2013. március 10., vasárnap

Eső

K* kérésére hoztam most egy rövid Harry-set. ;))

A barátom ágyában pihentem. Hideg nap volt, és az eső is esett odakint. A szemem csukva volt, és elbólintottam, amikor kezeket éreztem a lábamon. Tudtam, hogy ezek az ő kezei. Lassan elkezdte lehúzni rólam az ingemet. "Nagyon szexi vagy ebben az ingben, de erre most nincs szükség" Közel jött az arcomhoz, és azt mondta: "Hé, bébi, nézz rám" Kinyitottam a szemem, és megláttam gyönyörű arcát, és zöld szemeit. Megfogta a mellem, és masszírozni kezdte, közben a másik kezével a csiklómat izgatta. Nyögtem, amikor lehúzta a bugyimat, és feldugta egy ujját. A csiklómat dörzsölte nem túl lassan, és nem túl gyorsan. Kicsit hangosabban nyögtem, amikor megcsókolt. Belém vezette még egy ujját, én pedig a nevét nyögtem.Ujjai hatalmasak voltak, így könnyen megütötték a g-pontomat. Még egy ujját feldugta, és gyorsabban kezdte el őket mozgatni, aztán megcsókolt.....utána megnyalta a mellem. Rám nézett gyönyörű szemeivel, amelyek meg voltak telve vággyal, majd elkezdte nyalni a puncimat. "umm...olyan jó ízed van, bébi " suttogta, így a hideg levegő megcsiklandozta a puncim, amibe beleremegtem. Folyamatosan nyalt, ujjai közben hol lassan, hol gyorsan mozogtak bennem." umm .. ez olyan jó Harry "nyögtem, ujjaimat göndör, barna hajába vezettem, és arra kényszerítettem, hogy még közelebb hajoljon a csiklómhoz ... éreztem az ismerős érzést a gyomromban ... közel voltam. "H...Harry, közel vagyok bébi! gyorsabban" úgy tett ahogy kértem, gyorsabban és gyorsabban mozgatta az ujjait. "Bassza meg,ez annyira jó...awh Harry "próbáltam valami értelmeset mondani, de ez a nyögéstől nem ment." Gyere kislány, élvezz ide nekem, élvezz a számba .Meg akarlak kóstolni "mondta, én pedig úgy tettem ... elélveztem, ő pedig minden egyes cseppet lenyalt, majd megcsókolt, így éreztem a saját ízemet. Szétterültem az ágyon, és kapkodtam a levegőt. "nagyon jó volt, bébi " " Igen Hazz "mondtam" ... de még nem fejeződött be "-mondtam, majd kezem a farkára raktam. Lerántottam a boxerét, ő pedig elhelyezkedett, és belém tolta magát. Az elején lassan mozgott, majd egyre gyorsabban.Mi nem szexeltünk.....mi szeretkeztünk......kívántuk egymást.Mindketten közel voltunk....hatalmas volt.....könnyen elérte a g-pontomat.Hangosan nyögtünk. Megcsókolt, és egy mély rekedtes nyögés kíséretében belém élvezett.  "Tökéletes vagy, szeretlek [T/N]" "Én is szeretlek Hazza, jobban, mint bárki mást, és jobban, mint ahogy azt te gondolnád. "

1 megjegyzés: