2013. február 7., csütörtök

Jó Reggelt Bébi


Arra keltem, hogy Louis halkan nyögött. Felnyögtem.

"Louis, kuss" - suttogtam, ahogy kinyitottam a szemem, csak hogy lássam.

Aludt. Elkezdte nyögni a nevem. Nem ez volt az első alkalom, hogy nedves álma volt. Mindig azt hittem, hogy csak szórakozik, de nem. Úgy döntöttem, hogy ez most más lesz.

Lassan lekúsztam a boxeréhez, óvatosan, nehogy felkeltsem. Rá néztem és még mindig aludt és nyögött. Úgy döntöttem, hogy egy kicsit megkínzom. Lassan dörzsölni kezdtem kemény férfiasságát boxerén keresztül, így ő újra nyögött. Óvatosan levettem boxerét, és megláttam nedves, kemény faszát. Lehajoltam, és nyelvemmel végignyaltam farkán.

"Ughh" - nyögött fel.

Kicsit megmozdult, de nem ébredt fel, így folytattam. Megnyaltam farka hegyét, mielőtt az egészet számba nem vettem.

Rá néztem, leellenőriztem, hogy fent van-e. Fent volt.

"Szent szar, [T/N], annyira jó" felnyögött.

Nyelvemmel körkörös mozdulatokat végeztem makkján. Farka egy kicsit rángatózni kezdett. Ujjaival a hajamba markolt. Felnéztem rá a szempilláim alatt, hogy lássam őt. Becsuktam a szemem, és teljes hosszát számba vettem. Elkezdett hangosan nyögni.

"A kurva életbe bébi"

Kivettem farkát számból, mire ő csalódottan nézett rám. Újra verni kezdtem neki, és felmásztam hozzá, hogy megcsókoljam. Belenyögött csókunkba. Fülébe suttogtam.

"Tetszik bébi? Szereted, amikor leszopom a farkad?" suttogtam halkan és a fülcimpáját harapdáltam.

Ő újra felnyögött. Ezt igennek vettem, és visszamásztam farkához. Folyamatosan bámult, miközben a nyelvemmel köröztem a makkja körül.

"Oh, a picsába, [T/N]. Igen, oh Istenem" - nyögött, fejét hátraszegte, a csípőjét megemelte. Belemarkolt hajamba, lenyomta a fejem, ezzel arra kényszerítve, hogy még jobban számban legyen. Felnyögtem farka körül, és éreztem, ahogy a vibrálás végig megy testén.

A másik kezemmel golyóit kezdtem el masszírozni. Alig bírt magával. Hangosabban nyögött, mint korábban, és egy sor káromkodás hagyta el tökéletes száját.

"Picsába. Folytasd bébi. Mindjárt elmegyek." - felnyögött.

Farkát kivettem számból. Felkapta fejét, és rám nézett.

"Mi a fasz?" - kiáltott.

Szemtelenül rámosolyogtam. A farkát tartottam, és újra elkezdtem szopni golyóit. Visszapakolta feje alá a párnákat, és ismét hangosakat nyögött.
Annyira felizgatott, hogy a nadrágomhoz nyúltam, majd a bugyimba. Elkezdtem dörzsölni a csiklóm, és a farka köré nyögtem.
Felnéztem rá, a fejét hátraszegte az örömtől. A szeme csukva volt, az ajkai kissé szétnyíltak. Tolta a fejem, ezáltal egész hosszában számban volt. Öklendezni kezdtem, ő pedig még jobban nyögött.

"Szent szar. Bébi, olyan közel vagyok" - nyögött hangosan.

Kinyitottam a szemem, hogy mélyen övéibe nézhessek. Farka kiesett számból. Kezemmel kezdtem kényeztetni, gyorsan vertem neki, és a makkját nyaltam.

"A picsába, el fogok menni"

Farka rángatózni kezdett. Számat kinyitottam, ő pedig a nyelvemre élvezett. Szerszáma hegyét nyelvemhez csapkodtam, megvártam, amíg teljesen kész. Az egészet lenyeltem. Ő nyögött egyet a látványtól.
Visszakúsztam hozzá, szenvedélyesen megcsókoltam, majd fejemet mellkasán pihentettem.

"Bébi, ez csodálatos volt" - mondta, és a hajamat simogatta. Mosolyogtam.

"Mhm." motyogtam, és ujjaimmal hasán játszadoztam. 

Megcsókolta a homlokomat, és pár percig csak pihentünk. Kb. 5 perc után felvett, feldobott a vállára.

"Lou" - mondtam kuncogva, miközben elindult velem a fürdőszobába. "Mit csinálsz?" - kérdeztem, mikor visszaállított a földre.

Elmosolyodott.

"Mi lenne, ha most lezuhanyoznánk, és én örömet szereznék neked?" - vigyorgott perverzen, és már húzta is le a gatyám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése