2013. június 25., kedd

Ez a munkám

Oké....szóval kérésre hoztam egy Larry-set, amiben vannak gif-ek....tehát csak annyit szeretnék mondani, hogy nem kell megölni érte, mindenki csak saját felelősségére olvassa el, és görgessen le..!!!!


A szobában sétálgattam össze-vissza, mielőtt lehuppantam a kanapéra. Sydney, a főnököm sétált be a szobába. "Itt vannak az ügyfelei" mondta, én bólintottam, és lementem az alagsorba egy szobába. Becsuktam az ajtót magam mögött, és két fiút láttam meg az ágyban. Az egyiknek zöld szeme volt, és barna, göndör haja, a másiknak kék szeme és barna haja -, de egyáltalán nem göndör. "Helló, (T/N) vagyok" kezdtem, "Emlékeztetnének a nevükre, kérem?". A kék szemű fiú megszólalt: "Én Louis vagyok, ő pedig Harry". Bólintottam. " Nagyon jóképűek mind a ketten." Mosolyogtak, és észrevettem a zöld szemű fiú gödröcskéit. Milyen aranyos! "Nos, mindannyian tudjuk, hogy miért vagyunk itt, lássunk hozzá", mondtam. Ha még nem érthető, hogy miről van szó, egy szex üzletben dolgozom, ahová ha hívnak, mennem kell.

Hamarosan mindannyian meztelenek voltunk. Harry és Louis elfeküdtek az ágyon, ellentétes irányban. Harry farkára csúsztam, és elkezdtem ugrálni, miközben Louis-t pumpáltam a jobb kezemmel.


"Ez de kurva jó" Mindkét fiú egyszerre nyöszörgött. Mosolyogtam, és felnyögtem az érzésre, hogy Harry farka bennem volt. Folyamatosan nyögtem, és nyögtem, aztán nemsokára eljött az első orgazmusom aznap.

Harry felállt, és leült egy székre, míg Louis megfogott, és lerakott az ágyra, aztán hátulról csúszott belém. 





Nyögtem, akárcsak ő. Harry a sarokban ránk elégítette ki magát. "Ó, igen, Louis! Most! "kiabáltam, nem, inkább sikoltottam. Miután Louis elélvezett, helyet cserélt Harry-vel, akit elkezdtem leszopni.

Ezután mindketten egyszerre voltak bennem. Harry alulról, Louis felülről. Nekem pedig újra orgazmusom volt, "Ezt valamikor, még egyszer meg kell ismételnünk." 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó.!! Ezeket te írod.?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :)
    Nem, ezek mind fordítások, sajnos sajátot írni, és kiötletelni nincs időm..:/

    VálaszTörlés
  3. szerintem nagyon jó. nem értem, miért írtad, h "nem kell megölni érte"?
    én a Larry-set és a gif-eset is szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. Azért írta mert van pár hülye aki szívesen olvasgatja (nézegeti) ezeket , de viszont a Zsófinak búnkó dolgokat ír... Pedig ez az ő ostbobaságuk :P
    xx

    VálaszTörlés