2013. március 13., szerda

Lift


Odasétált felém, a vigyor megvilágította az egész arcát, kilátszódtak elképesztő arccsontjai.

"Hé," suttogta, majd megölelt, én pedig izzadt nyakát körül öleltem. Az illata valami mennyei volt. Épp egy koncertről jött vissza a fiúkkal.
Derekához húzott, a lifthez vezetett. A többi fiú vacsorán volt, nem velünk. 


Zayn azt mondta, hogy valami mást akar. Volt egy nagyon jó ötletem, amikor megsimogatta a lábam birtoklóan, mintha nem tudna várni....
"(T/N), hiányoztál." hangja reszelős volt. Lehajolt, szájával megtalálta az enyémet, egy pillanat alatt megtörtük kettőnk között a helyet. Keze a combomon volt,
én pedig felugrottam az ölébe. 


"Mit csinálsz?" morogtam vigyorogva. Zayn hátravetette a fejét, mosolygott.
"Pontosan tudod, hogy mit csinálok, bébi. Szólj, ha bármi rosszat csinálok. "megnyalta a száját, a falnak lökött, megnyomta a legfelső emeletre vezető gombot. "Most van pár percünk, de meg kell hosszabbítani."
 


Testét pillanatok alatt az enyémnek nyomta, mohón csiklandozta, és bebarangolta a kezem, levette a kabátomat. Az ajka találkozott az enyémmel, a nyelve felfedezte a számat, ahogy tovább vetkőztetett. Segített áthúzni a fejem fölött a pólót, szájával alig hagyta el az enyémet. Valahogy az inge a padlóra került. Pár percig küzdöttem az övével, de segített, és kigombolta a nadrágját. Amennyire csak tudott, tartott engem, és a lift fém falához nyomott. 

Felértünk az emeletre, és Zayn megnyomta a földszintre vezető gombot.
Lehúzta a rövidnadrágomat. Leesett a földre, ő pedig hozzám préselte magát, éreztem a dudort. Mindketten ott álltunk, csak fehérneműt viseltünk, és azon gondolkoztam, hogy milyen csodás is ő.

Ő az enyém volt.

"Most Zayn. Kérlek, "suttogtam. Ujjaival a bugyim szélével játszadozott, miközben érintette az érzékeny bőrt. Ajkába harapott, megfogott, és lehúzott minket a földre. 


Engedelmesen néztem őt, rajtam feküdt és megcsókolta a kezem, majd  megállapította a padlón. Fogott engem, miközben újra megnyomta a gombot, és felfelé mentünk. A mozgásra megszédültem.

"A tiéd vagyok." éreztem a fogát, miközben tangám szélébe harapott. A csípőmet önkéntelenül is felemeltem, ő nevetve visszahúzott, és a belső combomat csókolgatta. 


"Zayn!" Tiltakoztam, próbáltam valamibe kapaszkodni, megtaláltam a haját, ahogy hozzám hajolt, és nedves nyelve felderített. Ó, Istenem, Zayn nyelve csodás.

"Az ízed ... (T/N)," lihegte, felemelte a fejét, én is küzdöttem, próbáltam uralkodni magamon. A lift már negyedszerre jelzett, ő felállt rólam, és megnyomta újra a gombot, nekem pedig volt időm addig visszaállítani rendes kerékvágásba a légzésem.
Megfogta a vállamat, és lábaim közé furakodott.
"Zayn!" nyögtem, és megpróbáltam közelebb húzni magamhoz, a lábam remegett. Hozzám hajolt, és megcsókolt, megéreztem az ízemet. 


"Nyugalom (T/N)." Mormolta, haja csiklandozta az arcom. A csípőm megremegett, felemeltem, és megérintettem a farkát. Megint elvigyorodott, és újra lenyomott a padlóra. "Nyugi, segítek neked," suttogta.
Engedelmeskedtem.

Lassan csúszott belém, és kezdett el mozogni. Én beszívtam a levegőt, kezem ismét hajába tévedt, közel húztam magamhoz, és durván megcsókoltam.
A ritmus először lassú volt, a lift néhány percenként jelzett, de megnyomott egy gombot. Remegtem és ziháltam, ahogy felgyorsult, a csípőm lüktetett. 


"(T/N)!" Sziszegte, amikor ki akarta húzni magát.
"Nem!" Ziháltam, közelebb húztam magamhoz, mert már nagyon közel voltam.

Összeomlottunk egymáson, és a liftajtó kinyílt.

"Uh ... de jó ezt látni"
Harry állt ott az ajtónál, nevetve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése