2013. július 4., csütörtök

Ajándék

Kicsit késtem, de ez előfordul...
szóval, mivel többen is kértetek Harry-set (babe, Gréta), remélem nem baj, hogy most mindkettőtök kérését egyszerre teljesítem. :D Gif-es, viszont nem durva, sajnálom. :/ Nem találtam durvát, írni meg -mint már sokszor mondtam- nincs időm. Azért remélem olvasható.
Még lógok egy Louis-sal is, hamarosan hozni fogom. :)
Puszi.


Hazaértem a munkából, majd megláttam egy dobozt az ágyamon. 

"Hm, Harry? Mi ez? "Kiáltottam. Kijött a fürdőszobából. Egy törölköző volt lazán a derekára csavarva, a haja csurom vizes volt.

"Ajándék." Mondta, mintha ez teljesen nyilvánvaló lett volna. 


"Nos, mi van benne?"

"Nyisd ki, és megtudod." Ott maradt a fürdőszoba ajtajában, amíg én leültem, és kibontottam a dobozt.

"Egy ... punci pumpa?" Kérdeztem zavartan. "Azt hittem, világosan megmondtam, hogy ne vegyél nekem ilyen játékokat, Harry!"

"Ez lesz az utolsó alkalom, ígérem, de nem próbáljuk ki?"
 


"Nem" mondtam, és a dobozt leraktam az ágy mellé, ahol ott volt a többi játék is, amit Harry vásárolt.

"Ugyan már, jó móka lesz!" Mondta, és odajött. Felkapta a dobozt, és kinyitotta. Kiváncsi voltam, de még mindig nem értettem a célját. 


"Mit kell ezzel csinálni?" kérdeztem félénk hangon. Vigyor jelent meg Harry arcán, érezte, hogy kezdek engedni.

"Vedd le a ruháidat, nyisd szét a lábad, és utána kiderül."
 


A szemeimet forgattam, levetkőztem, majd szétnyitottam annyira a lábamat, hogy Harry hozzáférhessen a puncimhoz. Letette a pumpát, és elkezdte szorítani a gumilabdát a végén, ezáltal levegő jött ki a pumpából. Harry elengedte a labdát, és rámászott a testemre, miközben a törölköző leesett a derekáról, így láthatóvá téve a farkát. 

"Ez lesz életed legjobb orgazmusa." suttogta, mielőtt megtámadta a számat. Keményen csókoltam vissza, miközben megmarkoltam a farkát, és mozgattam rajta a kezem, Harry pedig a számba nyögött. Éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem. "Azt hiszem, itt az ideje, hogy levedd." Harry levette a pumpát, majd ráfújt a puncimra, mire megborzongtam. 

"Ó, Istenem." Megláttam, és sírtam a furcsa fájdalom miatt. 
"Ez annyira érzékeny." fintorogtam "De ez olyan jó!" megnyalta a redőimet és a csiklómat. "Harry, csak bassz meg!" Én nem akartam semmi előjátékot, szükségem volt rá, hogy bennem legyen. Egy pillanatig se habozott, teljes erővel belém nyomta magát. Nem tudtam uralni magam, akkorát sikítottam, mert elérte a G-pontom. 
"Bassza meg, Istenem ez olyan jó!" Az új érzés, és ahogy Harry döngetett, elviselhetetlen volt, és felsikoltottam, ahogy csak tudtam. 
"A francba Harry ne hagyd abba!" A zöld szeme találkozott az enyémmel, és megborzongtam. Kezdtem elveszíteni az irányítást. Elkezdte dörzsölni a csiklómat, nagy köröket rajzolt rá, én pedig üvöltöttem a nevét. 

"Olyan jól nézel ki a felpumpált punciddal, bébi. Mondd el, mennyire szereted. " követelte, de nem találtam a szavakat. A szám folyton nyitva volt, ő pedig csak tolt, valami elképesztő gyorsan és erősen.Az érzékenységem miatt hamarabb közeledett az orgazmus. Harry keze továbbra is köröket írt le a csiklómon, miközben a szemebe bámult. "Mondd meg nekem." Mondta újra. 

"Imádom" suttogtam

"Hangosabban." Mondta a fülembe.

"Én ..." Elhallgattam, mert teljes hossza bennem volt. "Kurvára szeretem."
megint teljes erővel tolt, és pedig újra ordítottam. 

"Harry!" tovább döngetett. "Harry, el fogok menni."

"Gyere velem bébi." Sikoltottam a nevét, miközben elmentem, és remegtem Harry alatt. Nagy hamar jött utánam, és lehuppant mellém az ágyra.

"Ez ... csak ..."

"Mondtam. Életed legjobb orgazmusa. "
 

2 megjegyzés: