2013. június 3., hétfő

Rég nem láttalak


Egy-két hónapja nem láttam Liam-et, mert turnén volt. Azonban, amikor tavaszi szünet volt, éppen a városomban léptek fel. Épp a telefonomat ellenőriztem, amikor láttam, hogy Liam írt, hogy megérkeztek a hotelba. 

Liam: "Itt vagyunk. Gyere ide, ha ráérsz xx " 

Egyszerűen válaszoltam: "Úton vagyok"

Kopogtattam a hotelajtón, ő pedig kinyitotta.

"Szia" mondta, miközben megragadta a derekam, és behúzott a szobába. 


Az ajka az enyémhez ért, mielőtt válaszolhattam volna. A kezem ösztönösen csúszott fel, hogy összekulcsoljam az ujjaimat a tarkóján. A nyelve könyörgött a bejutásért. Keze lejjebb mozdult a hátamon, mire ajkaim szétváltak, így nyelveink is hesen küzdöttek. Keze végigsiklott a mellemen, és gyengésen beleharapott az alsó ajkába. Eltoltam, megfogtam a kezét, és az ágyhoz húztam. 

Liam megragadta a derekamat, és szövet pulcsimon keresztül is éreztem meleg érintését. Kiváncsian nézett rám, majd megfogta a pulcsim alját, és felemelte azt. Végül oldalra dobta, és ajkaink újra összetalálkoztak. Az állkapcsom puszilgatta, miközben lassan lefektetett az ágyra . A keze végigsiklott a hasamon és a melltartómon, majd megtalálta az érzékeny pontomat, ott ahol a kulccsontom és a nyakam találkozik. Gyengéden szívni kezdte, nekem pedig egy apró nyögés csúszott ki a számon.

Sietve levette az ingét, és mohón az ajkam után kapott. A hátam ívben volt, így hátranyút, és kikapcsolta a melltartóm. Eltoltam, így most én voltam felül. Félre dobtam a melltartóm, és a mellkasát, majd a hasát csókolgattam. Amoikor elértem a farmerjához, felnéztem rá, és láttam hogy a könyökén támaszkodik, miközben szenvedéllyel nézett vissza rám. 

Éreztem keményedését a farmeren keresztül, így kigomboltam azt. Felálltam, és lerángattam róla a famerrel együtt a boxerét is. A farka kemény volt, mint mindig, mire az utolsó anyagot is eltvolítottam róla. Elkezdtem csókolni a combját, miközben megragadtam a merevedését. Kezdtem fokozatosan mozgattam a kezem fel-le, és a fejemmel közelítettem felé. Először a hegyén köröztem a nyelvemmel, majd teljes hosszát a számba vettem. 

"Állj." Hallottam meg a hangját.

Mégegyszer végighúztam rajta a kezem. Odakúsztam hozzá, és megcsókoltam. Ujjait csípőmbe mélyesztette, és megfordított, így én voltam alul.

"Azt hiszem, túl sok rajtad a ruha."
 

Hosszú ujjaival végigsimított a hasamon, majd kigombolta a farmerem, miközben a mellem szopta. A mellbimbóim egyre keményebbek lettek, ő pedig a bugyimba nyúlt. Azonnal benedvesedtem.

"Hmm!" mormoltam. 


Pillanatok alatt húzta le a farmerem és a bugyim. Ajka a belső combomon volt, miközben ujjaival elszórakozott a bejáratomnál.

"Kérlek!" Nyögtem, Liam pedig engedelmeskedett.

A nyelvével a csiklómon körözött, miközben két ujjával szerzett bennem örömöt.

"Ó! BASZD MEG LIAM! "Ordítottam, és megragadtam az alattam lévő ágytakarót.

Teljesen szinkronban mozgatta a nyelvét és az ujjait, én pedig folyamatosan fészkelődtem alatta.

"Ó, bébi, olyan jó az ízed" suttogta. Lábam összezártam a feje körül, és sikoltottam örömömben. 


Amikor lejöttem a csúcsról, ujjait kihúzta belőlem, és miközben felfele jött, csókolgatott, amíg el nem érte a szám.

"Azt akarom, hogy rossz legyél" mormolta a számba, közben pedig belém csúszott. Úgy éreztem, hogy teljesen kitölt. Ahogy elkezdett gyorsítani, valami elmondhatatlanul jó érzés szaladt át a testemen. Egyikünknek sem tartott sokáig, hogy elérjük a csúcsot, mert nagyon rég nem láttuk már egymást.

"Gyerünk bébi. Élvezz ide nekem! "mondta, és nyolcaska rajzolt a csiklómra.

Miközben elélveztem, egy rakás káromkodás hagyta el a számat. Ahogy a falaim összezárultak Liam körül, azonnal követett.

Összeesett, és egész súlyával rajtam volt, miközben próbáltuk helyreállítani a légzésünket. Felemelkedett, és a könyökén megtámaszkodott, homlokunk pedig összeért. 


Egy apró csókot adtam neki.

"Nagyon hiányoztam?"motyogtam a szájába.

"Hmmm nagyon." Mondta, és újból megcsókolt. Mosolyogtam, mert éreztem, hogy a farka újra kemény lett. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése