2013. március 6., szerda

Szülinapi Szex



Louis szemszöge:
Ma volt [T/N] születésnapja. Egy pohár borral a kezemben álltam, és a hűtőhöz sétáltam, hogy elővegyek epret, cseresznyét és mindent, amink van. Ezt mind egy tányérra tettem, és az órát néztem, ami a konyhafalon lógott, 10:45, 30 perc múlva jön haza. Bementem a nappaliba, és betettem egy lemezt, mielőtt tüzet raktam a kandallóban. Elővettem a takarót a kanapé alól. Hoztam neki és nekem is egy pohár pezsgőt, és a kandalló elé raktam. Visszaálltam, és csodáltam a munkámat,mielőtt gyenge fényt kapcsoltam.

[T/N] szemszöge:
30 perccel később megérkeztem a bejárati ajtó elé, a mai napom volt a legrosszabb egész életemben. Papírmunkák....szóval....igen, legrosszabb szülinap! "Lou" kiabáltam a barátomnak, ahogy besétáltam. Körülnéztem, eper, cseresznye, pezsgő ... Istenem ... ez a fiú a mindenem: "Hé bébi .." Louis megcsókolta az arcomat. "Hé, mi ez a..." "Ma van a születésnapod, és tudom, hogy a munka lefoglalta az agyad" suttogta, becsukta az ajtót, és elkezdte masszírozni a vállamat "Gyere" mondta és megragadta a kezem, "Szóval akarsz beszélni arról, hogy mi történt ma? "kérdezte, miközben leültünk a kandalló elé terített takaróra. "Nem .... csak arról akarok beszélni, hogy mit terveztél mára velem."csábítóan az ajkamba haraptam. Kuncogott.
"Nos, először is leszaggatom rólad a ruhát, aztán végigcsókolom az egész tested, és talán megengedem, hogy munkát végezz rajtam, akkor több meglepetésem lesz a számodra, de még várnod kell, addig egyél epret kedvesem.". Beleharaptam az eperbe, ő pedig letörölte a számat a számat a szalvétával. "Bármennyire is szeretném befejezni az evést, nem tudom, csak térjünk az igazi desszertre" Végigvontattam ujjaimat mellkasán, és elkezdtem kigombolni az ingét. Kuncogott, "[T/N] nem tudsz várni édesem?" "De én vagyok a Szülinapos Lány, Lou," "I-Igen, de bébi, ezt az egészet kiterveltem már. "Kijelentette vigyorogva és visszahúzta ránk a takarót.," Tudtam, hogy nem leszel képes várni ....  *Sóhajt.* Mindig rohantunk, de most születésnapod van....  "Megkerestem nagy szemeit, imádom őket, mint sok mást benne, de a szeme az első a listán" oké, "suttogtam. Ő megpuszilta a számat, mielőtt elindult, és a CD-lejátszóhoz ment. "Louis mit....." felkeltem, és odarohantam hozzá. "Ez a születésnapom, így azt találtam ki, hogy meglovagollak ez alkalomból a kanapén. Szeretném kiálltani a .... "Csitt", Lou kijelentette. "Azt mondod,  szenvedélyt akarsz. Csak mondd el, hol szeretnéd az ajándékot..." megragadta a csípőmet, és közelebb húzott magához. "Ohhhhh Lou" nyögtem, és éreztem ajkait nyakamon, ahogy egyre haladt lejjebb. Lágyan a falnak nyomott, és felfedezte kezeivel az egész testem. Kuncogott, miközben leültetett, és lehúzta a pólómat, majd amikor visszajött, finoman a vállamba harapott. nem volt szükségem gyertyára, tortára, egyedül csak rá volt szükségem. 
Keze elérte a hátam mögött az egybe ruhám cipzárját, és lehúzta a bokámig. Felemelt, hogy teljesen lehúzhassa rólam. Kigomboltam az  ingét , közben vadul csókolóztunk a dominanciáért (persze ő nyert, mint mindig). Teljesen levettem róla az ingét, és elkezdtem simogatni a bicepszét. Keze dörzsölte fel-és le a lábam, mire belenyögtem a csókba. A kezem remegett, végigfuttattam ujjaimat kockáin, és amilyen gyorsan csak tudtam, lehúztam a nadrágja cipzárját. Végül lehúztam róla, ő pedig lerúgta a bokájáról. Tisztán láttam az alsógatyájában képződő dudort.  
"Izgatott vagy bébi" suttogtam a fülébe, ahogy magához húzott "Nagyon," suttogta rekedten, hagyta, hogy a keze lecsússzon a hátamon, majd kikapcsolta a melltartóm, és jó messzire eldobta  "Annyira gyönyörű vagy" mondta, miközben kezeibe vette a melleimet.. "Ohhh" ziháltam, majd a mellbimbómat szopni kezdte. Lou egy idő után abba hagyta, de továbbra is a kezében tartotta őket "Istenem mennyire szeretlek, olyan gyönyörű melleid vannak "mondta. Lassan elindult lefelé a hasamon, majd megállt a bugyim szélénél. Szét nyitotta a lábaimat, és a belső combomat csókolgatta, amire megremegtem "Lou, mondtam, hogy ne játsszunk!" Hangosan nyögtem, és egyre szaporábban vettem a levegőt, majd lehúzta a bugyimat is. Ismét megcsókolta a belső combomat,majd megéreztem, ahogy egy puszit nyom a csiklómra. 
"Ó, Lou" ziháltam és a barna hajába markoltam. Kuncogott, mire én csak még jobban megremegtem. Feldugta a nyelvét hirtelen, mire az örömtől összezártam a lábaimat a nyaka körül.. Megragadta a lábaimat, és lazított rajtuk, és a vállára rakta. Kezével dörzsölni kezdte a csiklómat. "Ó, Istenem Lou, el fogok élvezni!" "Élvezz ide apucinak" morogta, mire hangosabban nyögtem, mint azelőtt. Louis tisztára nyalt, megízlelt engem, amíg én a mennyben jártam.. Elhúzódott, majd homlokát enyémnek támasztotta: "Nem azt mondtad, hogy keményen le fogsz szopni?" lenézett mosolyogva, szemtelenül. Végigcsókoltam mellkasán, és a hasán. Megálltam boxere szélénél, és a fogammal játszadoztam az anyaggal. "bébi, ne kötekedj," nyögött, és ujjait hajamba vezette. Elvigyorodtam, majd lehúztam róla boxerét, és a már ágaskodó farkát pillantottam meg. "Úgy viselkedsz, mintha még nem láttad volna", felnéztem rá, és elpirultam. Kezembe vettem, majd csak a hegyét vettem a számba."Lou, mit szólnál, ha ezt most a melleim közé tennéd?. "vigyorgott, jelezve, hogy rendben..Megragadta a melleimet, összeszorította őket, majd mozgatni kezdte a farkát közöttük. Ajkát hatalmas nyögések hagyták el. "Úgy néz ki, ide fogok élvezni a szülinapos lánynak."  
Rekedten kijelentette, majd ujjait újra hajamba vezette. Elkezdtem gyorsabban mozgatni a melleimet a farka között, ő pedig egyre szaporábban nyögött. [T/N], [T/N], EL FOGOK ÉLVEZNI, OOHH!!" Kiáltott, majd ondója kilövellt, egyenesen az arcomba, amit végigkentem egész mellkasomon, és meg is kóstoltam őt. Lou lenézett rám, szemeiben szenvedély tükröződött. "Bébi, tudom, hogy születésnapod van, de ma nem akarok durva lenni. " " Lou akkor egy kicsit gyorsabban, csak egy kicsit "suttogtam. Megcsókoltam, majd belém vezette magát, én pedig nagyokat nyögtem. Aztán megállt, és kihúzta magát. "LOUIS WILLIAM TOMLINSON MI A FENE", "Sajnálom bébi, de nekem ez a lassú dolog nem megy.  Nem akarsz meglepetést? "bólintottam, hogy akarok." Akkor négykézlábra!! "Úgy tettem, ahogy mondta, majd belém vezette magát, és a csiklómat dörzsölte. "Ohhh LEEEEWWWIIISS" kuncogott, majd a fenekemre csapott, ami nagyon tetszett. "Jóóó Ohhh LOU keményebben, GYORSABBAN!" Ordítottam. Hallottam, hogy Lou elmotyog pár káromkodást, köztük volt a nevem is.: "MEGINT EL FOGOK ÉLVEZNI LOU!!" "De [T/N], még csak most kezdtük el, tartsd! "DE...." "TARTSD!!"Hangosabban nyögtem, és éreztem a vibrálást a hasamban."Oké kislány, apuci jön... 1 .... 2 ... 3" "Ohhh" Felsikítottam, az orgazmus szinte egyszerre ért el minket. Lou lassan kicsúszott belőlem. "Legjobb születésnap" mosolyogtam "Egyetértek"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése