2013. július 10., szerda

Liszt

Linaa kérésére. :) Remélem tetszik. :D
3 - 4 napig most nem leszek...mert gólyatáborba megyek holnap. :)


Én is és Harry is megborzongtunk, ahogy beléptünk a házba, majd ledobogtuk a fölösleges havat a cipőnkről, ami kintről ráragadt. Levettem a cipőmet, és otthagytam az ajtóban. Levettem a kabátomat, sálamat, kesztyűimet, és fellógattam őket. Harry rám mosolygott.

"Mi az, édes?" Nevettem, ahogy bámultam az arcát. Vörös volt a hidegtől, és a korábbi hógolyó-csatánktól.


"Egyszerűen olyan gyönyörű vagy, hogy lehetek ilyen szerencsés?" Mosolygott, mielőtt átölelte a derekam, és megcsókolta az arcom. Hangosan kuncogtam, miközben próbáltam eltolni magamtól.

"Harry!" Nevettem, mert elkezdte puszilgatni a nyakam, ami csikis volt. 


"Mondd, hogy szeretem Harry-t, és ő a legjobb istenverte barát a világon.!" Nevetett, miközben folytatta a támadást.

Vigyorogtam és erősen ráztam a fejem, majd megbotlottam a saját lábamba, és visszaestem a fotelbe. 


"Gyerünk, (T/N) mondd." Harry mosolygott, és látszódtak a gödröcskéi is. Én továbbra is nevettem, mielőtt bólintottam.

"Szeretem Harry-t, és ő a legjobb istenverte barát a világon!" Mosolygott, és elkezdett csikizni, majd megcsókolta a számat. 


"Mmm, én is szeretlek bébi, és te vagy a legjobb istenverte barátnő a világon."

Mosolyogtam, ő pedig újra megcsókolt.

"Öltözzünk át, olyan nedvesek ezek a ruhák."
 


"Nedves, hmm? Hát tudod, bébi, szeretem, ha az vagy. "Harry rám kacsintott, a szemem elkerekedett, ő pedig elkezdett rohanni a folyosón a hálószobánkba. Nevettem, ahogy követtem őt.

"Perverz vagy!" Nevettem, ahogy elkezdtem levetkőzni, beleértve a fehérneműt is, és beleraktam őket a szennyeskosárba.


"De még mindig szeretsz engem." Mosolygott, és ő is beledobta az összes ruháját a kosárba. 

"Felvehetem az egyik pulcsidat? Nagyon hideg van, hogy tudod csak azt viselni? "

Harry csak megvonta a vállát, motyogott egy "nem tudom"-ot, mielőtt átadta nekem a leghosszabb mezét. Ez volt az egyik olyan meze, aminek a hátán rajta volt, hogy "Styles" és a 10-es szám.

Mosolyogtam, ahogy megfordultam benne, tetszett, hogy milyen nagy volt és laza. Harry rám mosolygott, mielőtt megcsókolta az orrom. 


"Szeretnél sütni néhány sütit?" Harry szélesen elmosolyodott.

"Mm, igen, szeretek sütni." Mosolyogtam, ahogy megérintettem őt. Harry kirohant a szobából a konyhába izgatottan, hogy elkezdjük a sütést. Kiléptem a szobából a mezben, nem törődbe a fehérneművel. 


Bementem a konyhába, hogy megtaláljam Harryt, aki már a kis mennyiségű tésztával volt elfoglalva, hiszen csak neki és nekem kell.

Megcsókoltam az arcát, mielőtt felültem a konyhapultra. Néztem őt, ahogy kivágja a tésztát, kicsi keksz alakúra.

Miután Harry betette a sütiket a sütőbe, többnyire magának, addig én loptam néhány csokit. 


Vigyorogtam, miközben beliszteztem a kezem, és Harry arcára csaptam, miközben ő megfordult, hogy szembe legyen velem.

Hangosan nevettem, miközben letörölte az arcát. 


Rengeteget nevettünk, elterültünk meztelenül a padlón, és a kifolyt lisztben hemperegtünk.

Harry tovább csókolta a nyakam, én pedig a hajába túrtam.


"Harry kérlek" Nyögtem halkan a fülébe.

Harry elmosolyodott, mielőtt lágyan a száját az enyémhez nyomta, majd megragadta a farkát és belém nyomta centiről centire. Úgy éreztem, teljesen kitágít a vastagsága és a hossza. Nyögtem halkan, amikor kihúzta és lassan visszatolta. 


"Harry, kérlek, keményebben u-uh, Istenem, gyorsabban." Rángattam a fürtjeit, miközben ránéztem, és az ajkaim szétnyíltak.

Harry felnyögött, ahogy felgyorsult, és megtalált egy állandó ritmust. Én továbbra is nyögtem a nevét hangosan. Lökött és lökött, majd megtalálta a G-pontomat , bébi hmm? Tetszik? A konyha padlóján találtam meg a G-pontodat, hmm bébi? "
 


Én csak egy hangos nyögéssel tudtam válaszolni, miközben ziháltam és folyamatosan a nevét kiabáltam. 
 
Nem tart
ott sokáig, amíg szinte felrobbantam Harry körül, majd hamarosan ő is elélvezett, miközben hangosan morgott, és mélyen bennem volt. 

Harry legördült rólam, és megcsókolta az arcom.


"Szeretlek (T/N)"

Bólintottam, és megcsókoltam a száját.

"Én is szeretlek, Harry, de most már ki kéne venni a sütiket, és megenni őket" Mosolyogtam, majd talpra álltam, és nevetve mentem oda lekapcsolni a sütőt.

Az estét forró csoki kortyolgatásával töltöttük, majd miután megettük a sütiket, újra és újra szeretkeztünk.

2 megjegyzés:

  1. miután vissza jöttél a golyatáborból létszi csinálsz nekem egy Loui-sat? nagyon meköszöném!!!!!!
    A. xx

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)
    Rengeteg a kérés, az időm pedig nagyon kevés. Sorban haladok a kérésekkel, és persze neked is fogok hozni. :) Nem ígérem, hogy hamar, de sietek. x

    VálaszTörlés