2013. július 15., hétfő

Zuhany

Sziasztok. :)
Először is kezdeném azzal, hogy visszatértem, tehát jönnek sorba a törik. :D
Aztán még azt szeretnem elmondani, hogy gondolom már láttátok a kiírást a chat fölött. De aki nem látta, annak elmondom, hogy egy kicsit beszüntettem a töri-kérést, mivel lemaradtam, és beakarom ezt hozni. Szóval aki még ennek ellenére is kér, annak sajnálom, de nem fogom meghozni. Még akkor sem, ha ezzel bunkó vagyok. De amint behoztam a lemaradást, újból jöhetnek a kérések. :) Ha valakit véletlenül kihagytam, az azonnal szóljon! Akkor elnézést kérek.
Ezt pedig izah kérésére hoztam. :D
Na ennyi lett volna, remélem nem fogalmaztam annyira értelmetlenül. ;) 
U.I.: Sorry, hogy rövid, de ha gyorsan akarok haladni, akkor csak ennyire van időm.
"Ez egy hosszú nap volt kicsim." Karjait körém fonta, és megpöckölte az arcomat.  
"Izzadt vagy, Lou" nevettem, és megböktem..  
"Ha te és én is a zuhany alá mennénk, az talán segítene, nem gondolod?" Levette a pólóját, és megmutatta a tökéletes testét, én az ajkamba haraptam, és megráztam a fejem.  
"Túl lusta vagyok ehhez" néztem őt, miközben kicsatolta az övét, és levette a farmerét, ami akadályozta. 
"Kérlek (T/N)" duzzogott, és felborzolta az izzadt haját.  
"Nem" Hátat fordítottam neki, és becsuktam a szemem. Pillanatok múlva meghallottam a víz csobogását, de nem törődtem vele, relaxáltam. 
Néhány perc múlva egy meleg, és izzadt kéz fogta körbe a derekam, ezzel megzavarva az álmomat. "Louis, kérlek!" bár élveztem, de szerettem volna pihenni. 
"Gyerünk, bébi" vigyorgott, és lecsúsztatta a top-om pántját. Átölelte a derekam, és lehúzta a rövidnadrágom. Megpöckölte az orromat, és belépett a zuhany alá. Kicsatoltam a melltartómat, lehúztam a bugyimat, és beálltam mellé. Megfordultam, és fáradt szemel néztem rá. 
"Louis, én olyan fáradt vagyok, és tényleg....-"mielőtt befejezhettem volna, teljesen felfedezett a szájával. Először a homlokomat, majd az orromat, a számat, a nyakamat. Ilyenkor nem tudtam rá haragudni. 
"Most kicsit szórakozunk, utána lepihenhetsz" a derekam alá nyúlt, és megmarkolta a fenekemet  
"Louis" nyögtem a nevét, ő pedig könnyedén harapdálta a melleimet. Teljesen elfeledkeztem a pihenésről, amikor feltolta két ujját  
"L-Louis" elkezdte mozgatni az ujjait, a forró víz hatására, ami a hátamon csorgott, még nagyobb lett az élvezet
"Támaszkodj a falnak, most" Mélyet lélegeztem, amikor a forró helyett a jéghideg vizet éreztem.  
"Nyögj nekem, bébi" belém nyomta magát, én pedig csak örömöt éreztem. 
"L-Louis!" motyogott néhány trágár szót az orra alatt, gyorsan és keményen mozgott. 
"Szent szar" motyogtam, és a körmeimet a vállába vájtam. Éreztem azt a csodálatos érzést a gyomromban "Louis, el fogok menni!" Ordítottam. Megragadtam a haját, a hátam pedig ívbe feszült.  
"Élvezz ide nekem, bébi" morogta a fülembe, amivel azonnal elérte, hogy végem legyen. "Már nem kell sok (T/N)" még jobban tolt, a testemen pedig hullámok suhantak át. 
"A francba!" Elélveztem, ő pedig azonnal jött utánam  
"Basszus, bébi" a szemembe nézett, a derekamat fogta, és vigyorgott. Rá mosolyogtam, és a nyaka köré fontam a kezem 
"Menjünk az ágyba, nem?" Elzárta a csapot, és bevitt a hálószobába. Lassan felöltöztetett, és megcsókolta a testem a vékony ruhadarabon keresztül.  
"Szeretlek (T/N)" Előttem állt egy szál fekete boxerben. "Szeretek Louis" megcsókolta a homlokomat, majd mindketten bemásztunk az ágyba.

1 megjegyzés: