2013. július 27., szombat

Nyaralás Liam-mel

Sziasztok. :)
Lexa e-mail-ben küldött nekem 2 történetet, ezek közül most az egyiket meg is osztom veletek. :) Természetesen a másikat is kirakom, holnap. ;)



Fél éve vagyunk együtt a barátommal. A kapcsolat, ami köztünk van megfogalmazhatatlan. Többek vagyunk egy szerelmespárnál, viszont megfogalmazni nem tudom. Már egy hete hogy nyaralni vagyunk, de csak ma tudunk lemenni a partra, mert eddig rossz idő volt. Épp a táskámba pakoltam be, amikor megcsörrent a telefonom. Liam volt.
-Szia édes-szólt bele.
-Szia. Hol vagy?.-Tényleg, észre sem vettem hogy nincs a lakosztályban.
-Elmentem reggeliért, pár perc és ott vagyok. Csak nem akartalak előbb hívni, mert azt hittem még alszol. Amúgy hagytam cetlit az asztalon is.- Kimentem a konyhába és tényleg ott volt a cetli.
Jó reggelt Baby! Elugrottam reggeliért, igyekszem visszaérni mielőtt felébredsz! Ma úgy készülj, hogy lemegyünk a partra, de ezt tegnap említettem. Csókol: Liam.
-Elkéstél.- kuncogtam a telefonba.
-Tudom. Nem tudtam melyik rózsát válasszam. - Hát nem édes? Mindennél jobban szeretem, még az életemnél is.
-Liam annyira aranyos vagy, meg sem érdemellek.- mosolyogtam.
-Ez fordítva is igaz. Amúgy már a szálloda előtt vagyok, leteszem. - és letette. Belepakoltam még pár cuccot a strandtáskába. Magazinok, Ipod, napolaj, törölköző, napozó gyékény stb.
Már csak azt kell eldöntsem, melyik bikinit vegyem fel. A virágos pánt nélkülit vagy a rózsaszín rojtosat. Mindegy majd Liam segít kiválasztani. Ajtócsapódás-Liam visszaért.
-Hol vagy (T/N)?
-A szobában.- Épp a bikiniket tartottam magam elé és próbáltam dönteni.
-Szerinted?- nyújtottam Liam felé a 2 darabot.
-Passz. Próbáld fel. -kacsintott. Bevonultam a fürdőbe majd gyorsan magamra kaptam az első darabot. A virágosat.
-Itt is öltözhettél volna. -mosolygott perverzen Liam. Én csak megforgattam a szemeim, majd oda álltam elé.- Na milyen ?- kérdeztem.
-Dögös. Nagyon dögös és megy a barna bőrödhöz. - Hát igen, a nyáron eléggé lebarnultam. - De Baby figyelj nekem jobban tetszene a földön. -ölelt magához majd megcsókolt.
- Szerintem ez a nyerő, a másik nem is tetszik annyira. - mosolyogtam rá.
-Hé, töltsük el valamivel az időt.
-Igen menjünk reggelizni.
-Nem erre gondoltam.
-Tudom. - mosolyogtam . Hogy még jobban húzzam ,nem öltöztem vissza, így mentem ki a konyhába. Liam már megterített és kitette a palacsintát meg a gofrit. Miután megreggeliztünk,  Liam szó szerint nekem esett.
-Alig bírtam, hogy ne teperjelek le az asztalnál. -duruzsolta a fülembe. Én csak kinyújtottam a nyelvem majd behúztam a hálóba. Ledöntöttem az ágyra, majd a csípőjére ültem. Ruhán keresztül is éreztem dudorodó férfiasságát. Hogy idegesítsem még jobban neki dörgölőztem. Ő közben megszabadított a bikinifelsőmtől majd a melleimmel kezdett szórakozni.
-Jó elég a szórakozásból- adtam meg magam.
-Szerintem is. Lemásztam róla lehúztam a nadrágját a boxerével együtt majd tövig bekaptam meredező férfiasságát. Gyorsan szoptam éreztem hogy nem sokára elmegy így abbahagytam. Ő csak gorombán felnyögött mire én megcsókoltam.
-Most én jövök.- Sikerült maga alá gyűrnie. Miközben a pólójától szabadítottam meg, vadul faltuk egymás ajkait. Lejjebb kúszott, miközben én a hajával játszottam. Megcsókolta mindkét mellemet, majd a hasamon lefelé haladt tovább. Szájával lehúzta az alsómat és játékosan morgott egyet, mire én akaratlanul is felnevettem. Befurakodott két lábam közé, majd körkörösen nyalni kezdett. Még a hideg is kirázott. Sikítoztam, nyögdécseltem.
-Eléég Liaam el-elmegyek.- nyögtem. Erre abbahagyta, bepozicionálta magát és egy lökéssel bennem volt. Azt hittem szétszakít. Liam-nek hatalmas van, hiába hogy sokat szexeltünk már, lehetetlen megszokni a méretét.
-Ahhh - sikítoztam teljes extázisban.
-Baby annyira jó vagy. - nyögte két lökés között. Egyre közelebb voltam a csúcshoz.
-Nem bírom, elmegyek.
-Még egy kicsit. 1-2 ...- és ki sem mondta a 3-at ,mindketten elélveztünk. Párat lökött még majd lemászott rólam és mellém feküdt.
-Mehetünk a partra? - kérdezte, a haja izzadt homlokára tapadt. Ilyenkor volt a legdögösebb.
-Persze- bólintottam
-Ja és amúgy vörös rózsát hoztam, remélem szereted.
-Imádom. - simítottam végig az arcán majd megcsókoltam.

2 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod! :) sok Törit *-*
    -Amúgy ez is k*rva jó lett. (bocsi a kifejezésért)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm. :D Ezt az egyik olvasóm küldte be, az ő érdeme. :))

      Törlés