2013. április 6., szombat

Öltöny és nyakkendő


Egy díszes vacsorán voltunk, hogy megünnepeljük a fiúk sikerét, a Madame Tussauds szobrokat. Egész este szívatott az asztal alatt, így én is ugrattam őt. Az eseményen fekete nyakkendőt kellett viselnie, mert így volt hivatalos, de mindig sikerült hordania valamit, ami megmutatta Liam vadságát. 

Nem bírtam tovább Liam ugratását, ezért követeltem, hogy menjünk haza. Egész úton hazafele nem tudtam levenni a szememet Liam-ről, olyan jól nézett ki az öltönyében, ha csak rágondoltam, már nem bírtam magammal. Végre hazaértünk, én pedig a leggyorsabb tempóban rohantam befelé. Alig hogy becsapódott a bejárati ajtó, azonnal letámadtam, nem tudtam tovább várni. 

Szenvedélyesen csókolóztunk, a nyelveink felfedezték egymás száját. Liam felvett, szorosan fogta a derekamat, egy pillanatra sem szakítva meg a csókot. Én voltam az, aki ezt megtette levegőhiány miatt, így ő kapva az alkalmon felvitt az emeletre, a hálószobába. Ledobott az ágyra, és levette a ruháit, csak a boxere maradt rajta. Ekkorra már óriás volt az erekciója, és amikor megpillantottam, azonnal benedvesedtem. 

"Állj fel" Követtem az utasítását, és háttal álltam neki.

Lehúzta a ruhám cipzárját.

"Ó, látom, valaki ribancot játszik ma, mert nincs rajta melltartó. Ezért büntetés jár" nyögtem az érintésére és a szavaira.

"LIAM, CSAK DUGJ MÁR MEG!" sikoltottam, magamon is meglepődtem. 


"Nuh uh uh, vedd le a bugyid, most!" úgy tettem, ahogy mondta, és lehúztam a bugyimat. Liam felcsúsztatta nekem egy ujját.

"Valaki egy kicsit nedves, nem? Feküdj az ágyra "nyögtem, és befeküdtem a plüssök közé.

Liam fogta a nyakkendőjét, és odakötötte a csuklómat a fejtámlához.


"Meg kell tanulnod, hogy nem kötekedsz, és hogy viselj melltartót" imádtam, ha mocskosan beszél.

Liam lehúzta a boxerét, párat húzott a farkán, majd az arcomhoz rakta. 


"Szopj le!." Nem vitatkoztam, kinyitottam a számat, ő pedig berakta. Elismerem, csodálatos íze van.

Liam felcsúsztatta az ujját, miközben én szívtam a farkát, éreztem, hogy megremeg a számban.

"MMM (T/N) E-EL F-FOGOK ÉLVEZNI" Liam hangosan nyögött, majd éreztem, ahogy váladéka lecsúszik a torkomon.

Kihúzta magát a számból, majd figyelmeztetés nélkül keményen belém csúszott. 


"Liam UGHHH, keményebben"Liam most felvette a leggyorsabb tempót, éreztem, hogy közel van.

"(T/N) El fogok menni!!" ordította, ahogy egyre közeledett a csúcs felé.

Hamarosan én is követtem. Teljesen kimerültünk.

Liam kihúzta magát, és mellém dőlt.

"Szeretlek Liam"

"Szeretlek, bébi. Azt hiszem, gyakrabban kell öltönyt viselnem"
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése