2013. március 17., vasárnap

Be akarsz jönni?


"Louis hagyd abba!" kiabáltam játékosan, miközben én és Louis a lakásba sétáltunk vissza. Mióta elindultunk a mozitól, egyfolytában csikizett. 
Újra csikizett, de sikerült megfognom a kezét. Úgy éreztem, nem kapok levegőt, mert annyira kifulladtam. Megfogta a kezem, és tovább sétáltunk csendben. Nem volt kínos csend, de az a fajta csend volt, amikor a pillanat annyira hihetetlenül tökéletes, hogy nem akarod tönkretenni azzal, hogy beszélsz.

Elértük a házat percek alatt, és megálltunk az ajtóban. Gondolom, Louis nem tudta, hogy jön-e vagy sem. "Be akarsz jönni?" kérdeztem tőle. Soha nem engedtem be embereket a lakásomba, de pont összerakodtam, mert már teljes volt a káosz. Hála istennek. "Persze" Ő mosolygott rám. Megfordultam, a kulcsot a zárba tettem, az pedig kattant. Kinyitottam az ajtót. "Ez nem sok, de..." hadartam. "Ez tökéletes szerelmem" mondta. Louis mindig olyan édes, megdicsér engem, a ruháimat, vagy bármit.

Meg is volt a randi-baki. "Szóval, mit akarsz csinálni?" Kérdeztem őt, de azonnal megbántam. Hogyan is nem veszi észre, hogy milyen hülye vagyok, vagy csak úgy hangzott? "Nézhetnénk filmet!" kiáltott. "Oké. A "Nagyfiúk" jó lesz? "kérdeztem tőle. A "Nagyfiúk" a kedvenc filmem, imádom Adam Sandler-t. 

A film felénél járhattunk, és feküdtünk a kanapén, amikor Louis átölelte a derekamat. Megfeszültem egy pillanatra, de aztán elengedtem magam. Elég régen volt már, hogy egy fiút beengedtem a házamba, így már ideje volt. 

Elfordultam, hogy szembe legyek vele, így az arcunk csak egy centiméterre volt egymástól. Egy pillanatra haboztam. Úgy éreztem, a pillangók életre kelnek a hasamban, miközben ajkaink összeértek. Már csókoltam meg Louis-t azelőtt, de ez valahogy más volt. Minden csókja tökéletes, de az érzés nem volt ugyanaz. Ajkaink szinkronban mozogtak, csípőmbe kapaszkodott. Megnyalta ajkamat a bejutásért, de nem engedtem be, ugrattam őt. Erre a kezét levitte, és a fenekembe markolt. Ziháltam, így lehetősége volt bejutni. Teljesen meglepődtem, olyan gyorsan történt. Keze még mindig a fenekemen pihent. Aztán ajkával lejjebb haladt, és a nyakamat kezdte szívni, harapdálni. Nem tartott sokáig, hogy megtalálja a gyenge pontomat. Halkan nyögtem a nevét, de ez éppen elég volt, hogy meghallja. Az ajka tovább mozgott, csak most a kulcs csontomon. Végigcsókolta az egész mellkasomat a V alakú pólóm fölött. "Louis rendben van, csak vedd már le" mondtam neki. Felnézett és rám vigyorgott. "Természetesen szerelmem"mondta, és felemelte a pólómat, átvette a fejem fölött, majd elé tárult a fekete csipke melltartóm. Csendben nyögött, és melltartón keresztül kezdett el masszírozni, de én megfogtam, és lehúztam magamról az anyagot. A bal mellemet masszírozta, szopta, és pedig közben a nevét nyögtem. Még sosem mentünk ilyen messzire korábban, de nem akartam abba hagyni. 

Megállt, és felnézett rám. "Miért álltál meg?" nyafogtam. "Kapok engedélyt, hogy bemehessünk a szobádba?" kérdezte. "Természetesen Lou" mondtam, és felálltam, de ő visszatolt, és menyasszonyi stílusban vitt be a szobába. Nevettem tettén.

Amikor beértünk a szobába, elfektetett az ágyon. Hogy ne vesztegessük az időd, letépkedtük egymásról a ruhát. Ismét elkezdett csókolgatni, miközben bepozícionálta magát, de megállítottam. "Lou ne kötekedj!" könyörögtem. "Nem, de biztos vagy ebben?" kérdezte. "Louis, nem vagyok szűz! Persze hogy biztos vagyok benne, és Lou, szeretlek "dadogtam. Már két hete arra készültem, hogy ezt elmondjam neki, és most végre volt bátorságom. Már régóta együtt vagyunk, és teljesen biztos vagyok a dolgomban. 

"Te nem vagy szűz?" kérdezte, aztán megrázta a fejét. "Felejtsd el, [T/N], én is szeretlek, nem mondtam semmit, csak azt hittem, hogy túl korai"mondta, majd belém csúszott, hagyva időt, hogy megszokjam őt. Mindketten egymás nevét nyögtük. Minden tolásnál egyre mélyebben hatolt belém, az öröm pedig leírhatatlan volt. 

Még gyorsabban tolt, ha ez lehetséges, és minden alkalommal érintette a g-pontomat. "Louis! "sikítottam. "Ne hagyd abba!" "Nem fogok megállni bébi, nem fogok" mondta, és lehunyta a szemét az örömtől. Egyre hanyagabbak voltak a tolásai, majd egy férfias nyögés kíséretében belém élvezett. Nem sokkal utána a nevét sikítva én is elélveztem "LOUIS". kicsúszott belőlem, és mellém feküdt. "Ez tökéletes volt" mondtam. "Tökéletes volt, mert veled volt" mondta "Amit most mondtam, az annyira nyálas" tette hozzá. "Tudom, de nem érdekel. Szeretlek Louis "mondtam neki. "Én is szeretlek [T/N]" mondta, majd együtt elaludtunk, összebújva. A holdfény megvilágított minket, ahogy a redőnyön keresztül bevilágított.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése