A sok kihagyás miatt fájt egy kicsit. 

"Oh bébi, olyan szűk vagy" - rám nézett, és észrevette a fájdalmat az arcomon. "Jól vagy, szerelmem? Akarod, hogy abba hagyjam?" - kérdezte aggódva. 

"Jól vagyok, Niall! Nem tart sokáig" - biztosítottam őt. 

"Úgy érted, hogy nem....?" - nem fejezte be a kérdést. 

"Az utolsó ember, akivel szexeltem, az te voltál" - válaszoltam. 

Rám nézett. Elkezdte mozgatni csípőjét, így egyre mélyebben volt bennem. Aztán kihúzta magát, majd újra belém csúszott. Így folytatta ezt, majd felvette a tempót. 

"Oh, baszd meg, bébi. Olyan jó vagy" - morogta fülembe.

Egy hangosat nyögtem, nem bírtam tovább. 

"Bébi, közel vagyok" - suttogtam. 

Felvett egy gyorsabb tempót, és éreztem, hogy ő is közel van. 

"Gyerünk bébi" - mondta halkan. 

Elvesztettem  önuralmamat, és egy hatalmasat élveztem, már második alkalommal az este.  Egy hangos sikoly tört ki a számon, és Niall nevét nyögtem, ami rásegített arra, hogy ő is elérjen a csúcsra. 

Lassan kicsúszott belőlem. Megfordított minket, a fejem megállapodott mellkasán, és hallgattam, ahogy légzése lassulni kezd. 

"Szeretlek" - suttogtam a most már csendes szobában. 

"Én is szeretlek [T/N]" - ő is suttogott, majd ajkait enyémekre nyomta. 

Így feküdtünk, amíg el nem aludtunk. Tudtam, hogy a dolgok nem lesznek olyanok, mint voltak, de nem érdekelt. Szerettük egymást, és ez volt az, ami számított.

2 megjegyzés:

  1. nagyon szeretem a blogodat,igazán jól fordítasz!:) egy kérésem lenne feléd,hogy kérlek cseréld le a hátteret valami egyszínűre,mert telefonról nehéz az olvasás így.:))

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm :D megnézem mit tehetek :D

    VálaszTörlés