2013. július 24., szerda

Tiéd vagyok

Lana kérésére.:)


Harry mellettem feküdt, és békésen aludt, én pedig szomorúan elmosolyodtam. Dühös lesz rám, amikor felébred, mert nem leszek mellette, hanem újra Eleanor-ral leszek. Gyorsan megragadtam egy tollat ​​és egy papírt.

"Sajnálom, hogy nem vagyok itt. Igen, újra Eleanor-ral vagyok, de tudod, hogy az enyém vagy. Szeretlek. Ez igaz, ígérem. "Hagytam az üzenetet az éjjeliszekrényen. Remélhetőleg találkozunk később.

Eleanor-ral ma egy bevásárlóközpontba kellett mennünk. A menedzser nagyon bizonyítani akarja, hogy Harry és én nem vagyunk együtt. Ez a közelmúltban már kezdett nevetséges lenni, ezért egyikünk sem említette hogy voltam nála pár napot. Harry-vel már régóta bujkálunk, amikor csak lehetőségünk van rá. Úgy gondolom, Eleanor elég jó barátom, így elmondtam neki, hogy hol vagyok ma.

Felöltöztem, és a kanapén ülve vártam Eleanor-t, hogy megjöjjön. Harry álmosan lépett be a nappaliba. "Louis? Még mindig itt? "
 
"Igen," mondta halkan. "Eleanor nem jött még."

Harry rám nézett szomorúan. "Kérlek, ne menj, maradj itt velem." Ahogy megláttam a szomorú arcát, összetört a szívem. "Olvastam, amit írtál....."
 
  
"Szeretlek, Harry, és sajnálom, sokat kell Eleanor-ral lennem. Ez olyan dolog, amit meg kell csinálnom. "

"De te mindig itt hagysz egyedül, és én nem szeretek egyedül lenni." Szorosan átöleltem, és lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam. "Semmit nem tudsz mondani, amitől jobban érezhetném magam, mert itt hagysz miatta" sóhajtotta. Tudtam, hogy igaza van, és pokolian fájt, mert én is akkor vagyok boldog, ha boldognak látom őt.
 

"Istenem, sajnálom Harry ..." Úgy nézett ki, mint aki mindjárt sír. "Ne sírj szerelmem, kérlek." Néztem fel rá mosolyogva, így reméltem, hogy vissza mosolyog rám. Mosolya szép volt, és imádtam a gödröcskéit. Kissé elmosolyodott. "Az enyém vagy, én pedig a tiéd, és ez soha nem fog változni." 

"Soha?" Harry szélesen elmosolyodott.
 

"Soha" Mondtam egyszerűen. "Akkor menj vissza aludni, még korán van." Lehajolt, és száját lágyan az enyémhez tapasztotta. 
  
"Szeretlek Louis. Hiányozni fogsz ma."

"Én is szeretlek, és hamarosan jövök, Harry." Lassan vissza sétált a szobájába, és nem fordult vissza. 


Néhány perc múlva kopogtak az ajtón. Eleanor érkezett meg. "Hé Louis" mosolygott. "Készen állsz?" Harry-re gondoltam, hogy milyen szomorú, és hogy most nélkülem fekszik az ágyban. 
 

"Tulajdonképpen ... nem. Sajnálom, Harry mostanában nagyon ideges. A menedzser meg fogja érteni, ha nem, hát akkor ez van, de Harry-nek most szüksége van rám. " Adott nekem egy ölelést. 

"Megmondom neki, hogy nem érzi jól magát. Legyen szép napod, Louis. "Eleanor kisétált az ajtón.
 

Bementem, vissza Harry szobájába, aki a plafont nézte könnyes szemmel. Gyorsan megdörzsölte a szemét. "Hallottam Eleanor-t" mondta zavartan. 

"Azt mondtam neki, hogy szükséged van rám, aztán elment." Leültem az ágyra, mellé. Átölelt engem.
 

"Örülök, hogy nem hagy...."
 

"Holnap talán be kell mennem, de erős vagy." Megcsókoltam a homlokát, és a fejemet a vállán pihentettem. "Te olyan erős vagy Harry." 

"Nem vagyok erős! Sírok minden alkalommal, amikor itt hagysz. Szánalmas vagyok "kiabált.
 

"Te vagy a legerősebb, legbátrabb ember, akit ismerek. "Elkezdte csókolni a nyakam, és egy kicsit szorított. 

"Tiéd vagyok Louis." Mosolygott és megcsókolt. Durván csókoltam vissza, nyelvem a szájába dugtam. Egy pillanatra megállította a csókot. "Az enyém vagy," suttogta a fülembe. Már nagyon keménynek éreztem magam. Úgy, ahogy volt, hihetetlenül szexi volt.
 

Harry lecsúsztatta a nadrágom, és elkezdte dörzsölni a farkam. "Ne játssz velem, Harry" nyögtem. Játékosan rám vigyorgott. 

Rendben van, ahogy akarod. "Lehúzta a boxerem is, és megnyalta a farkam csúcsát. Hangosan ziháltam. Aztán Harry bekerítette az ő gyönyörű, kövér ajkával a faszomat.
 

"Harry ..." motyogtam az orrom alatt. A fejét gyorsan mozgatta, és minden alkalommal megnyalta a farkam hegyét. Elkezdtem vonaglani. "Azt hiszem, el fogok élvezni" mondtam lihegve. Azonnal megállt, és hatalmas vigyorra húzta a száját. 

"Meg akarom dugni a szép segged Lou," suttogta csábítóan. Belenéztem a ragyogó smaragdzöld szemébe, ahogy felhúzta az óvszert, és bekente sikosítóval.
 

Harry kutyapózba állított, és lassan felcsúsztatta egy ujját. Egy halk nyögés volt a válaszom. Harry megnyalta a lyukamat, ahogy két ujját tolta fel, és mozgatta őket. "Szükségem van a farkadra" nyögtem. 

Kihúzta az ujjait, majd megfordított. "Látni akarom a szép arcodat, miközben megduglak" Belém csúszott, és időt nem hagyva mozogni kezdett.
  
Fájt, de ugyanakkor csodálatos érzés volt. "Picsába ..." nyögtem, miközben folyamatosan tolt.Gyorsabb tempóra váltott, majd elélvezett. Tovább dugott, aztán szorító érzést éreztem a hasamban, végül én is elélveztem.

"Az enyém vagy, erre mindig emlékezz, Louis." Megcsókolt, miközben lehúzta az óvszert. 

"A tiéd vagyok" válaszoltam. "Azt hiszem, lefekszem."

"Én is. Jó éjszakát. "
 

"Jó éjszakát" válaszoltam. Átölelt engem. Az övé vagyok, és ő az enyém. Elmosolyodtam, mielőtt becsuktam a szemem. 

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Ez most komoly h torolted a kommentemet mert igazam van ? De attol meg te mindig nek vagy 18 eves h ilyen blogot vezzes foleg ufy h eloszor amikor belepunk csak az nezheti meg aki felnot na mindegy bocs ha serto voltam amikor nem voltam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem tetszik ne nézd!
      Ja és tanulj meg helyesen írni...

      Törlés