2013. július 28., vasárnap

Zayn Malik maga a dominancia

Meghoztam Lexa 2. történetét is. :)
Természetesen én is csinálom a kéréseket. :)



 Most leszünk 1 évesek Zayn-nel. Igen a One Directionos Zaynnel. A rengeteg sztori amit arra alapoztak hogy az ágyban mennyire kemény és durva egyáltalán nem igaz. Zayn írtó kedves és odafigyel rám. Néha túlságosan is és ez zavar. Nem kell ennyire féltsen, néha lehetne egy kicsit durva is. Kíváncsi vagyok milyen lehet a durva Zayn-borzongok meg.
-Igen írtó jó az ágyban csak változatosságra vágyom. Olyan jó lenne ha néha keményebb lenne.
-Azt akarod hogy jó keményen keféljen meg?- tért a lényegre a barátnőm akivel a szobámban beszélgettünk.
-Tulajdonképpen igen. Legyen durva, erőszakos. Lehet hogy velem van a baj, hogy ilyenre vágyom de kell egy kis változatosság.- magyaráztam a dolgokat.
-(T/N) mi kell neked? - lépett be a szobába Zayn. Basszus fogalmam sem volt róla ,hogy itthon van, 10 perce ment el a fiúkhoz. Szeme izoott a dühtől.
-Azt hiszem én most lelépek-állt fel Kate.
-Kikísérlek-  mentem utána. Miután Kate elment, tudtam hogy meg kell magyarázzam a dolgokat bár nem tudom mennyit hallott a beszélgetésből.
-Na mesélj csak miért a barátnőddel kell ezeket a dolgokat megbeszélni, és miért nem a barátoddal ?
-Ö izé Zayn sajnálom nem gondoltam hogy ilyen hamar hazaérsz.
  nem baby nem úszod meg ilyen könnyen. -lépett közelebb majd vadul megcsókolt és belemarkolt a fenekembe aminek hatására kénytelen voltam a csókba nyögni. Sosem csókolt meg még ilyen durván és követelőzőn, de tetszett nagyon is.
-Azt akarod hogy keményen dugjalak meg? Biztos vagy te ebben kislány?
Bólintottam, még a csók hatása alatt képtelen voltam egy árva szót is kinyögni.
-Nem hallottam, válaszolj.! - Emelte fel a hangját.
-Ig-igen azt akarom. - pirosodtam el.
-Vetkőzz -adta ki a következő utasítást. Lassan elkezdtem levenni a ruháimat. Túl lassan, hergelni akartam egy kicsit.
-Bassza meg vetkőzz már. - tépte le rólam a top-ot. Gyorsan lekapkodtam magamról a többi ruhát is és már csak fehérneműben álltam ellőtte. Zayn még teljesen fel volt öltözve, így közelebb léptem hozzá és elkezdtem felfelé húzni a poloját. De ő csak ellökött.
-A-a, ma csak én játszok.- húzta gonoszkás mosolyra ajkait. -Vedd le a többi ruhát is.- Elég szégyenlős vagyok de nem akartam tovább húzni az agyát így levettem a maradék textilt.
-Ó ez tetszik.- jött közelebb és hátulról átölelt. Elsöpörte hajamat a vállamról és puszikkal kezdte beborítani. Közben egyik keze levándorolt a hasamra majd a csiklómra. Durván kezdte el dörzsölni. Nagyokat sóhajtoztam amire Zayn még jobban beindult. Először egy, majd két ujját dugta fel. Alig bírtam már a lábamon állni. Éreztem hogy közeleg az érzés. A hasam egyre jobban szorított falaim tágulni kezdtek. Ezt ő is megérezhette mert hirtelen kihúzta belőlem ujjait. Csak az ürességet éreztem. Már épp nyúltam volna hogy saját magam juttassam el a csúcsra amikor Zayn megfogta a csuklóm.
-Meg ne próbáld!- sziszegte a fogai közt.
-Zayn kérlek bassz már meg.
-Még nem. - mosolygott. -Indulj a hálóba én is jövök mindjárt.  - Azt mondta mindjárt? Teljesen fel vagyok izgulva az orgazmus küszöbén állok és azt mondja mindjárt? Szórakozik velem?  Elindultam felfelé a lépcsőn. Jobbra-balra ringattam a csípőm tudtam hogy Zayn engem figyel. Mikor felértem a hálóba leültem az ágy szélére és vártam. 5 perc múlva belépett ő is.
-Végre. Kérlek Zayn ne kínozz tovább.
-Pofa be és gyere ide. - felálltam majd odasétáltam Zayn elé. Kezében egy bilincset tartogatott.
-Az honnan van? - lepődtem meg.
-Azt hiszed csak te fantáziálsz kemény szexről ? Tedd hátra a kezeid.-  Hátra tettem majd összebilincselte, először kicsit zavart a hideg fém de később már megszoktam. Zayn elkezdte levenni a ruháit. Mikor levette a fölsőjét és feltárult tökéletes tetovált felsőteste az ajkamba haraptam.
-Ezt ne csináld, én akarom harapdálni. - jött oda majd megcsókolt ajkamba harapott amitől még jobban zihálni kezdtem. Levette maradék ruháit.Farka már a hasát verdeste.
-Szopj le keményen!- adta a parancsot miközben leült az ágy szélére. Letérdeltem elé, végig nyaltam teljes hosszát majd bekaptam majdnem az egészet és keményen szopni kezdtem. Még sosem engedte hogy leszopjam mindig azt mondta hogy ő kényeztet engem most végre visszaadhatom neki. Durván a hajamba markolt és ő kezdte el diktálni az ütemet.
-Annyira izgató nézni ahogy itt térdelsz előttem és ajkaid kényeztetik a farkam.- Rányögtem péniszére amitől még jobban felizgult.
-Elég volt.- húzott fel majd lelökött az ágyra. Elég kényelmetlen volt hogy a kezemen feküdtem miközben össze volt bilincselve így inkább kiszabadította a csuklóm és az ágy támlájához rögzítette.
-Most pedig úgy megbaszlak hogy azt is elfelejted ki vagy.
-Ne csak mondogasd.
-Mit akarsz (T/N) ? Mit csináljak ? Mondd el mit szeretnél.- húzott tovább.
-Malik az isten szerelmére dugj meg! Azt akarom hogy a méretes faszod bennem legyen. Addig bassz hogy a nevem is elfelejtsem, ezt akarom! - Csak elmosolyodott, bepozícionálta makkját majd keményen belém tolta magát. Hiába hogy sokszor szexeltünk már még mindig nem voltam képes megszokni hatalmas méretét. Nem hagyott időt, gyorsan kezdett el lökni. Jól eső nyögések hagyták el mindkettőnk száját.
-Ah a picsába annyira szűk vagy.- nyögte Zayn miközben ajkaimra tapadt. Egyik kezével a melleimet piszkálta, másikkal a csiklómat dörzsölte. Ismét kezdett feléledni alhasamban az érzés.
-El fo-fogok menni.- nyöszörögtem két csók között.
-Én is. Egyszerre. - alig hogy ezt ki mondta mindketten elmentünk. Zayn lökött még néhányat rajtam majd teljesen rám nehezedett. Miután elmúlt az orgazmus utóhatása, kihúzta magát belőlem majd kioldozta a kezemet.
-Elég durva volt? - dőlt le mellém.
-Igen, imádtam.- csókoltam meg.
-Az jó mert én is. Szeretlek (T/N)
-Én is - és egymást ölelve elaludtunk.

2 megjegyzés:

  1. Xd hajnali egykor találtam rá erre a blogra és mindjárt 3 óra lesz nekem meg reggel kelnem kell. Megöltél :D még sokat. Az biztos hogy betszem könyvjelzőnek. :)
    -Evelin 17

    VálaszTörlés
  2. Hahaa :))) Köszönöm <3
    Zsófi

    VálaszTörlés