2013. március 20., szerda

Durva Liam 2

"Nem lehet körülötted más ember, ha én nem vagyok veled!" kiabált Liam.  
Te és Liam veszekedtetek egy pletyka miatt. Azt mondták, hogy láttak kijönni egy másik fiúval a klub-ból, aki nem Liam volt. Próbáltad neki elmagyarázni, hogy ez nem igaz, de ő nem hallgatott rád.  
"Liam, ebből egy szó sem igaz! Miért nem hiszel nekem? "kiabáltál
" Mert nem bízok egy kurvában! " kiabált vissza.  
"Nem vagyok kurva!"  
"De igen, az vagy, és megérdemled a büntetést."   
"Liam? Mit csi-csinálsz? "kérdezted.  
"Csak fogd be a szád!" A falhoz nyomott, majd megcsókolt. A nyakadat kezdte el szívni, de megállt, mert vonaglottál alatta. A vállára tett, és átvitt a szobába, majd ledobott az ágyra.  
"Ne merj megmozdulni."figyelmeztetett. A szekrényhez ment, és vibrátorral, kendővel, ostorral és bilinccsel tért vissza  
"Ez biztosan megtanít, hogy ne csalj meg!" mormogta. Megfogta a bilincset, és az ágyhoz bilincselte a kezed. Használta a kendőt, és bekötötte vele a szemed. Liam ollóval vágta szét a pólód és a nadrágod. Erősen szívta, és harapdálta a nyakad, és keményen masszírozta a melleid. "Hmmmppphhh ..."nyögtél.  
"Tetszik, kurva?" kérdezte. Ezután Liam a melltartód és a bugyid vágta szét az ollóval. Leszállt rólad és beléd nyomta a vibrátort
"Liam, ké-kérlek ne!" könyörögtél  
"Azt mondtam, pofa be!"nyomta még mélyebbre benned a vibrátort. 
"Szent szar Liam!" sikítottál. Liam fogta az ostort, és a puncidhoz érintette.  
"Azt akarom, hogy minden alkalommal számolj, amikor megütlek téged. Most indul " 
" Egy ...... kettő ...... három ....... négy .... " 
" Nem! Magadban, ribanc! " Körülbelül 5 perc múlva már 169-nél jártál, és érezted azt az ismerős érzést a gyomrodban. "Li-Liam el fogok él-élvezni." 
"Ne merészeld." mondta  
"Tessék?"  
"Nem!" Liam kihúzta a vibrátort és eldobta. A farkával kezdett körözni a csiklódnál.  
"Könyörögj a farkamért" mondta. 
"Kérlek, Liam, tett a te hatalmas farkadat az én nedves, szűk puncimba. Kérlek, azt akarom, hogy keményen dugj meg, amíg el nem élvezünk. " Beléd nyomta magát, és teljes erővel tolt, időt sem hagyva, hogy megszokd.
"Bassza meg (T/N) igazad volt, tényleg szűk vagy.
"Oh Liam igen ..... IGEN! Bébi! Ohhhh! "
" Bé-bébi, olyan közel vagyok! "Lihegett. 
" Én is. Menjünk el együtt."
" Egy........ Két ....... ...... "együtt élveztetek el.  
"Bébi sajnálom, én hittem neked, csak azt gondoltam, hogy hamarosan elhagysz." "Természetesen nem hagylak el Liam, ahhoz túlságosan szeretlek."  
"Én is szeretlek (T/N) " mondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése