2013. február 23., szombat

Klub


A klubban voltam, a táncparkett közepén, egyedül. A testem ide-oda imbolygott a zenére. Úgy éreztem, mintha valaki figyelne engem, ezért szétnéztem, de nem láttam senkit sem magam körül. Továbbra is ütemre mozgattam a csípőm. Az érzésem, hogy valaki figyel, nem múlt el. Rossz volt, hogy fogalmam sem volt, hogy ki bámul. Lassan a bár felé lépkedtem egy italért magamnak. A barátnőm el volt pár sráccal, de nekem jó volt egyedül is, és tudtam, hogy ez nem fog változni.

Félúton voltam a bár felé, amikor két kéz fonódott a derekamra, arra késztetve, hogy megálljak.

"Hová mész?" kérdezte mély, rekedt hangon. "Uh-umm .. csak egy italt szeretnék "sikerült dadogva kimondanom. Általában nyugodt és kacér szoktam lenni, de ez a fickó valahogy más volt. Lassan elindultam a bárhoz.

Leültem a székre, és intettem a pultosnak. Ő odajött, és megkérdezte, hogy mit akarok. Fiatal volt, 22, talán.

"Mi a legjobb?" kacsintottam. Láttam, hogy enyhe pír kúszik fel a nyakán.


"Uh-Szeretem a Blue Lagoon-t" Egy másik test jelent meg mellettem. "Awh".gondoltam, miközben az italokról beszéltem. Kiválasztottam egyet, a srác pedig elment megcsinálni. 

Egy kéz landolt a combomon, és ahogy lenéztem, folytatta tovább a lábam felfedezését.. Ugyanolyan hullám járta át a testemet, mint korábban. 


"Miért mentél el tőlem?" Hangja csábító volt. Megforgattam a szemeimet, és kezét levettem lábamról. "Indokolj" Igazából fogalmam sem volt, miért hagytam ott. Kuncogott egy kicsit, közben a pultos meghozta a likőrömet, bámulta a férfit, akinek a nevét még mindig nem tudtam. 

"Szóval, mi a neved?" Kérdeztem.
  
"Mintha nem tudnád"

Megráztam a fejem. "Nem. Én nem. Mi másért kérdezném? "
 

"Liam vagyok. Liam Payne. " Úgy mondta, mintha ismernem kellene őt. Elég rosszul éreztem magam, amiért nem tudtam. Bár, most hogy így belegondolok, elég ismerős. 
 
Megforgatta a szemét
.


"One Direction? Híres brit-ír fiú banda? "OH! Liam .. Nem hiszem el, elfelejtettem. Öt évvel ezelőtt biztosra vettem, hogy a felesége leszek. Az összes oldalra beregisztráltam a barátnőimmel, ami róluk szólt. Az arcomon muszáj volt azt látnia, hogy tudtam róla.

Liam hirtelen megfordult, és a szemebe nézett, úgy éreztem, hogy a lelkemig hatolt.

"Tudtad, hogy a szemem színe úgy változik, ahogy érzek?"
 

"Nem"

"Tényleg? Ez jó, azt hiszem. "félénken mosolyogtam. 


"Milyen színű most? "a csokiszínű szeme egyre csak sötétedett.

"Sötét barna." válaszoltam, ő közelebb jött hozzám.

"Tudod, hogy ez mit jelent?"


Megráztam  a fejem.
 

Még közelebb jött, és a fülembe suttogott.

"Akarlak"
 
Lenéztem, elpirultam.. Tudta, hogy tudtam,  mit akar. Ez volt az, amiről mindig is álmodtam. Miért nem tudtam laza lenni? Nem....nem voltam már szűz. 


Felemelte az állam, hogy nézzek a szemeibe
. A tekintetével hipnotizált engem, a térdeim elgyengültek. 


"Te is annyira akarod, mint én. Látom "forró lehelete csiklandozta a nyakamat, megremegtem. Még soha nem tett ilyet velem egy fiú sem. Hogy csinálja ezt? Hiszen egyszerűen csak beszél velem  Azt hiszem azért mert, nos... Sok évvel ezelőtt nagyon beleszerettem.  
Bólintottam, és a szoba felé kezdet húzni.

"Nem mehetnénk valahova.....máshová? "kérdeztem, mert kissé aggódtam, hogy valaki megláthat minket. Sóhajtott, majd karomnál fogva újra húzni kezdett. Mielőtt feleszméltem volna, már egy taxiban ültünk. Eléggé fel lehetett izgulva. Tinédzserként naponta erről fantáziáltam.....és tessék. Lenéztem, és megláttam nagy merevedését. A kezem Liam nadrágján pihent.Elfordítottam a fejem, hogy ne legyen annyira feltűnő a sötétvörös fejem. 

Elvettem a kezem, de Liam megragadta,és visszatette oda, ahol ezelőtt volt.. Felnéztem rá és láttam, hogy vigyorog,és a szemöldökét felhúzza.  "Azt hiszed, ez vicces?" morogta, miközben kuncogott.

"Én csak, szóval ..... olyan szexi vagy" nyögtem. Az ajkai szétnyíltak. Elkezdtem lehúzni a nadrágját, de megfogta a kezem.

"Nem fogok egy taxiban szexelni"nyögte, ezzel még jobban beindítva engem. "Légy türelmes, bébi" kacsintott. Kipillantottam az ablakon, a sötét éjszakába. 


 ~*~*~
 
Amikor megérkeztünk, Liam gyakorlatilag kiugrott a kocsiból, ölbe kapott, és a házba cipelt. Az ajtó bezárult, ajkaival azonnal nekem támadt. Élveztem az édes, telt ajkait az enyémen, ezért örömmel visszacsókoltam. Liam nagy kezét hátamra tette "Ugorj" parancsolta. Felugrottam, és lábaimmal körül öleltem derekát. . Gondosan fogott, az ajkamat egy pillanatra sem engedte el.


Éreztem, hogy az emeletre megyünk, de nem tudtam, hogy pontosan hova, ő vezetett. Közvetlenül azután, hogy beléptünk a szobába, Liam becsapta az ajtót. Lassan letett, és a nyakamat csókolgatta.Az ágyra lökött. Az ingét feje fölé emeltem, majd eldobtam azt, ezután következett az enyém. Az arca egy kicsit megpuhult. 

"Száz százalékig biztos vagy benne, hogy ezt szeretnéd?" Ez volt az a Liam, akibe én beleszerettem. Az édes, és kedves. Bár, el kellett ismernem, hogy a durva Liam elég szexi volt. Bólintottam, ahogy Liam végigfuttatta ujjait gerincoszlopomon.

A durva Liam visszatért. Tejcsokoládé szeme szurok fekete volt. Egy pillanatra meg is ijesztet. Tudtam, hogy nem kell félnem tőle, hiszen sosem bántana szándékosan.


Egyik keze csípőmet simogatta, míg a másik a hasamnál játszadozott.A levegő megtelt feszültséggel, és a szex utáni vággyal. Tudtam, hogy Liam már nagyon türelmetlen volt. A keze elérte a vékony farmerem gombját, amit kicsatolt, és lehúzta rólam az anyagot. Gyorsan rúgtam le magamról, így már csak fehérneműben voltam. A hatalmas, meleg keze dörzsölte a belső combom.

"Gyönyörű vagy" mondta, mielőtt megcsókolta az említett pontot. Minél közelebb került a lényeghez, annál jobban remegtem. A puncim már teljesen átáztatta a bugyimat. Tenyerét combomra rakta, és már ő is érezte, hogy nedves vagyok. 


 "Ki tett téged ilyen nedvessé?" egy kis mosoly jelent meg a szája szélén, ahogy feltette ezt a kérdést. Úgy döntöttem, hogy egy kicsit húzom az agyát. 

"Justin Bieber" kuncogtam. "Természetesen te voltál" A sötét szobában is látni lehetett, ahogy mosolyog, majd lehúzta a bugyim. Nem sokkal ezután két ujját belém nyomta. A szabad kezével kikapcsolta a melltartómat, és megfogta a bal mellemet, harapdálta a mellbimbómat. Hangosakat nyögtem, ahogy ujjai érintették a g-pontomat. 


Ahogy nyögéseim egyre szaporodtak, mosolygott, és kihúzta ujjait.. Mielőtt bármit is szólhattam volna, fejét két lábam közé tette, és nyalni kezdett,alig bírtam magammal, csak nyögni tudtam.
A nyögéseimre Liam is nyögni kezdett. Elmondhatatlanul élveztem, de tudtam, hogy már Liam-en a sor. Határozottan megmarkoltam.Egy morgást hallatott. Bajlódtam egy kicsit a nadrágja gombjával, ő pedig kuncogott rajtam. Segített nekem, majd a boxerét is levette és ledobta a padlóra.


Nagy erekcióját apró kezembe vettem.. Óvatosan elkezdtem mozgatni a kezem, és masszíroztam a farkát. Számba vettem, majd megéreztem az előváladékot. A csípőmet mozgattam, ami rásegített az élvezetre. Golyóit kezébe fogta, de én nem hagytam, így megszorítottam neki őket, de nem túl erősen. Mindeközben Liam nyögött, azt mondta, hogy nagyon jól csinálom, ami önbizalmat adott. Farka rángatózni kezdett, én pedig kivettem a számból. 
 
Mielőtt gondolkodni tudtam volna,belém nyomta magát.Rám nézett aggódva, mintha azt kérdezné, hogy jól vagyok -e.  Bólintottam, de ő továbbra is szelíd maradt. 


Mozgattam a csípőmet, ezzel jelezve, hogy csinálja gyorsabban, ha akarja. Persze, hogy akarta. Felvette a tempót és fájni kezdett Egy könnycsepp csúszott le az arcomon, és nyöszörögtem, ezzel jelezve Liam-nek, hogy hagyja abba. Letörölte a könnycseppet, majd ezt suttogta: "Sajnálom. Én.....Én nem akartalak bántani "Ez meglepett. 


A fejem ráztam: "Semmi baj, Liam. Csak kibaszott nagy vagy. "nevetett, majd újból belém csúszott. Együtt mozgattuk a csípőnket. Sokkal jobban élveztem, mint az előbb, és egyre hangosabban sikítottam a nevét "Liammm .... . a picsába "


A következő dolog, amit tudok, az az, hogy én vagyok felül, keze a csípőmön, és gyorsan ugrálok.Most már Liam is kiabálta az én nevemet. "[T/N]" Mindketten lihegtünk. A gyomrom feszíteni kezdett.Tudtam, hogy mi fog történni. "Várj, majdnem ott vagyok. Azt akarom, hogy egyszerre menjünk el. "Igyekeztem tartani, de ez nem sokáig ment, ahogy Liam-nek sem. Forró váladékaink összekeveredtek. 
Egy hanyag csókot nyomtam Liam szájára, majd azonnal el is aludtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése