2013. június 12., szerda

Igaz szerelem

Elég rég jelentkeztem már. Sajnálom. Egyszerűen totál elfoglalt vagyok. De...mivel már csak 2 nap van a suliból, próbálom behozni a lemaradásaimat.
Nem lett valami túl hosszú ez a fordítás sem, de csak ennyire volt időm!
Puszi. :)


Harry és én megint harcolunk egymással, annyira bosszantó. Tegnap részegen jött haza. Megint!. Sokat jelent nekem, és nem bírom tovább, hogy mindig csak kiabálunk egymással. "Ó nézz rám, (T/N) vagyok, nincs normális életem miattad!" Pofon vágtam. Elég erősen "Te pofon vágtál engem!" "Igen, és tudod, mit? "MIT?" "MÁR HOSSZÚ IDEJE EZT KELLETT VOLNA TENNEM!" "NEM TUDNÁL NÉLKÜLEM ÉLNI, (T/N)!! Tudtam, hogy igaza van, nem tudnék nélküle élni. 

"Gyerünk bébi, nincs a jutalom? "Megfordultam, és megcsókoltam. Meglepődött, de visszacsókolt, majd nagy erővel ellöktem magamtól, ő pedig a földre esett . "Utállak Harry, mert egy seggfej vagy, de én mégis szeretlek! "Vigyorgott, majd felfutotam az emeletre. Követett. "Hagyj békén!" "Nem bébi, most rajtam a sor "az ágyra lökött, és durván megcsókolt. "Gyűlöllek" ordítottam. Megfordítottam magunkat, így én voltam felül, és keményen megcsókoltam, ledugtam a nyelvem a torkán, hogy tudja, most én vagyok a főnök! Nyögött, és ágyékát nekem dörzsölte."Utálom, hogy minden alkalommal padlóra küldesz" a nyakába haraptam"," Utálom, hogy mindenkivel flörtölsz! "szétnyitottam az ingét" Utálom, hogy összetöröd a szívem " "Szeretsz engem bébi, mindketten tudjuk "" Baszd meg Harry, nem mondtam, hogy beszélhetsz "újra megcsókoltam. 

Harry-re ültem. Én is levettem a pólóm és kikapcsoltam a melltartóm "Csak egyszer legyél kedves hozzám" Nagyjából lehúztam a nadrágját, de rajta hagytam a boxerét. Megragadta a melleimet, én pedig a kezére csaptam. Aztán levettem a nadrágom, így én csak egy bugyiban, és Harry is csak egy boxerben volt. Levettem a boxerét, majd nekiláttam a farkának. "Ááá baszd meg bébi" "Nem Harry, én vagyok a főnök, és nem nyöghetsz, nem érhetsz hozzám, nem mondhatsz semmit." Aztán mélytorkoztam. 

Nyögött, így meg kellett büntetnem, a farkába haraptam "Auw, kurva, ez fáj" Golyóit a számba vettem, és azt is harapdálni kezdtem "Miért csinálod ezt?" "Mert egy seggfej vagy, és eléred, hogy szeresselek", "Gyűlöllek, és ez az, ami miatt igazán szeretlek" Harry elvigyorodott.

Levettem a bugyim, ő pedig megnyalta a száját. A puncim az arca fölött lebegett. Megragadta a csípőm, lejjebb húzott, aztá megéreztem magamban a nyelvét. Lassan nyalt, aztán egyre gyorsabban és gyorsabban. Nagyon hangosan nyögtem. Az ölébe ültem, megfogtam a farkát, és ráereszkedtem. 

Keményen és gyorsan mozogtam rajta. "Szeretlek Harry!" "Szeretlek bébi". Kezével tartotta a derekam. Én csak lovagoltam rajta "Ez egy igaz szerelem, bébi" Bólintottam, és már mindketten közel voltunk. "Oké együtt " 3 "2", "1",mindketten elélveztünk. Harry megragadta a derekam, én pedig rá feküdtem "Szeretem ezt a pozíciót, csak nem sokszor szexel velem az idióta barátom, és ezért nem tudom megmutatni, hogy rosszkislány is tudok lenni" ." Ígérem, olyan barátod leszek, amilyet megérdemelsz" "Egyébként szeretem, amikor én vagyok a főnök." - megcsókoltam, majd egymáson fekve aludtunk el. 

1 megjegyzés: