2013. március 15., péntek

Kész vagyok


Késő éjjel volt, 12:40. Az ágyamban feküdtem és a kedvenc műsoromat néztem a Modern Familyt. Épp az alvás határán voltam, amikor kaptam egy üzenetet Niall-től. "Hé (T/N). Mit csinálsz?" Kérdezte. Hmmm. "Az ágyban fekszek. Nézem a Modern Family-t. Te? "válaszoltam vissza. "Semmit. Most értem haza a munkából. Szóval, akkor fent vagy? "kérdezte. 

Szűz vagyok, és Niall-el szeretném elveszíteni. Mindig az "igazira" vártam, és most tudom, hogy eljött. Már meg akarom tapasztalni. Örökre Niall-é leszek.

"Hm, igen. A bátyám a másik szobában van, és számítógépezik. Nem tud semmit rólam "válaszoltam Niall-nek. Ez volt az egyik legkockázatosabb lépés eddigi életemben. 


"Oké bébi. Ott leszek körülbelül 10-15 perc múlva "válaszolt.

Nagyon idegeges voltam. Elég szarul éreztem magam. Valóban meg fog történni? Ma éjjel? A legszebb ír, akivel valaha találkoztam, elveszi a szüzességem? Nem kaptam levegőt. Már nem tudtam rendesen lélegezni.

Nem is olyan régen zuhanyoztam le. Szóval, nem volt rá igazából szükségem. De vissza mentem, és újra felfrissítettem magam. Meggyőződtem róla, hogy a légzésem helyreállt. Előző nap gyantáztam ott lent. Istenem, annyira fájt, olyan rossz volt. De nem bántam meg. Most olyan sima, mint a babapopsi. Meggyőződtem róla, hogy rendezett, és illatos.


Teljesen tiszta voltam. Visszamentem a szobába, és körülnéztem. Niall nem láthatja ezt! Alig látszik a padlóm. Cosmo magazinok mindenütt. Ruhák felhalmozódva. isten, nem! A falon! A falon! Túl sok a One Direction kép, Liam Hemsworth stb, annyira kínos lesz. Ó, Istenem!

A telefonom újra zümmögött. Ez Niall! "A ház előtt vagyok :)". SZENT SZAR! Niall itt van. Pánik mód aktiválva! A földszintre mentem, a bejárati ajtó elé. Vettem 3 mély lélegzetet. Egy ... Kettő ... Három ... Tényleg nagyon ideges voltam. Ó, Istenem!


Kinyitottam az ajtót, és előre néztem. A verandára sétáltam, majd az úttestre. Néztem jobbra-balra. Láttam Niall-t, hogy a szomszéd parkolójában áll. Egyáltalán nem volt gyanús. Láttam, hogy a motorháztetőre dől, és telefonozik. Fütyültem, hogy észrevegyen. Felnézett, és vissza fütyült.

A pázsiton át a szomszéd udvarára sétáltam. A karomat körbefontam magamon, a hideg időnek köszönhetően. Niall felállt a kocsitól, és hozzám sétált. "Hello Uram" köszöntem neki. "Nos, hello kedves hölgy" mondta ő is. Mosolyogtam, majd megöleltem. "Gyere" mondtam, majd Niall-el a házhoz sétáltunk. Soha nem tette be a lábát a házamba azelőtt.


"Hol vannak a szülei kisasszony?" kérdezte. "Manchesterben. Miért? Probléma? "Mondtam viccelődve. "Nem. Nem probléma egyáltalán. De a bátyja még mindig itt van? És ébren van? "kérdezte aggódva. "Igen. De, mint mondtam, egyáltalán nem érdekel engem. Egyáltalán. Nincs oka, hogy a szobámba jöjjön."
 
Kinyitottam a bejárati ajtót, Niall pedig levette a cipőjét! "Kövesd a fényt" mondtam neki. Minden fény a házban le volt kapcsolva, kivéve a szobám fényét. Niall óvatosan elindult az emeletre. Becsuktam és bezártam az ajtót, vettem pár mély lélegzetet, és követtem Niall-t az emeletre. Niall a szobámban állt, amíg utol nem értem. "Ez az én szobám" mondtam, és körbemutattam.Úgy nézett ki, mint egy szemétdomb. "Szép. Tetszik "


Az ágyhoz mentem, és leültem, a lábaimat keresztbe raktam, és Niall-re néztem aggódva. Niall hangosan felsóhajtott. "Szóval, umm. Nyilvánvalóan még sosem csináltam ilyet. Hogyan kell általában kezdeni? "mondtam, és úgy éreztem, mintha a világ legnagyobb seggfeje lennék. "Nem tudom elmondani neked, (T/N). Elég hosszú ideje nem csináltam már" Mondta őszintén. "Mennyi ideje?" Kérdeztem meg kíváncsiságból. "Hosszú ideje. 1 éve. Talán 2? "mondta. Ó, a francba. Elég rég volt már.
  
Először kínos csend volt. Niall illata teljesen elképesztő volt. Biztos lefürdött, mielőtt átjött, mert az illata egyszerűen bódító volt.

"Jó az illatod," mondtam ügyetlenül. Niall mélyen kuncogott, és rám nézett. "Ahogy a tiéd is," mondta.
"Kezd meleg lenni itt", mondta, miközben levette a kabátját
. Semmi másban nem volt, csak egy trikóban. awh. A bicepsze tisztán láthatóvá vált. Megfordult, rám nézett és mosolygott. "Rajtad a sor", mondta. Ó, oké. Azt hiszem, kezdjük.  Levettem a pólómat, és keresztül dobtam a szobán. "Remek" mondta.

 
Niall elkezdte levenni a trikóját, és ledobta a padlóra. Lehet, hogy nem fogjuk megtalálni, de mindegy. Én jövök. Én is levettem a trikómat. Már csak egy melltartóban, nadrágban és bugyiban voltam. Niall szeme fel-le futott a testemen, és mosolygott. Kicsatolta az övét, és egy kicsit lehúzta a nadrágját. Szóval eltakarta a kis "havert".


Niall még mindig maradt. Felhúzta a szemöldökét, és rám mosolygott ördögien. Várta, hogy történjen valami. "Nadrágot le, hölgyem" mondta. "De te nem is vetted le rendesen!" Mondtam védelmemre. "(T/N). Rajtam már sokkal kevesebb ruha van. Vedd le a nadrágodat, és egyenlőek leszünk "Mondta, és igaza volt. Grrrr. Körözni kezdtem a csípőmmel, hogy le tudjam húzni a nadrágom, majd ledobtam a padlóra.

Niall mellém feküdt."Okos kislány," mondta, miközben a combomat simogatta. Lehúzta a nadrágját. A szemeim majd' kidülledtek. A farka ott volt. Szinte láttam. Szóval. Csak egy kis anyag választotta el. "Te jössz", mondta az ő szép mosolyával. Úgy döntöttem, hogy ez egy kicsit mókás lesz. "Hmm. Mi lenne, ha te vennéd le nekem ? "mondtam csábítóan "A melltartódat szeretném levenni," mondta. Megfordultam, így háttal voltam neki. Niall megfogta a hajamat és a bal vállamra rakta. Kikapcsolta a melltartómat, lehúzta a karomon, és messzire eldobta. 


Visszafordultam, hogy szembe legyek Niall-el. Megfogtam boxerét, és lehúztam, a kis "szerv" pedig előbukkant.Farka a hasát érintette. Szemem szélesre nőtt, abszolút lenyűgözött. Oh wow. Niall rám feküdt, és a csipkés bugyim szélét fogta meg. Gyengéden húzta le lassan, miközben a lábamat csókolta.

Niall vissza jött, és megragadta a farkát "Akarsz játszani?" kérdezte. "Hm. Ha azt kéred, hogy szopjalak le, nem igazán akarom "Mondtam őszintén. "Én nem mondtam, hogy bármit is csinálnod kell (T/N). De az előjáték a legfontosabb dolog, "mondta. Felsóhajtottam. "Te már kemény vagy, de én még nem vagyok nedves "félénken elismertem. "Rendben. Segíthetek neked ebben. Boldogan segítek. Csak lazulj el. Ne légy feszült "mondta. Mellém feküdt. A lábaim szorosan zárva voltak. Niall rám nézett, engedélyt kért. Szétnyitottam a lábaimat, a kezei levándoroltak. 

Masszírozni kezdte a szemérem csontom, majd lejjebb ment. Két ujját a szájába vette, majd vissza rakta. Mutató- és középső ujját a puncimba csúsztatta. Oh wow. Mozgatni kezdte őket, szép lassan. Addig a másik kezével magát kényeztette.

A fejemet hátravetettem az örömtől.Ujjai mozogtak bennem, majd a csiklómat is dörzsölni kezdte. Niall rám nézett, és mosolygott, éreztem, hogy büszke magára, aztán abba hagyta. Kínos 


Tisztára nyalta az ujjait, majd felvette az óvszert az éjjeliszekrényről. Könnyen kinyitotta fogával a csomagot, majd kivette az óvszert. Legörgette farkán, majd rám mosolygott. "Készen állsz?" Kérdezte. "Nem tudom. Készen állok? "kérdeztem vissza. Niall halkan kuncogott, és azt mondta: "Igen. Igen (T/N). Készen állsz, ".

Lábaim közé helyezkedett. Lehajolt, és elkezdte csókolni a nyakam, majd szívni, és harapni. Felemelte a fejét, majd szenvedélyesen megcsókolt, nyelvét a számba csúsztatta. Harcoltunk a dominanciáért. Ő nyert. Annyira gyenge vagyok. Ő tudja, mit csinál. Övé a vezető szerep.

Farkát bepozícionálta a bejáratomnál. Lassan csúsztatta fel-és le, mielőtt belém hatolt. Ugratott engem. Egy gyors lökéssel belém csúszott. "Ah," suttogtam a fájdalomtól. A fájdalom tűrhető volt. Semmi sem túl rossz. Nem sírtam. Nem a legkényelmesebb érzés a világon. Most már hivatalosan nem vagyok szűz. Niall megmozdult. Oww! Ez fájt! De mint mondtam, elviselhető. Csak kényelmetlen. Mintha egy extra méretű tampont tettem volna fel.

"Hogy érzed magad?" kérdezte. "Fáj egy kicsit" bevallottam. "Tudom. Sajnálom. Hamarosan nagyon jó lesz. Megígérem, "mondta megnyugtatóan. Vissza feküdtem és próbáltam lazítani. Ismét megmozdult bennem. Fájt. Argh. Mikor hagy alább a fájdalom? Nagyon kényelmetlen.

"Állj, állj, állj" mondtam. Niall megállt, és rám nézett aggódva. "Nagyon sajnálom. Jól vagy? "kérdezte. "Igen, köszönöm. Csak állj meg egy percre. Nagyon kényelmetlen, "mondtam. "Akarod, hogy kivegyem?" kérdezte. "Nem. Ez ez első alkalom. Ennek így kell lennie. Csak kell egy kis idő ".
 


Ellazítottam  a medence izmaimat. "Oké. Mehet újra, "mondtam. Niall óvatosan megmozdult. A fájdalom lassan kezdett enyhülni. Egyre gyorsabban mozgott bennem. Uh! Uh! A fájdalom már szinte el is tűnt. Niall keze a csiklóm felé vándorolt, és masszírozni kezdte.Lenyűgöző kék szemeivel enyémbe nézett. A lelkemig hatolt. A homlokáról izzadtság csöpögött. Tökéletes ütemben mozgott. Minden tökéletes volt. Mozgattam  a csípőmet. A hőmérséklet emelkedett. Niall gyorsabban és gyorsabban mozgott. Éreztem, hogy mint a vulkán, ki fogok törni. Ó, Istenem! 

Niall tartotta a ritmust, ez pedig lehetővé tette, hogy folyamatosan nyögjek. Nem bírtam tovább és sikoltozni kezdtem. Niall kezét a számra rakta, hogy kicsit halkítsa a sikolyaimat.

Mindketten ugyanúgy lihegtünk. Kihúzta magát belőlem. Legördítette magán az óvszert, és rám élvezett. Vagyis....ami azt illeti, az ágyra. A szüleim meg fognak ölni. Niall mellém feküdt, és erősen lélegzett. 


"Szóval, milyen volt neked?" kérdezte. "Nagyon jó volt. Köszönöm szépen Niall. Tényleg komolyan. Köszönöm "mondtam hálásan. rülök, hogy segíthettem, szerelmem. Büszke vagyok rá, hogy nekem adtad a szüzességed" mondta mosolyogva.

Niall felállt, és elkezdett öltözködni. Ránéztem az órára. 03:00. Nos. Ez nem is olyan rossz.Gyorsan lefutottam, hogy meggyőződjek róla, hogy senki sincs lent. Niall is lejött. Kinyitottam az ajtót neki. Átkarolta a derekam, és megcsókolt. Rám mosolygott, majd  a kocsijához ment. 


A verandán álltam, és néztem, ahogy elment. A karomat körbe fontam magamon.

Bementem, bezártam az ajtót, és vissza mentem a szobámba. Megláttam Niall pénztárcáját. Gyorsan írtam neki "Hé, te! Nem hiányzik a pénztárcád? Vagy nekem adod? : P x "


Ezt írta vissza: "Oh, nem vagyok képes haza vezetni a pénztárcám nélkül. :) xo ".

Gyorsan lefutottam a földszintre. Kisétáltam az utcára és megláttam, ahogy Niall leparkol a Range Rover-ével. Lehúzta az ablakot, és rám mosolygott. Odaadtam neki a tárcáját, és visszafordultam, de ő megragadta a kezem. Felnéztem rá.Újra egy hatalmas csókot nyomott a számra. "Jó éjt Gyönyörű". Mondta, aztán elhajtott.

Legjobb éjszaka mindörökké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése