2013. július 23., kedd

Részeg vagy

Edii kérésére. :)


Bementem a fürdőszobába egy kemény munkanap után és megengedtem a vizet. Épp vetkőztem, amikor a fürdő ajtaja kinyitódott. A barátom volt az, Louis. Valami nem stimmelt vele, egyszerűen nem tudtam megérinteni. Minden alkalommal, amikor így viselkedik, nagyon agresszív. 
"Bébi, jól vagy?" kérdeztem.
"Vetkőzz." parancsolta, miközben valami pirosat mosott le a kezéről.
"A-a-az vér?" kérdeztem dadogva.
"Igen." mondta nevetve.
"Megkérdezhetem, hogy miért van vér a kezeden?" kérdeztem idegesen, mert azt mondta, hogy nem fog belefolyni semmilyen harcba. 

"Nem, de most már kibaszottul vetkőzhetnél." mondta, miközben megtörölte a kezét.
"NEM, MONDD EL, HOGY MIÉRT VAGY VÉ...-." megfogott, és a falhoz nyomott.
"Semmi közöd hozzá." Mondta nyugodtan, és engedte, hogy a földre essek, majd felsóhajtott, és felsegített.
"Csak vetkőzz" mondta, és levette a pólóját. Amikor mindketten meztelenek voltunk, végignézett rajtam, fel és le, és az ajkát harapdálta. 

Felvett, és szinte berakott a zuhany alá. 
Egyre csak nevetett. 
"Louis, mi van veled?" kérdeztem.
"Csak fogd be a szád." mondta, és közelebb sétált hozzám.
Hozzádörzsölte a farkát a csiklómhoz, mire felnyögtem. Egy kezét a falra tette, így megtámasztotta magát.
Lenézett a farkára, és egyre keményebben kezdte dörzsölni. 

Mosolygott, és harapdálta az ajkát.
Kezdtem nagyon felizgulni, így kezembe vettem a faszát, és a puncimba toltam.
Louis nevetett, én pedig mindkét kezemet a nagy fenekére tettem, és magamba löktem lassan. Kinyitotta a számat a hüvelykujjával, és a számba dugta a nyelvét.
Ekkor jöttem rá, hogy részeg. Tényleg részeg.
Éreztem a sör ízét a nyelvemen.
Hagytam, hogy a kezem leessen, Louis pedig csak állt ott, még mindig bennem volt, de nem mozdult. 

Minden ok nélkül nevetni kezdett.
"Huh." mondtam, és elzártam a vizet.
"Menjünk az ágyba." segítettem neki.
Adtam neki egy törülközőt.
Ránézett, majd visszadobta hozzám.
Sóhajtottam, és követtem a szobába.

Lefeküdt az ágyra, a kezével eltakarta a fejét. Beszívta az alsó ajkát, a merevedése pedig büszkén állt. 
Megragadtam a melltartómat, és azon voltam, hogy felvegyem, amikor Louis megszólalt.
"Mi a fészkes fenét csinálsz, tedd azt le, és gyere ide."

Úgy nézett rám, mintha hülye lennék. 
Úgy tettem, ahogy mondta, és odamentem hozzá. Lenézett a farkára, aztán rám mosolygott, és lehunyta a szemét.Visszadőlt az ágyra, kezét a feje fölé tette.
"Lovagolj meg." mondta, és az ajkába harapott. 

"Louis, részeg vagy, inkább feküdj le, és aludj"
Mondtam, és mellette ültem.
"A picsába (T/N), MOST!!." Kiáltotta.
Rajta voltam.
A farka egyenesen állt, a térdem a két lába mellé tettem, és óvatosan lecsúsztam rá.
Amikor belém tolta a farkát, elmosolyodott, és a szeme csukva volt.
Nyögtem, ahogy lassan meglovagoltam.
"Gyorsabban". mondta, és elkezdtem egy kicsit gyorsabban mozogni.
"Gyorsabban." mondta megint, de én nem akartam gyorsabban. 

" ROHADT KURVA GYORSABBAN!" Kiabált, és erősen tolt.
"Louis!" Ordítottam
"Bassza meg, de szűk vagy." Mondta
"A kurva életbe". Nyögött.
"Igen, baszd meg Louis!" kiabáltam, amikor elérte a G-pontomat.
Felemelte a fejét, és a nyakamba harapott.
Mélyen nézett a szemembe, és még gyorsabban tolt (ha ez lehetséges), a szám pedig megérintette az övét.

A hasamra fordított, majd felemelte a fenekem, és úgy nyomult belém, és olyan gyorsan tolt, ahogy csak bírt.
Elkezdtem dörzsölni a csiklóm, amikor Louis rácsapott a kezemre.
"Ez az enyém," suttogta mély, rekedt hangon, és két ujját a szájába vette, így azok nedvesek lettek, majd elkezdett dörzsölni. 

"A rohadt életbe Louis, olyan jó vagy" kiabáltam.
A fejem letettem az ágyra, de ő a hajamnál foga vissza húzott.
"Nem, hallani akarom." mondta, és elengedte a hajam.
"OH LOUIS, GYORSABBAN." Kiáltottam.
Nevetést hallottam, és a lehető legmélyebben volt bennem.
"El fogok menni." sikítottam.
"Ó, azt már nem." mondta, és kihúzta magát belőlem.
Gyenge testem az ágyra esett, a lábaim remegtek.
Felemelt, és a földre rakott, úgy, hogy térdeltem.
Nedves faszát a meleg számba csúsztatta, és elkezdte mozgatni a csípőjét.
Becsuktam a szemem, és nyögtem, ahogy éreztem Louis vibráló farkát.
"Baszd meg." nyögte és gyorsabban mozgatta a csípőjét.
Éreztem, hogy a farka megüti a torkom hátulját.
"Kész vagyok."Mondta, és az ágyra dobott, majd keményen belém csúszott.

Mozgatta a csípőjét, a lábam lelógott az ágyról.
"(T/N)"
"Louis." kiabáltam, és elmentem.
Louis csípője egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott. 

Lelassult, váladéka pedig teljesen átjárt belülről. "Ohhhhhh Louis." nyögtem.
Az ajkába harapott, mellém feküdt, és átkarolt. Alig tudtam mozgatni a lábaimat, úgy remegtek, és a puncim is lüktetett, de megtenném újra.

2 megjegyzés:

  1. Basszus ez nagyon jó, de idegesít hogy a végén nem derült ki a vér xd ezvan.Am csak így tovább egyik kedvenc blogoom

    VálaszTörlés
  2. Verekedett. ;") és köszönöm <3

    VálaszTörlés