2013. június 27., csütörtök

Furcsa hangok


A Nando's-ban dolgozom, mint pincérnő. Szeretem ezt a munkát, és imádom a helyet is, mert itt találkoztam a barátommal, Niall-el, egy évvel ezelőtt. Hét hónapig randizgattunk, és az volt életem legjobb hét hónapja. Letelt a műszakom, és hazafelé tartottam. Niall-el együtt élünk, és minden nap alig várom, hogy haza érjek. Bementem az ajtón, aztán furcsa hangokra lettem figyelmes, amik az emelet felől jöttek. Halkan felmentem a lépcsőn, és benyitottam a hálószobába. Niall nyögte a nevemet, és a hosszú, kemény farkát verte ki. Nem látta, hogy ott állok, csak néhány perccel később vett észre. 

"Ó, (T/N), mennyi ideje vagy itt?"

"Nem régóta, de arra elég volt, hogy rájöjjek, mire is van szükségem."

Lassan odamentem hozzá, és eltoltam a kezét a farkától. Zavartan nézett rám, nem értette, hogy mit csinálok. Megragadtam a farkát, és simogatni kezdtem. Egy kicsit játszani akartam vele. Megcsókoltam a tetejét, aztán csak a csúcsát vettem be a számba. 


"(T/N) ne játssz velem, kérlek csinálj valamit."

"Ahogy kívánod"

Az egész hosszát a számba vettem. Elkezdtem szopni és láttam rajta, hogy élvezi.

"Ó, igen, (T/N) ! Bébi, soha ne hagyd abba! "

Éreztem, hogy a farka rángatózni kezd a számban, tudtam, hogy közel volt. Megálltam, ő pedig döbbenten, és dühösen nézett rám.

"Mi a fenét csinálsz (T/N)!"

"Azt akarom, hogy bennem élvezz el."
 


Leszálltam az ágyról, és levettem az összes ruhámat. Majd visszamentem, és lovaglóülésben elhelyezkedtem. Én irányítottam aznap este. Kezembe vettem a farkát, és elhelyeztem a bejáratomnál. Lassan ráültem, és örömmel kezdtem el mozogni rajta.

"Ó, bébi, olyan nagy a farkad"

Fel és le mozogtam, ami nagyon jó volt. Megfordított minket, így felettem volt.

"Fogadok, hogy szereted a nagy faszomat a szűk kis puncidban, ugye (T/N) ? "

Olyan gyorsan tolt, hogy nem tudtam válaszolni, csak nyögtem egyet.

Éreztem, hogy hamarosan orgazmusom lesz, és tudtam, hogy már ő is közel van.


"Bébi, el fogok menni"

"Tartsd még egy kicsit."
 


Nem tudom, hogy meddig tudtam tartani. Lehajolt a fülemhez, és ezt suttogta, "Élvezz ide nekem, kicsilány", és én pontosan ezt tettem. Hagytam, hogy az öröm átjárja az egész testemet, majd éreztem, hogy Niall rángatózik bennem, és belém élvezett. Átkarolta a derekam, és úgy feküdtünk, levegőért kapkodva.

"Talán gyakrabban kéne így várnom téged."

"Talán, mert ez nagyon szexi-s volt."

Kuncogott, és ezt mondta: "Szeretlek (T/N)"

"Én is szeretlek Niall"

És egymás karjaiban aludtunk el. 

1 megjegyzés: