2013. április 4., csütörtök

Utolsó Nap



Niall-nek ma veszik le a fogszabályzóját. Annyira izgatott már, hogy milyen lehet a természetes mosolya, biztos ezerszer jobb, mint a fogszabályzós. Elkezdtem mozogni körülötte, ami fel is tűnt neki, és álmos hangon így szólt: "Mi van?" hangja bosszús volt. Szeretett aludni, amit meg is értek. 

 "Ma veszik le a fogszabályzódat, úgy hogy még ma felöltözhetnél Niall" mondtam és leugrottam az ágyról, valószínűleg izgatottabb voltam, mint ő. Elkezdtem öltözni előtte, és mikor végeztem, észrevettem őt, ahogy bámult rám mosolyogva, én pedig elmentem fogat mosni. Bejött hamarosan, már felöltözve. Egy egyszerű pólót és szűk farmert viselt, ami mindig jól nézett ki rajta. 

"Annyira gyönyörű vagy." Suttogta. A gerincemen végig futott a hideg. Elszaladtam tőle, hogy ő is mosson fogat. Hallottam, hogy nyafog, de én csak kuncogtam. Nem tudott reggelit enni, ezért én sem ettem. Kezembe kaptam a telefonom, és amíg Niall-re vártam, bekapcsoltam egy számát, és énekelni kezdtem. Bejött a nappaliban, és tapsolt, én pedig felugrottam és abba hagytam az éneklést. "Niall, megijesztettél!" Mondtam, miközben felálltam és megigazítottam a ruhámat. 


"Hát menjünk" mondta sóhajtva. "Úgy érzem, félek" mondta szomorú hangon, de én mondtam neki, hogy minden rendben lesz. Az autóút rövid volt, 10 perc alatt ott voltunk. Minket hívtak, Niall pedig halványan rám mosolygott. Én is rá mosolyogtam, majd bementem vele. 

"Hello" mondta a doktor. Niall válaszolt, de nem érdekelte különösen. Leült, és a doktor elkezdte a munkát. Folyton beszélt, de Niall nem tudott válaszolni. Hallottam, hogy nyafog, úgyhogy ránéztem, és láttam, hogy a háta egy kicsit ívben van. Az orvosok azt mondták neki, hogy vége, ő pedig hátrálni kezdett, és egyenesen a tükör felé szaladt, hogy megnézze magát. Hazamentünk. Éreztem, hogy felizgulok, amikor megláttam a mosolyát. 

"Bébi" nyöszörögtem, és odamentem hozzá "Annyira jól nézel ki" próbáltam olyan szexisen mondani, amennyire csak tudtam.

"Miért? Köszönöm" mondta, és elvigyorodott, tudta, hogy be vagyok indulva. Odasétált hozzám, és azt suttogta: "Szexelni akarsz?" kérdezte. Én csak bólintottam és ránéztem. 


"Kérlek Niall, könyörgök" mondtam és hallottam Niall kuncogását. A szájába nyögtem, mire ő is felnyögött. Megragadta a csípőmet, és a kanapénak nyomott. 

"A fenébe siess, és vetkőzz!" mondta, miközben elfeküdt. Elkezdtem vetkőzni, és amikor végeztem, ő ezt mondta:. "Jó munka" vigyorgott, és lelökött a kanapéra. "Nincs játék, csak csináld" mondtam, és belém nyomta magát hirtelen. 

"Niall, Istenem" mondtam lihegve, és könyékre ereszkedtem, így megtudtam csókolni. "Ó, istenem, annyira nagy vagy, bébi!" Mondtam, hangosabban nyöszörögve. Az arcomat fürkészte, és tartotta a szemkontaktust. Ajkába harapott, és gyorsabb ütemben tolt. Mindig szerette szex közben a szemkontaktust. Én csendesen nyögtem, miközben ő az alsó ajkát harapdálta, így a már csodálatos, fogszabályzó nélküli fogait is megpillanthattam.

"Bassza meg, olyan jól nézel ki! El fogok menni bébi. "Mondta dörmögve. Többet akartam tőle, így elkezdtem mocskosan beszélni.

"Igen, el fogsz élvezni bébi, csak nekem. Mmm bébi, nem tudok már sokáig várni, el fogok menni! "Mondtam. Pár perc múlva belém élvezett, amin elmosolyodtam, miközben ő szaporán nyögdécselt. Kihúzta magát belőle, és rám mosolygott a fejem fölött, ami engem is mosolygásra késztetett.


"Mi van?" Mondtam zavartan, mert nem értettem, hogy miért mosolyog, mint egy idióta.

"Imádom, kanos lettél a látványra, hogy már nincs fogszabályzóm. Örülök, hogy ez volt az utolsó napom, hogy fogszabályzót viseltem. "mondta mosolyogva, és mellém zuhant. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése