2013. július 5., péntek

Jól hangzik

Tünci kérésére. :)
Sajnálom, most nem találtam gif-eset. :( De azért remélem jó lett így is. 
U.I.: Remélem tetszik az új design, mert én már nagyon untam a régit :D


Küzdöttem, hogy kitudjam nyitni az ajtót, és bejussak a lakásomba, amit megosztottam Harry-vel, a barátommal, és a legjobb barátjával, Louis-val. Egyedül kellett elmennem vásárolni, mert Harry elment Holmes Chaple-be a héten, Louis pedig nem ébredt fel, hogy eljöjjön velem. Tehát ez azt jelenti, hogy egyedül cipeltem a táskákat. Végre sikerült kinyitnom az ajtót, anélkül, hogy valamit elejtettem volna, majd felpakoltam a zacskókat az asztalra. Azon voltam, hogy mindent félre tegyek, amikor nyafogást hallottam az emeletről. Aggódtam, hogy talán Louis sérült meg, figyelembe véve, hogy milyen ügyetlen. Szóval rohantam a szobájába, és kopogás nélkül benyitottam.

"Hé, minden rend...." Félbeszakított a jelenet, amit magam előtt láttam. Louis meztelen volt, és az ágynemű alatt verte ki. Idegesen megfordultam, és becsuktam az ajtót. Útban kifelé kiabáltam: "Ó istenem. Sajnálom, azt hittem, hogy valami bajod lett! "Lefutottam a földszintre, bekapcsoltam a TV-t, hogy kitöröljem a fejemből az előbb látottakat. Még párszor hallottam Louis hangját, majd egyszer csak megjelent a földszinten. Ó, nagyszerű, ez jó móka lesz. Odalépett hozzám, és kínosan elnevette magát. 

"Ne haragudj, (T/N). Megesküdtem volna, hogy bezártam az ajtót, és nem tudtam, hogy itthon vagy." Nem igazán tudtam rá figyelni, ugyanis csak boxer volt rajta, amin keresztül egyértelműen látszott a merev farka "(T/N)? "kérdezte, mert biztos észre vette, hogy elbambultam." Hmmm? " 

"Nagyon remélem, hogy ezek után nem lesz köztünk semmi feszültség. Harry-nek nem kell tudnia, hogy láttál meztelenül. "Halványan rá mosolyogtam. "Ó, nem, minden rendben Louis. Mindenkinek meg vannak a szükségletei." Elnevette magát." Reméltem, hogy ezt fogod mondani, vagy valami ilyesmit. " Zavartan ránéztem, nem tudtam, hogy értette. Az arca komoly volt, a szeme sötét a vágytól.  

Mielőtt bármit mondhattam volna, Louis az ölébe húzott, és megcsókolta a nyakam. Nem fogok hazudni, már korábban elkezdtem fantáziálni a látványtól, de Harry a barátom volt. "Uhm, Louis." Felfelé haladt a nyakamon. " Igen?" Tovább csókolta, szívta a nyakam. "Uhm, Harry a barátom, nem gondolod, hogy ez helytelen? " 

"Ne aggódj ezen, szerelmem. Azt akarja, hogy boldog légy, amíg ő távol van. Plusz, nem kell erről tudnia. "Épp mondani akartam valamit, amikor megcsókolt, és nyelvét azonnal a számba csúsztatta. Először megdöbbentem, de aztán visszacsókoltam, és próbáltam visszatartani a nyögést. Belemosolygott a csókba, és felvett a kanapéról menyasszonyi stílusban. Bevitt a szobájába, és elfektetett az ágyon. Mielőtt feljött volna mellém az ágyra, benyúlt a fiókba, és előszedett egy óvszert, amit mellém rakott. Lehúzta a boxerét, és megláttam, hogy feláll a farka. 

"Vetkőzz, bébi." Eleget tettem a kérésének, és minden ruhámat levettem. Végül rám mászott és újból elkezdte szívni a nyakam. Nyomot hagyott, de nem volt sötét, így aztán hamar elhalványult, és nem volt bizonyíték. Elhagyta a nyakam, és rátért a bal mellemre, majd elkezdte szopni a mellbimbóm, egészen addig, amíg olyan kemény nem lett, mint a szikla. Ugyanezt tette a jobbal is, aztán a már nagyon nedves puncimhoz ment. Végighúzta az ujjait rajta. Az ujjait a szájához emelte, és leszopta róluk a nedvemet. "Hmmm, miattam vagy ilyen nedves. És kurva jó az ized. " Lehajtotta a fejét a két lában közé, a haja pedig csiklandozta a combom. Végignyalt a puncimon, én pedig zihálni kezdtem. " Tö-többet."  
"Ahogy óhajtod, (T/N)." Elkezdte nyalogatni, én pedig egyre többet nyögtem. Folyton felemeltem a csípőm, így használnia kellett az egyik karját, hogy lent tartson az ágyon. Elkezdte szívni a csiklómat, én meg erősen belemarkoltam az ágyneműbe. 

"El fogok menni." figyelmeztettem. Megállt, én pedig nyafogtam. "Mi a fasz, Louis?." Nevetett. "Nyugi, kicsim. Nem akarom, hogy elélvezz anélkül, hogy nem vagyok benned ". 
Átadta az óvszert, majd feltéptem, és rágörgettem a kemény farkára. Egy-kétszer végighúzta magán a kezét, mielőtt elhelyezkedett. "Biztos vagy benne, (T/N)?" 
"Mmhhm." Teljesen belém lökte magát, mire összerezzentem. Nem volt nagyobb, mint Harry, de szélesebb volt, mint a falam. Megállt, és megcsókolt. 

"Mozogj". Boldogan engedelmeskedett, elkezdett tolni. A szoba a nyögéseinkkel volt tele. "Olyan szűk vagy, kicsim. Nem tudom, meddig fogom bírni." Bólintottam. "Keményebben " Megragadta a lábam, és a vállára tette, így könnyebben eltudta érni a G-pontom, és keményebben tudott tolni. " Kurva gyönyörű vagy. Élvezz ide nekem, élvezz ide Louis-nak." Ez elég volt ahhoz, hogy elérjem a csúcsot. Louis ökölbe szorította a kezét, és gyorsan követett, majd mellém feküdt. Mindketten ziháltunk és izzadtunk. Pár percig feküdtünk, aztán megszólalt. "Jobb volt, mint Harry-vel?" Nem tudtam mit csinálni, elnevettem magam. "Igen. Ő általában csak ugratni szokott, vagy sok időbe telik, mire elélvezek.." Elmosolyodott. "Talán többször csinálhatnánk, ha nincs itt, nem gondolod?" Átöleltem Louis-t. "Igen. Ez jól hangzik" 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Szuper lett!! :) és az új disign is szuper! :D

    VálaszTörlés
  2. Nincsmit, örülök, hogy tetszik. :D És köszönöm :))

    VálaszTörlés