2013. július 7., vasárnap

Vándorló kezek, vándorló gondolatok

Sziasztok. :)
Rengetegen kértetek egy durva sztorit, hát íme egy Zayn-es. Ezt most nem én fordítottam, és nem is én írtam, hanem úgymond "loptam". Nem könnyű feladat egy durva sztorit találni, így miután már egy órán keresztül keresgéltem, ráuntam, és úgy voltam vele, hogy most egy kicsit csalok . Természetesen a forrást mindenképp feltüntetem. :) Amúgy óriási gratula ennek a történetnek az írójának, szerintem lenyűgöző munka. .D
Forrás

Zayn tetkói mindig is az első benyomás részei voltak nálam. Megszállottja vagyok vagyok a rossz fiús imidzsének, és az ötletnek, hogy ez a fiú még veszélyes is lehet. Nem is tudom mivel kezdjem miért van olyan elbűvölő hatással rám; a hipnotizáló barna szemei, amikor az arca üreges lesz mert beleszív egy szál cigibe, a kérges ujjai végigfutnak a testemen, a szemkontaktus amikor nézi hogy elmegyek alatta. Imádtam Zaynnel tölteni az időt, mindegy hogy mit csináltunk, de amikor arra került a sor, akkor kívántam a legjobban őt.

A rossz fiús kinézet ellenére, mindig is édes és törődő volt velem, szeretett randikra elvinni. Élvezetemre, ez mind eltűnt a hálószobában és durva, intenzív, perzselő fiúvá változott, pontosan olyanra, ahogyan szeretem.
Voltak idők, amikor nem tudtam elhinni, hogy ez a helyes fiú egészen az enyém, ez az este is ide tartozott. A mozizás rendszeres kiruccanás volt a barátaimnak és nekem, de ezúttal más volt.

Otthon ragadtam egész nap, amíg Zayn a srácokkal lógott, nem tudtam kontrollálni a cikázó gondolatokat róla. A vidám emlékek jöttek először, a csodálatos nyárról, amit együtt töltöttünk, szép strandokra utazva az autójában, a kertben ülések hajnalig. Amíg felmentem a szobába hogy rendbe tegyem magam, visszahívtam az emlékeket, amikor ketten botladoztunk a lépcsőkön, egymás szájának tapadva, részeges állapotban, és mindenfelé vándorló kezekkel, szerettük egymást kényeztetni éjszakákon át újra és újra. A hálóban még jobban elkalandoztam, eszembe jutott, amikor az ajtónak tartott, és kínzott hosszú, erős ujjaival, amíg nem bírtam tovább. Vagy arra, amikor részegen javasoltam hogy próbáljuk ki a 69-et, és ez úgy végződött hogy életem egyik legjobb orgazmusa volt, Zayn forró szája a lábaim között, és az én szám, kezeim mindent megtettek hogy kényeztessék őt.

Amire kész voltam hogy találkozzak a barátaimmal és a barátommal a moziban, már Zayn látványától annyira be voltam indulva, hogy haza akartam vonszolni és szexelni szerettem volna vele újra és újra. De sajnos erre még 2 órát kellett várnom, és koncentrálnom kellett a vígjátékra, amire semmi kedvem nem volt odafigyelni. Inkább oldalirányú pillantásokat vetettem a tökéletes profiljára, véletlenszerű pillanatokban megszorítottam a kezét, Zayn közelebb hajolt hozzám, éreztem a forró leheletét az érzékeny nyakamon, suttogta “Tudom mire gondolsz kicsim, amint vége lesz, hazaviszlek és mindent megteszek, amit akarok veled csinálni."

Örökkévalóságnak tűnt, a vége főcím kezdett legördülni, sietősen elbúcsúztunk a csapattól, Zayn átkarolta a derekam, és a kocsijához vezetett. Mielőtt esélyem is lett volna kinyitni az ajtót, nekinyomott a hűvös fémnek, a szája a nyakamon volt, majdnem érintve a bőröm, kínozva engem addig a pontig, amíg frusztrált nem lettem. Zayn fejét eltoltam hogy várjon, hátralépett, és beszálltunk az autóba.

"Tudod mennyire utálom ha kínzol, Zayn."

"Imádod. És azt is fogod imádni amit ma éjjel fogok tenni veled."

Zayn durva irányító oldala tökéletes harmóniában működött az alázatos személyiségével, amit elfogadtam a hálószobában. Semmit nem szerettem jobban, ha felettem áll, nem tudom miért. Néztem vezetés közben, és még jobban beindított, amikor az izmos karjaival beparkolt a házhoz, és kényszerítettem magam, hogy a zihálást visszatartsam.

Mint ahogyan már sokszor tette, Zayn kissé repedezett, de puha ajkait az enyémnek szegezte amikor becsukódott az ajtó, a derekam köré fonta karját, a másikkal a nyakam egyik oldalát simogatta, és lágyan játszott a fülcimpámmal, az egyik gyenge pontommal. Felvezettem a lépcsőn, kétségbeesetten akartam a szobámba őt, de váratlanul megállt és megrázta a fejét.

Csókok között a kulcscsontom mentén, nyögött a térde remegésében, mély hangon mondta “Ma este… más lesz. Itt akarlak. A lépcsőkön."

Nem volt erőm erre válaszolni, csak a nyöszörgés jött ki a számon. Zayn lement a lépcsőkről, otthagyva engem tehetetlenül az üres előszoba közepén. Remegve próbáltam követni őt, de belenéztem a szemébe, és láttam újabb ötlete támadt.

"Maradj ott. Ez csak a közönségnek van."

Zavaromban és frusztráltságomban annyit sikerült kinyögni hogy “Közönségnek?"

"Igen, jól hallottad. És azt akarom hogy sztriptízelj nekem."

A vékony kardigánomból kezdtem kihúzni a karjaimat, ki cipzároztam a szoknyámat, de újra megállított.

"Legyél lassú. Minden centit akarok látni belőled. Erre akarok emlékezni, amikor nem vagy itt. Erre fogok gondolni amikor fel vagyok izgulva, és nem vagy itt velem."

Lassan lehúztam a maradék cipzárt a szoknyámon, engedtem hogy lecsússzon a testemen és a bokáimnál kössön ki. Utána keresztbe tettem a karjaim, hogy felhúzzam a topom, megmutatva a hasam és a melltartóm centiről centire. Mikorra már csak a fehérneműmben voltam, el tudtam volna érni a melltartóm hogy kipattintsam, de Zayn beleharapott az ajkaiba, felállt, és két nagy lépéssel egyenesen elém állt, a meleg, kemény testét hozzám nyomta.

"Nem bírom tovább."

Kikapcsolta a melltartóm, egy kis erőfeszítést tett, hogy lehúzza rólam a bugyit. Újra felállt, és alig 10 másodperc alatt levetkőzött. A langyos rezgés a testünk között és az utolsó cigijének az illata keveredett a borotválkozás utáni arcszeszének illatával, már nem bírtam tovább, hevesen nekitapasztotta a száját az enyémhez, és lekényszerített a lépcsőre. Kis rés volt kettőnk közt, elkezdett körözni a köldökömnél, és egy mély nyögést adtam ki, amit már rég magamban tartottam. Szemébe néztem, a kezét a csiklómhoz vezette, és megragadta durván, lassan körözött rajta, remegett a testem.

Homlokát az enyémnek támasztotta, kezét elvette onnan, hogy belém vezesse magát, és mindezt minden felhívás nélkül megtette.

"Ugh bazdmeg." Mindketten maradtunk, untalanul néztünk egymás szemébe, mielőtt forgatni kezdte a csípőjét.

"Nézz engem drágám, azt akarom hogy nézz a szemembe és legyél hatással rám."

Elvesztem a barna szemeiben. Minden más elmosódott, de az ő tökéletes arca és az érzés hogy ki-be mozog bennem, kontrollálta a csípőm az erős kezeivel.

Ajkaink minden tolásnál találkoztak, és hanyag csókokká változtak. A hátam alsó részére tette a kezét, hogy közelebb húzzon magához, és beletette a bal mellbimbóm a forró és nedves szájába. Erősen szopta, körkörös mozdulatokat tett körülötte, és csodálta, hogy egy fájó, rózsaszín duzzanatot hozott létre. Önelégült mosollyal megint lejjebb ment, és ugyanezt megtette a jobb mellbimbómmal is, néha ráharapott, és ez a kegyetlenség egyre közelebb tolt a csúcshoz.

Minden második vagy harmadik tolással megérintette a g-pontom, ujjaimat rányomtam a tarkójára, beleharaptam az alsó ajkamba, tudatva vele hogy már közel vagyok.

Nem bírtam már amikor leért, és lustán megnyomta a csiklóm, és a gyomromban szorítást éreztem ami utána már a hátamat feszítette, küzdöttem azzal, hogy a szemeim a helyükön maradjanak.

Még mindig tartott az orgazmus, amikor Zayn légzése egyre hangosabb lett és csorbább.

"Ugh, el fogok…"

Mielőtt befejeztük volna, teste megmerevedett, állkapcsa ellazult és rózsaszín ajkai elváltak egymástól. Hosszú szempillái cirógatták a nyakam, és amikor belém élvezett, a felső karjai megfeszültek, és meghajlottak.

Mindketten lihegtünk, kihúzta, ami nyöszörgést váltott ki belőlem, a hátára feküdt mellém. Néztem a tetkóit, és azt ahogyan a mellkasa felemelkedik, ahogy leér a csúcsról.
Felém fordította az arcát, és szerényen rám mosolygott.
Arcát közelebb tolta felém, és suttogta “Csodás vagy. Te vagy a legszexibb akit valaha láttam."

"Egész nap rád gondoltam, de egyik gondolatot sem lehet ehhez hasonlítani, Zayn. Tökéletes volt."

"Értelek, de szerintem most már bele kéne zuhannunk az ágyba, mielőtt még meztelenül alszunk el a lépcsőkön." Nevetett, és megmutatta hibátlan mosolyát.
Megfogta a kezem és felvezetett, és szemtelenül ránéztem a meztelen testére, közben arra gondoltam “Hogy lehetek ilyen szerencsés?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése