2013. március 28., csütörtök

Erőszakos Louis (vagy nem?)

Halii. :))
Hoztam egy Louis-s, úgymond "megerőszakolósat" Mixioner kérésére, amit saját magam írtam. :) Ez az első, amit én magam fogalmaztam, mert az eddigiek mind fordítások. ;) Szóval remélem tetszik. ;)
enjoy.<3

A barátnőmmel, Jasmine-nal tartottunk egy szórakozóhelyre. Már messziről hallani lehetett az üvöltő zenét. Semmi kedvem nem volt elmenni, de mivel barátnőm azzal érvelt, hogy már nagyon régen voltunk együtt bulizni, így belementem, azzal a feltétellel, hogy nem leszünk sokáig.

Bementünk, a zene dübögött a mellkasomban. Mivel nem nagy erősségem a tánc, ezért a pulthoz mentünk, ahol kértünk magunknak egy pohár whisky-t.

A mellettem lévő széken egy elég helyes fiú ült, próbáltam nem kimutatni, hogy mennyire tetszik, de valószínűleg rosszul csináltam, mert megszólított.

- Szia szépségem. Hogy hívnak?.- kérdezte a barna hajú srác. A szívem vadul vert.

- Szi-szia. (T/N) vagyok. És te?.-kérdeztem vissza.

- Louis.- kacsintott. - Jössz táncolni?

- Nem nagy erősségem a tánc.

- Akkor megtanítalak.- kuncogott, majd megfogta a kezem, és a táncparkettre húzott.

Maga elé állított, és szorosan a csípőmhöz nyomta az ágyékát. Megéreztem a dudort a nadrágjában. Ezt vajon én váltottam ki belőle? De hiszen alig pár perce szólított meg. Elég hihetetlen volt.

Jobbra-balra mozgattam a csípőmet, míg végül teljesen magával ragadott a zene és a ritmus. Louis egyre közelebb tolta magát hozzám, míg végül nem volt köztünk egy centi hely sem. A hajamat összefogta, és a bal vállamra rakta, majd rácuppant a nyakamra. Még sosem volt ilyenben részem. Fájt, de másrészről élveztem is.

A következő pillanatban kezével végig simított a combomon, és a feszülős, mini ruhám alá nyúlt. Furcsa volt,  mivel még csak 16 éves voltam, nem került hozzám ilyen közel egy fiú sem, és még sosem érintettek meg úgy... Próbáltam eltolni a kezét, de ő erősebb volt nálam.

- Nyugalom, édes.- suttogta. Lehelete csiklandozta a nyakamat.

- Hagyj.- löktem el magamtól. Erre ő teljes erejéből megszorította a karom, egy teljesen más emberré változott. A gyengéd, és kedves Louis most vad lett, egy olyan alakká változott, amire nem számítottam volna. 

Karomnál fogva elkezdett kifelé húzni, miközben én minden erőmet bevetve próbáltam szabadulni. Sikertelenül. 

Jasmine-t kerestem, de egy fiúval volt, így engem észre sem vett. A nevét kiabáltam, de a hangos zene miatt lehetetlen volt, hogy meghalljon. 

- Mit csinálsz velem? Hagyj békén!.- zokogtam, de ő mit sem törődve velem belökött a kocsijába. Beült mellém, és erősen a gázra taposott. 

Hamarosan elérkeztünk egy nagy házhoz, ami biztos, hogy az ő háza volt. 

- Most pedig, szépségem, az enyém leszel.- morgott, és az arcomba nevetett. Eddig úgy voltam vele, hogy jobban megismerkedhetnénk, és talán valami még lehetne is köztünk, de azok után, amiket az előbb tett velem, ez többé meg sem fordul a fejemben. 

- Kérlek hagyj.- nyöszörögtem fogságában, de mire észbe kaptam, már a házban voltunk. Becsapta az ajtót, majd kulcsra zárta.

Száját keményen az enyémnek nyomta, és vadul csókolni kezdett, miközben a fekete miniruhám már a földön volt. Ellenkezni nem tudtam, olyan szorosan húzott magához. 

Ölbe kapott, és bevitt a hálószobába. Végignézett rajtam, és megejtett egy vigyort. Kicsatolta az övét, majd lehúzta magáról a nadrágját. Tisztán látható volt a nagy dudor az alsónadrágjában. Izgató látvány volt, de a félelmem miatt nem tudtam ezzel foglalkozni. Tisztában voltam vele, hogy mit fog velem tenni. 

Utasított, hogy vegyem le a boxerét. Féltem tőle, nagyon, ezért tettem, amit kért. A farka már a hasát verte. Nem tudtam mit csináljak, és hogy nyúljak hozzá. 

- Szopj le keményen.- szemeiben tisztán lehetett látni a vágyat. 

Először csak a hegyén kezdtem el körözni a nyelvemmel, majd amekkora hossza bele fért a számba, annyit magamba fogadtam. Öklendezni kezdtem, de Louis szaporán nyögdécselt. Ebből azt vettem le, hogy jó az, amit csinálok, ezért magabiztosabban folytattam. 

Louis farka pár percen belül rángatózni kezdett a számban, majd elélvezett. 

- Jó kislány.- lihegett. 

Mikor közelíteni kezdett felém, újból megreszkettem, amit ő is észrevett, ezért rám vigyorgott. Mellém feküdt, és kikapcsolta a melltartómat, majd lehúzta rólam. Szemeit melleimen legeltette. Sűrűn beborította csókokkal a mellkasom, majd az egyik mellbimbómat szopni kezdte. Felnyögtem. 

- Meg ne merj szólalni!.- utasított. 

Ezután lehúzta a bugyimat is, a lábaimat pedig széttárta. Nyelvével szaporán munkálkodott, miközben hüvelykujjával a csiklómat dörzsölte. A számba haraptam, próbáltam visszatartani a kitörni készülő sikolyomat.

Az alhasam lüktetni kezdett, a csípőmet megemeltem. Ezt látva Louis abba hagyta kényeztetésemet. 

- Mi a...?.- néztem rá kérdőn. 

- Még nem, szépségem.- kacsintott. 

- De te.....- nem értettem, hogy ha ő igen, én miért nem élvezhettem el. 

Ami ezután következett, attól féltem a legjobban. Bepozícionálta magát, majd keményen belém nyomult. Az érzésre a levegő megakadt a torkomban, olyan fájdalmas volt. Időt sem hagyva keményen tolt, miközben nekem potyogtak a könnyeim. Megállt, mikor ezt meglátta, majd kicsúszott belőlem. 

- Te szűz voltál?.- képedt el. 

- Ühüm.- bólintottam. 

- Ne-ne haragudj. É-én nem tudtam. Sajnálom.- nézett rám megbánóan, majd a ruhái után nyúlt. 

- Ne.- szóltam rá.- Kérlek folytasd.- halványan mosolyogtam. - Érezni akarlak.

- Biztos vagy benne?.- a szeme felcsillantak. Na ezt a Louis-t láttam meg a bárban, és nem pedig azt, akivé változott az előbb.

Ismét belém tolta magát, csak most sokkal lassabban, mint azelőtt. Már kínzóan lassan. 

- Mehet?.- kérdezte, miután várt egy kicsit. Bólintottam, majd lassan megmozdult bennem. 

A kellemetlen érzés hamarosan elmúlt, és élvezni kezdtem az egészet. Louis-val együtt szaporán nyögtem. Éreztem, hogy már közel vagyok, és hogy neki sincs már sok hátra. Farka rángatózni kezdett, majd belém élvezett. Pillanatokon belül követtem én is egy nagy sikoly kíséretében. Lihegve zuhant mellém. 

- Kérlek ne haragudj.- nézett bűnbánóan a szemembe.- Fogalmam sincs, hogy mi történt velem. Már olyan régen voltam lánnyal, és amikor téged megláttalak.....gyönyörű voltál. Nem tudtam, hogy szűz vagy, de azt sem értem, hogy egyáltalán hogy jutott az az eszembe, hogy erőszakos legyek egy lánnyal. Főleg egy olyannal, mint amilyen te vagy.

- Élveztem.- mosolyogtam rá bíztatóan. Tudtam, hogy ez az igazi énje. Közel hajoltam hozzá, és megcsókoltam. Így aludtunk el, egymás karjaiban. 

The end. :)
a folytatást mindenki maga dönti el. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése