2013. március 25., hétfő

Kit érdekel?


"Most komolyan kibaszottul utállak!" Ordítottam az arcába.

"(T/N), kérlek! Részeg voltam, nem fog megtörténni még egyszer, esküszöm! "
            
Megráztam a fejem, dühös könnyek folytak le az arcomon.

"Már túl sok esélyt kaptál. Vége. "

Bámult rám, nyilván megdöbbent. "Nem, kérlek (T/N), kérlek ne tedd ezt velem."

Az én szememben ő már halott.

"Talán akkor kellett volna gondolkoznod, mielőtt a legjobb barátnőm ágyában kúrtál!" Megragadtam a táskám, és lerohantam a kocsimhoz.

 
Egyetlen egy hely felé mentem, tudtam, hogy oda kell mennem: Niall házába. 


****

Kopogtattam az ajtón, ami hamar kinyílt. "(T/N)!"

"Niall!" Ledobtam a csomagjaimat mellém, és adtam neki egy nagy ölelést!.

"(T/N), nem azért, mert nem akarlak látni, de mit keresel itt az éjszaka közepén?"

Idegesen megköszörültem a torkomat, ahogy elengedtem őt.

"Maradhatok egy kicsit?"

"Kérdezned sem kell."
 


****

 "A kurva életbe!. Meg fogom ölni. "

Még soha nem láttam Niall-t dühösnek azelőtt, így egy kicsit megijesztett.

"Niall, nem. Hagyjad. "

Niall bámult rám. Nem fogta fel, amit mondtam neki. 

 
"Tudod, hogy mit tett veled, ugye?" én hallgattam. "A legjobb barátnőd ágyában volt (T/N). Ez minden szinten pofátlanság!"

Nem tudtam, mit mondjak, így csak bámultam a lábam, Niall pedig az ajtó felé ment gyors ütemben.

"Niall, nem!" Megragadtam a karját olyan erősen, amennyire csak tudtam. Megfordult, így szembe került velem. 

 
Egyenesen a szemembe bámult, a harag nyilvánvaló volt a szemében.

Rájöttem, hogy az arcunk milyen közel is van egymáshoz. Próbáltam lenyelni a gombócot a torkomban. 


"Ni...."

Durván megcsókolt. Meglepetésként ért, de visszacsókolni nehezebb volt.

Niall gyorsan kigombolta az ingem, és levetette rólam.

Lehúztam róla a pólóját, majd mohón ajka után kaptam. Niall elvezetett a hálószobába. 


Neki lökött a falnak. Még mindig csókolt, majd elkezdte kigombolni a nadrágom, és lehúzta rólam azt.

Mi van James-szel? Egy hang kérdezte a fejemben.

Bassza meg.


Miközben ezek a gondolatok átsuhantak a fejemen, észre sem vettem, hogy Niall az ágyra nyomott, két ujját a puncimba tolta, és hüvelykujjával a csiklómat masszírozta. 

 
Elkezdtem nyögni, de Niall megfogott, és rácsapott a seggemre.


"Légy csendben, különben kikapsz." mondta vigyorogva, tele akcentussal "Érted?"


Bólintottam, és gyorsan folytatta, amit elkezdett, hozzátéve még egy ujját.

Beleharaptam alsó ajkamba, hogy visszafojtsam a nyögéseimet, vagy bármilyen hangot.

Azt hittem, hogy hamarosan el fogok élvezni, de Niall kihúzta az ujjait, a földre tett, és a számba nyomta a farkát. 

 
Elkezdtem nyolcasokat leírni a hegyén a nyelvemmel. 


"Bassza meg, (T/N), el fogok élvezni."

Kihúzta magát a számból, majd keményen a puncimba tolta a farkát. Felsikítottam az érzésre. 

 
"Mit mondtam neked, (T/N)?" suttogta, forró lehelete csiklandozta a nyakam. "Én szóltam."

Olyan gyorsan kezdett el tolni, amilyen gyorsan csak tudott, én pedig a nevét sikoltottam. 

 
"Niall" nyögtem. "Azt hiszem, el fogok menni."

"Nem, nem."
 


Duzzogtam, de Niall törődött velem, ezért ismét gyorsan kezdett mozogni.

"Niall, kérlek." sikerült kinyögnöm.

"Mit (T/N)?" elvigyorodott.

"Kérlek Niall, engedd, hogy elélvezzek, nem hiszem, hogy még sokáig tudom tartani."

Még csak nem is válaszolt, mert abban a pillanatban mindketten egy hatalmasat élveztünk. 


Lehuppant mellém az ágyra. 

"Wow".

Csendesen kuncogott, a telefonom csörögni kezdett.

* JAMES: 24 Nem fogadott hívás *.

"Ő az?" Niall feszülten bámult rám.

Mosolyogtam, kikapcsoltam a telefonom, és oldalra dobtam. 

 
"Igen, de kit érdekel, ha itt van mellettem, akire mindig is szükségem volt?"
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése