2013. július 16., kedd

Négy

Jó hír, hogy újból itt vagyok, egy gif-es Liam-essel, amit Mixioner kérésére hoztam. :) Olvasás közben láttok pár olyat, hogy "katt". Igen, arra kell kattintani a gifekért. :)
Rossz hír viszont, hogy megint el fogok tűnni pár napra, nagyjából a héten, mert megyek a balcsira. Gondolom érthető, hiszen (szerintem) mindenki megy nyaralni.
Köszönöm a megértést.
Pusz-pusz. <3
Az étkezőben ültem, és vártam, hogy készek legyenek a kekszek, amikor Liam esett be az ajtón. "(T/N)" Kiáltotta őrülten

Rohantam a nappaliba, hogy megtudjam, mi a baj. "Um, igen Liam?" Kérdeztem félénken. Sosem láttam azelőtt ilyen őrültnek. Ó, nem. A tegnap este. 

"Te szexeltél Niall-el!?" Kiabált.

"Igen." Suttogtam.

"Nos, (T/N). Most megmutatom neked, hogy mivel tartozol." Suttogta a fülembe, és a fülcimpámba harapott. 


Nyeltem egy nagyot és a szemébe néztem. "Hogyan?"

"Olyan keményen meg foglak baszni, hogy holnap nem tudsz majd járni. Úgy, ahogy Niall?" kérdezte.


Nem tudtam válaszolni. Egyre nedvesebb lettem. Igen, arra a gondolatra, hogy Niall megdugott. Meg kellett emelnem a lábaimat, és minden egyes tolása egyre keményebb volt. 

"Válaszolj!" Kiáltotta, és megragadta a hajam.

"Igen, ahogy Niall baszott meg!" Kiabáltam.

"Jobban fogom csinálni. Szeretnéd megtudni, hogyan?" Kérdezte.

"Igen." Nyöszörögtem. 


"Könyörögni fogsz? Szeretnéd az én hatalmas faszomat a te szűk kis puncikádban?" kérdezte.

"Igen." mondtam.

"Menj fel, vetkőzz, és kezd el megujjazni magad."
Gyakorlatilag felfutottam a lépcsőn. Levetkőztem, elfeküdtem az ágyon, széttártam a lábaimat, és a hosszú ujjaimmal elkezdtem ujjazni magam. Abbahagytam, amikor kicsapódott az ajtó, és megláttam a meztelen Liam-et. Istenem, annyira tökéletes.

"Készen állsz (T/N)?" Kérdezte, és leült oda, ahol a feje egy szintben volt az én csepegő puncimmal. 
"Igen, de kérlek ne ugrass, Liam. Sajnálom." mondtam.

"Jól van, elég lesz." Mondta és először a nyelvét dugta fel. 

Katt 
"Liammmmm!" Kiáltottam, az öröm pedig hullámként siklott végig a testemen. Addig nyalt, amíg a szájába nem élveztem. "Bassza meg, Liam!"

"Még semmi nem történt, bébi. Készen állsz leszopni?" Kérdezte.Bólintottam, és letérdeltem. Először elkezdtem húzogatni rajta a kezem, utána pedig bekaptam a hegyét. 

Katt 
"Ó, Istenem (T/N), még!" nyögött
Gyorsabban mozgattam a fejem, aztán bekaptam az egész hosszát. Elélvezett, utána elfeküdtünk az ágyon. "Kezdjük el egyszerűen." mondta. 
Misszionárius stílusban kezdtük. 
Katt 
Keményen és gyorsan tolt, minden alkalommal megütötte a G-pontomat. "Liammmmm! A picsába! Ott! "

Gyorsan elélveztem. Nem is rossz.  


Liam elfeküdt, én pedig ráültem, és egy pillanatra nem kaptam levegőt. 
Katt 

"Huh, igen, baszd meg, bébi!" Kiáltottam, a kezemmel pedig dörzsölni kezdtem a csiklómat nagy körökben, míg nem újra elélveztem.

Liam egész idő alatt nyögött. "(T/N), hányadszorra élveztél el?" Kérdezte.

"Uh, négy?"


"Nem, három. Még egyszer meg foglak baszni. Meglovagolsz keményen és gyorsan. "Mondta az ágyon fekve. Háttal fordultam neki, ráereszkedtem, és nagyokat nyögtem. Gyorsan mozogtam, ahogy kérte. 

Katt

Meglovagoltam, közben a csiklómat dörzsöltem, aztán mindketten elélveztünk. Ő belém élvezett, én pedig már negyedszerre élveztem el aznap este.

"Bébi, nem bántottalak?" kérdezte. 

 
"Nem, ez volt életem legjobb szexe." mondtam.

"Szeretlek (T/N). Csak ne aludj Niall-el."


"Én is szeretlek Liam. Nem fogok."


*következő nap*

Felébredtem, körbe néztem, és nem láttam Liam-et. Magam köré tekertem a takarót, és felálltam "A francba!" sikítottam, és sírtam. Lezuhantam a sokkra. 

"Jól vagy (T/N)?" Liam sétált be, és meglátott a padlón. Odafutott hozzám felemelt, és visszafektetett az ágyra. "Sajnálom, (T/N), nem kellett volna múlt éjjel szexelnünk? "kérdezte. 

"Megérte. Életem legjobb szexe volt. Francba! Liam, kivetted azokat a sütiket!?"kiáltottam, mert eszembe jutott, hogy elfelejtettem őket.

"Igen, de egy kicsit megégett."mondta, és kisétált. 

1 megjegyzés: