2013. március 3., vasárnap

Szeretlek

nagyon-nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem, és remélem, hogy ezért nem nehezteltek rám, és hogy ez a kis "sztori" kárpótolni fog titeket. :) x

Te és Louis barátok vagytok már........ ideje. Annyi mindenben segített. Segített, amikor az apád elment, amikor a nagynénid meghalt. Ő segített, amikor a többi lány az iskolában szekált téged. Ő segített végig mindenben. Egy éve tetszik neked. (még nem jelentkezett az x-factorba) Nincs barátnője, és úgy gondolod, itt az ideje, hogy végre elmond neki.

[T/N] szemszöge
Ma van a nap. Ma van a nap, folyamatosan ez ismétlődik a fejemben. Lehet, hogy vajon ... milyen nap? Hogy elmondjam Louis-nak, hogy a legjobb barátja fülig szerelmes belé. Meg tudom csinálni. Meg tudom csinálni.

Kisétálok a kocsimhoz. Nem tart sokáig, hogy a házához érjek. Nem látok autókat a feljárón, így tudom, hogy a szülei nincsenek otthon, de én remélem, hogy mégis. Kopogtatok az ajtón, és várok. Várok, és várok. Lehet, hogy nincs itthon, így jobb lesz, ha holnap jövök vissza, és akkor mondom el neki. Megkönnyebbültem, mert féltem elmondani neki. Mi van, ha ő nem érez ugyanígy? Mi van, ha nem is akarja, hogy barátok legyünk? Egy csomó gondolat suhant át a fejemen, amikor kinyílt az ajtó, és hallottam Louis angyali hangját a hátam mögött, ahogy a nevemen szólít. A fenébe, itthon van. Visszafordultam "Hé Lou .. Miért tartott ennyi ideig, hogy kinyisd az ajtót? "kérdeztem. "Ó, az xbox-al játszottam, és nem hallottam először, hogy kopogsz. Amikor újra kopogtak nem hittem, hogy fontos lehet, de aztán megláttam a kocsid...." mondta. Szóval fontos vagyok neki? "Oh" válaszoltam. "Hogy-hogy megint itt vagy? "kérdezte. "Ó, igen! Valamit mondanom kell "mondtam, ő bólintott "Király, azt hiszem nekem is mondanom kell valamit", mondta, majd folytatta. "Bejössz?" Kérdezte. Bólintottam, és bementünk a nappaliba, majd leültünk egy kanapéra. "Ki kezdje?" kérdezte, én pedig rámutattam. Lehet elmondja, hogy szeret engem ... remélhetőleg. Kívántam, bár még mindig kétségeim voltak. Ő tökéletes, és én ..... én vagyok "Randevúm van ma este!" Kiált fel, én meg szinte érzem, ahogy a szívem darabokra törik, és a szilánkok átszúrják. Megpróbáltam úgy tenni, mintha örülnék. Le akartam gyűrni a gombócot a torkomban. "Ez, ez nagyszerű Lou. Örülök neked! "Mondtam hamis boldogsággal az arcomon, és azon imádkoztam, hogy bevegye. "Szeretnéd látni, hogy néz ki?" Kérdezte, bólintottam. Lefogadom, hogy szép.. .. velem ellentétben. Elővette a telefonját, és mutatott egy képet. A lánynak hosszú, hullámos, szőke haja volt, úgy tűnt, hogy könnyen kapható. Zöld szemei voltak, hosszú, ívelt szempillái, de mégis olyan természetes volt. Ajkai tökéletes rózsaszín árnyalatúak voltak. Egészen őszintén - Gyönyörű volt, és irigyeltem őt ezért. "Ő. Gyönyörű Louis, látom, miért tetszik neked" mondtam és mosolyogtam. "Nem akarok bunkó lenni, vagy ilyesmi, de nem bánnám, ha most elmennél. Késztelődnöm kell. "mondta. "Persze, merre mentek?" kérdeztem rá, miközben az ajtó felé tessékelt "Ó, csak egy filmet nézünk meg, és le akarom nyűgözni, ugye tudod?" kérdezte, és kinyitotta az ajtót. "Hm, igen, ez nagyon jó. Biztos vagyok benne, hogy szeretni fog "mondtam "Oké, akkor szia [T/N]. Szeretlek "mondta. "Én is szeretlek Lou" mondtam. Szeret engem. Csak nem úgy, ahogy én őt. Megpróbáltam lerázni a nyomasztó gondolatokat, amikor hazaértem, csak sírtam, sírtam, és....sírtam. 
Az egyik napon végre volt bátorságom, hogy elmondjam neki, hogy szeretem őt, hogy én nagyon szeretem őt, és azt mondja nekem, hogy más lányt szeret! Miért ezen a napon, miért minden nap? Miért én? Miért történnek velem rossz dolgok?

Az ágyamban feküdtem, amikor a telefonom rezegni kezdett. Láttam, hogy SMS-t kaptam. Kézbe kaptam az iphone-om, és megnyitottam az üzenetet. 

Feladó: Anya

Csak azt akarom mondani, hogy meghosszabbították az üzleti útat. Még 2 napig nem jövök haza. Szeretlek - Anya
 


Ez csodálatos ....... nem az. Még két napig egyedül leszek a házban. Remek. Zajt hallottam, de úgy döntöttem, hogy figyelmen kívül hagyom. A párnámra feküdtem, ami a napok alatt teljesen átázott a sós könnyeimtől. Újra hallottam azt az átkozott zajt, ezért felültem, és megdörzsöltem az arcom, és éreztem a már megszáradt könnyeket. Honnan jön a zaj? Vártam, hogy újra halljam, így már megtudtam mondani, hogy az ablakom felől jött. Óvatosan felültem, ügyelve arra, hogy gondosan bekerítsem magam a takarómmal, mert csak egy rövid nadrág és top volt rajtam, ami alatt nem volt melltartó. Amikor az ablakhoz értem, megláttam az utolsó dolgot, amire gondoltam volna ...... Louis. "Lou! Mi a fenét csinálsz itt? "kérdeztem. "Elmondom, ha beengedsz. Vérfagyasztó hideg van! "mondta. Kinyitottam az ablakomat, és megéreztem a hideg szellőt. Tényleg nagyon hideg volt odakint. Miután bemászott, nekilátott, hogy felkapcsolja a lámpát. Amikor meglátta a könny-foltos arcomat, elsápadt "Mi baj [T/N]?" Kérdezte. "Huh? Úgy értem .. oh semmi. Jól vagyok "mondtam, és leültem mellé az ágyra, a takaró szorosan körbefogott. "Ne próbálj átverni [T/N], én vagyok a legjobb barátod! Nyilvánvalóan valami baj van "mondta. "Hát megmondom ha elmondod, miért vagy itt 10 órakor, amikor azzal a lánnyal kellene lenned" mondtam neki. Arca elszomorodott. "A neve Hannah, és felültetett" mondta. "Ó, Lou! Annyira sajnálom "mondtam neki, és átöleltem, ő pedig visszaölelt. A pillangók repkedtek a gyomromban a legkisebb érintéstől. "Jól vagyok [T/N]" mondta, és folytatta "Most már kérlek, mondd el, hogy miért sírtál.". Mit mondjak neki? Most, hogy a lány dobta? Megnyaltam az ajkam, miközben belül csatát vívtam magammal. "Louis, mit tennél, ha szerelmes lennél valakibe, aki nem tud róla? Mi van, ha egész életedben ismerted őt? Mi van, ha nem akartad elmondani neki, hogy szereted, mert féltél tőle, hogy ő mit gondol? "kérdeztem. "Most a jelen van, nem kell a jövőn aggódni" mondta. A szemébe néztem. A fényes, csodálatosan szép szemébe, és............ megcsókoltam. És hogy mi a legjobb az egészben? Visszacsókolt. Kezem arcára tettem, ő közelebb húzott magához. Meglepő módon a takaró még mindig ragaszkodott hozzám. Örülök is, mert mint mondtam, csak egy top és egy rövid nadrág volt rajtam. Ő farmert és egy sima pólót viselt, de megőrjített. Elfektetett az ágyon, kezét csípőmre rakta, bár nem érintette, mert a takaró útban volt. Azt akarom, hogy mindent ő vegyen le rólam. Megnyalta az alsó ajkamat. Nem kötekedtem, bejutást engedtem neki. Felnyögött, és elhúzdott. "Hé! Miért álltál meg? "kérdeztem. Rám nézett, és mosolygott "Meg kell kérdeznem 2 dolgot"mondta, én bólintottam. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mit akar kérdezni. "Oké az első dolog, [T/N] leszel a barátnőm?" kérdezte. Ez tényleg megtörtént? "Igen. Ezerszer igen "mondtam, és óvatosan egy puszit adtam neki "Mi a második dolog?" kérdeztem. "Nos, a második dolog, megengednéd, hogy letépjem rólad ezt az átkozott takarót?" Kérdezte. Kuncogtam, majd bólintottam. Lehúzta rólam, és láttam, ahogy a szeme megtelik vággyal. "Lou .. nézz rám "Mondtam. Kuncogott "Tudom," mondta, és fölém hajolt, majd újra megcsókolt.Egy perc múlva ismét bejutást kért, amit természetesen ismét megkapott. Kezét felhozta a fenekemen.A nyelveink harcoltak a dominanciáért, végül én nyertem, és elmosolyodtam. Keze visszatalált a derekamhoz, és simogatni kezdte a csípőm. Felnyögtem, ő elhúzódott. Ajkait most nyakamra tapasztotta. Kereste a gyenge pontomat. Egy nagyot sóhajtottam. "Megtaláltam" suttogta. Nagyon jól csinálta, nem panaszkodom, de többet akartam. Őt akartam. "Lou?"Felnyögtem. Nem tudtam elmondani a mondatot úgy, ahogy terveztem. "Igen bébi?" Kérdezte, és felemelte az arcát. "Mi...mit fogunk csinálni? "Kérdeztem, ő pedig kuncogott. Elég kínos volt. "Csak ha akarod bébi" mondta.

Louis szemszöge:
Kuncogtam, mert annyira aranyos volt. Ajkába haraptam, amit már olyan régen szerettem volna. Sosem mondtam [T/N]-nek, hogy szeretem őt, mert nem akartam tönkretenni a barátságunkat, ami azt jelenti, hogy ugyanúgy érzek iránta, mint ő irántam. "Csak ha akarod bébi" mondtam, és mellé feküdtem. Olyan gyönyörű volt. Hosszú barna haja volt, ami egyik nap göndör, a másik nap egyenes. A csillogó barna szemeivel, és hosszú lábaival, amelyek megmutatták tökéletes alakját, lenyűgözött. Minden szempontból tökéletes volt, és azt akartam, hogy ezt tudja is. "Olyan szép vagy [T/N], tudod?" kérdeztem, ő elpirult. "Köszi Lou", mondta, és közelebb hajolt hozzám, azt akarta, hogy újra megcsókoljam. Arcát kezeim közé fogtam, és lefektettem az ágyra. A pólóm alját kezdte húzogatni. Felhúzta, átemelte a fejem fölött, és eldobta a padlóra. Újra megcsókoltam, hamar bejutást nyertem. Keze lassan futott végig mellkasomon, mintha minden pillanatát kiélvezné a velem töltött időnek. Azt akartam, hogy minden tökéletes legyen, még ha a végén nem is lesz szex. Nem tudom, hogy én leszek-e neki az első, de ez minden vágyam. Felnyögött, erre én hirtelen le akartam róla húzni az ingét, de megállított. "Louis, mit csinálsz?" kérdezte. Talán nem fogunk odáig eljutni. "Sajnálom, nem vettem észre, hogy-" kezdtem, de közbe vágott. "N-nem, rendben van, csak én nem ..." lesütötte a szemét. Annyira zavarban volt, hogy ő még tapasztalatlan, és éretlen, de ez engem egyáltalán nem érdekelt. Mert imádnivaló, és aranyos. Levettem felsőjét, és megláttam, hogy nincs alatta melltartó. Talán ezért volt annyira megijedve. Amint lehúztam róla az anyagot, fedetlen kebleit gyorsan eltakarta. "Ne rejtsd el előlem bébi" mondtam neki, de ő továbbra is eltakarta gyönyörű melleit szemem elől. Sóhajtottam. Elhúztam karját mellei elől, mire akaratlanul is felnyögtem. Elpirult, nagyon zavarban volt. "Ne légy zavarban szerelmem, tökéletes vagy", mondtam neki, ő pedig újra elkezdett csókolni, a szoba pedig 10-szer melegebbnek tűnt. Megfogtam nadrágját, hogy lerántsam róla, majd mikor az leért a bokájáig, lerúgta magáról.Soha nem törtük meg a csókot. Lehúzta a nadrágomat, majd egymásról minden ruhadarabot, míg végül mindketten meztelenek voltunk. Már húzta volna fel nekem az óvszert, de megállítottam, mert előtte meg kellett kérdeznem valamit. "Hé [T/N], meg kell kérdeznem valamit, mielőtt ezt tesszük." mondtam neki, miközben elhelyeztem magam a bejáratánál. "Ummm oké" válaszolt, és nyögött egy kicsit, mert nem akart már tovább várni. "Szűz vagy?" kérdeztem meg.. "É-én tulajdonképpen nem, egyszer voltam valakivel, de az szörnyű volt. A korábbi barátom, Tanner volt az. "mondta. Emlékszem rá. Ő törte össze [T/N] szívét. Megcsalta őt egy Trinity nevű lánnyal egy másik iskolában. "Ó, hát sajnálom" mondtam neki. "Miért?" kérdezte. "Az az első alkalom szörnyű lehetett" mondtam, ő bólintott. "De hidd el, ez jó lesz" mondtam, és végül belé csúsztam. Szemei elkerekedtek "Valami baj van szerelem?" kérdeztem, bólintott "Tanner nem volt .... ez ..... nagy, "mondta lassan. "Lassan csinálom, oké?" kérdeztem. "Mm oké" mondta. Lassan mozogni kezdtem benne, ő pedig nyögött a fájdalomtól. Óvatosan gyorsabbra vettem a tempót.

[T/N] szemszöge:
Kicsit tempósabban kezdett el tolni, amitől felnyögtem. "Gyorsabban Lou" mondtam neki, de ő maradt ugyanabban az ütemben. "Lou tudnád egy kicsit gyorsabban csinálni, nem fogok elélvezni" mondtam neki, ő pedig végül felvette a tempót. Nyögtem. Minden tolása egyre keményebb volt, ha ez lehetséges. Megütötte a g-pontomat. "Ohh Lou .. ott "nyögtem, ő pedig összpontosított, hogy mindig eltalálja a megfelelő pontot. Mindketten hangosan nyögtünk, és reméltük, hogy nem keltjük fel a szomszédokat, és a gyerekeket. Egymás nevét kiabáltuk, miközben mindkettőnket hatalmába kerített az orgazmus. "Szeretlek [T/N]" mondta. Ez alkalommal, amikor ezt mondta, mosolyogtam, hiszen eddig csak barátilag mondta ezt. Azt mondta, hogy szeret engem, mint a barátnője. Louis barátnője. Tetszik ez a hangzás. "Én is szeretlek Louis" mondtam, majd elfeküdtünk az ágyon, egymás karjaiban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése