2013. március 10., vasárnap

Payne és a röplabda játékos

Nem tudom elmondani, hogy mennyire sajnálom, hogy ismét késtem. Sajnos a tanulás elveszi minden szabadidőmet.De.....
Most hoztam egy Liam-eset képekkel. :) Ilyen még nem volt, szóval remélem, hogy sokatoknak tetszeni fog. :D A kommenteket nagyon várom, és pár feliratkozónak is nagyon örülnék. :DD 
A következőt megpróbálom hamarabb hozni. :) enjoy :P x


Röplabda játékom volt, és már elkészültem. Vártam a barátomat, Liam-et, hogy befejezze a készülődést.
 
"Gyerünk bébi! Be kell melegítenem, mielőtt a játék elindul! "Ordítottam az ágyon ülve.

 
Liam félmeztelenül kijött, gyönyörű kockái tisztán látszódtak. Szememmel végigmértem. Elvigyorodott, és lelökött az ágyra.

"Liam, sietnem kell!" nyafogtam.

"Csak sok szerencsét akarok kívánni" vigyorgott.

Testét enyhén rám nyomta, és megtámadta a számat.



Nyöszörögtem alatta. Megnyalta alsó ajkamat, így könnyen bejutást nyert. Megfordított minket, így én voltam felül. Az ajka sohasem hagyta el az enyémet, én pedig hozzádörgölőztem a már kemény farkához.


Hangosan felnyögött. Lelökött magáról, felült, és lehúzta a nadrágját. 


Levette a boxerét is egy gyors rántással.Visszajött mellém. Mindennél jobban örömet akartam neki szerezni.

"Istenem bébi, megérinthetlek?" nyöszörögtem a fülébe.

"Érintsd meg apucit" elvigyorodott.

A combján ültem, és egyre közelítettem a célpont felé. Még mindig teljesen felöltözve.Kemény volt és hatalmas. Fejemet fel-le mozgattam, és golyóival játszottam. Hátraszegte a fejét. Elkezdtem neki gyorsan verni.



Liam folyamatosan engem nézett, és nyögött. Éreztem, hogy rángatózni kezd, tudtam, hogy közel van. Golyóit simogattam, és a makkját puszilgattam, szopogattam. Egy hatalmas nyögés kíséretében elélvezett. 


Levette a felsőm, és a melleimmel játszott. Szájába vette az egyik mellbimbómat és szívogatta. Mindkét mellem a kezében tartotta. 


"Liam csak dugj már meg" nyögtem.

Elengedte a kőkemény mellbimbómat, és lehúzta a nadrágomat és a tangámat egy gyors mozdulattal.

"Feneket fel!"

Pontosan úgy tettem, ahogy mondta. Hüvelykujjával a csiklómat dörzsölte. 


Megállíthatatlanul nyögtem.

"Apuci hagyjuk már ezt! Bassz már meg! "sziszegtem.

Belém tolta farka hegyét, én felnyögtem, de sokkal többet akartam. 


Megint felnyögtem, amikor megfordított minket, így én a hátamon feküdtem. Lábaimat a vállára rakta, és teljes erővel tolni kezdett. 


Ordítottam a fájdalomtól. Nem voltam már szűz, de ő óriás volt.

"Te hatalmas vagy Liam." nyögtem.

"Te pedig annyira átkozottul szűk."

Liam amilyen gyorsan csak tudott, tolt. Éreztem, hogy már nagyon közel vagyok, körmeimet a hátába mélyesztettem 


"Picsába bébi, el fogok élvezni." Liam felmordult.

"Baszd meg igen, én is baby." nyögtem.

A falaim tágulni kezdtek, ő pedig hamarosan belém élvezett. Kihúzta magát belőlem, aztán elkezdtem öltözni.

"Tehát sok szerencsét kicsim." Mondta pislogva.

"Nem tudom, hogy képes leszek-e használni a lábaimat miattad." vigyorogtam. 

5 megjegyzés:

  1. arra nem gondoltál, hogy fiatalkorúak is nézhetik az oldalt? akik esetleg még nincsenek annyira tisztában, hogy a másik nem mit rejteget a nadrágjában vagy éppen nincsenek tisztában, hogy mi is az a szex?

    VálaszTörlés
  2. nem hinném, hogy olyasvalaki, aki nincs tisztában a szex szóval, és fiatalkorú, nem érdeklik az ilyenek, az pont ilyen oldalakat fog keresgélni!
    de te is itt vagy...gondolom nem véletlenül!

    VálaszTörlés
  3. remélem a szüleid büszkék rád...

    VálaszTörlés
  4. nem értem, hogy mit kerestek ti itt ezen az oldalon. Gondolom valami oka van. ha meg nem tetszik amit látsz, akkor tudod a mondást....

    VálaszTörlés
  5. nekem semmi bajom az oldallal csak a gifes részt tartom durvának....én idén töltöm a 18at és én a helyedben a gifes sztorikat nem ilyen animációkkal díszíteném :) a régi tumblr oldalon is voltak gifes sztorik, de azok még élvezhetőek is voltak :) szerintem kicsit durva főleg, hogy a legtöbb látogatód alig múlt 16, vagy még el sem múlt...nem tudom te mennyi vagy, de neked sem kéne ilyeneket ennyi idősen nézegetned

    VálaszTörlés