2013. április 2., kedd

Büntetés


"Kicsim, veszek csirkét és fagyit, el akarsz jönni velem?" kérdezte Zayn, miközben belépett a szobába. A dzsekiét viselte. Annyira rohadt szexi.
"Hm, én inkább itt várok, oké?" már majdnem végeztem egy könyvvel. 

  
Mosolygott és megcsókolta az orrom "Oké, ahogy akarod. Kérsz ​​valamit? "kérdezte, és leült az ágyra. "Egy csókot" mondtam, és meghúztam a kabátja gallérját, hogy megtudjam csókolni. Zayn ez egyik kezét a csípőmön pihentette, a másikkal a nyakamat fogta, amire megreszkettem. Megtörte a csókot, én pedig felnyögtem. Akartam őt. "Várj, hamarosan visszajövök". mondta, beleharapott az alsó ajkába és vigyorgott. Megforgattam a szemem, és újra a kezembe vettem a könyvet. Hallottam Zayn lépéseit a lépcsőn, és néhány másodperc múlva az ajtó záródását.

Ez a fiú megakar ölni. A fenébe, ő olyan szexi, és cuki. Nem tudom elhinni, hogy miért választott engem. Nincs rajtam semmi különleges. Átlagos vagyok, nem a legszebb lány a világon, és sosem voltam semmiben igazán tehetséges. Úgy gondolom, azért tetszek neki, mert szeretek enni, énekelni, és nagyon furcsa vagyok, ami vicces. 

Végére értem a könyvnek, de Zayn még sehol sem volt. Nagyon akartam őt, még soha nem éreztem ilyet. Szóval úgy döntöttem, hogy kiszórakozom magam, amíg meg nem jön. Oldalra csúsztattam a piros bugyimat, és elkezdtem dörzsölni magam. Nyögtem, mint egy őrült, amikor elértem a csúcsra, majd visszazuhantam az ágyra. Nehezen lélegeztem, majd megéreztem Zayn parfümének az illatát. Oh nem. Kihúztam a kezem a bugyimból, és megfordultam. Zayn ott állt az ajtóban, és vigyorogva bámult rám. 

"Ó, Istenem" ez volt minden, amit mondani tudtam. Szégyelltem magam, mert még sosem látta, hogy magamnak csináltam volna. Persze előtte már rengetegszer szexeltünk. "É-én .... fel voltam izgulva" mondtam, becsuktam a szemem, úgyhogy nem láttam a reakcióját. De aztán éreztem, hogy tökéletes ajka érinti a számat, én pedig újra beleszerettem, ha ez lehetséges. 

Éreztem, hogy végighúzza a kezét a pólóm szegélyén, ezért felemeltem a kezeimet, így Zayn lehúzhatta rólam. Vigyorgott, amikor meglátta a fekete melltartómat, az a kedvence. Megérintettem a hasát, én is meg akartam szabadítani a pólójától, de ő megfogta a kezem "Nélkülem is jól érzed magad, ami NAGYON rossz, ezért büntetés jár. Igaz?" kuncogtam egy kicsit, belegondoltam, hogy milyen lehet egy durva Zayn. Nos, ez vicces. 

"Igen, uram" mondtam, próbáltam szexi lenni. Nyögött egyet, ami azt jelenti, hogy jól csináltam.

Megcsókolt és megszorította a mellem a melltartón keresztül. Zayn kicsatolta, én pedig hagytam, hogy leessen a padlóra. Elfektetett az ágyon, és elkezdte szopni a mellbimbómat. Hangosan nyögtem "Tetszik?" kérdezte. Kötekedett velem. Istenem, i-igeeen." "Mi? Nem hallom kislány" mondta, miközben két ujját belém vezette. Mélyeket nyögtem, és a hajába túrtam, miközben ő mozgatta bennem az ujjait. "E-ez nagyon jó Zayn. Ó, Istenem, el fogok menni bébi! " kihúzta az ujjait " Mi a fasz van? " Megmutatta nekem az ujjait, majd leszopta őket "Zayn, nem fogom többet nélküled csinálni, csak dugj már meg!" "Fogd be a szád, ribanc. Hallottad? Rossz kislány vagy, és ezért megbüntetlek. Érted? "megérintettem a hasát "ártatlanul" és megráztam a fejem. "Segítek veled megértetni" mondta, és mélyen belém csúszott. Becsuktam a szemem, már szinte sírtam a fájdalomtól, és próbáltam alkalmazkodni hozzá, ami elég nehéz volt, mert ő nagyon nagy. 

Teljesen rám nehezedett. Nem hazudok, szeretem a durva Zayn-t. A barna, és nyugodt szemében ott bujkált a feketeség. Bámult rám, miközben ritmusosan mozogtunk előre-hátra. "Hamarosan....elmegyek" motyogtam, megszorítottam a karját. "Én is, igen" amíg ezt kimondta, szinte együtt élveztünk el. Zayn mellém esett, alig bírtunk lélegezni, próbáltunk megnyugodni. Karomat a hasán pihentettem, miközben a hajával játszadoztam, ő pedig megcsókolta a nyakam, ahogy mindig is szokta. 

"Azt hiszem, megértettem" mondtam. Ő felült, és kuncogott. Megcsókolta az arcomat, és elkezdett felöltözni. "Kérlek, egyél velem, vagy ebből is adjak pár leckét?" "A konyhában leszek, öt perc múlva jöhetsz, bár nem ártana tanulnom még pár dolgot. " mondtam, Zayn pedig nevetett, és lement a lépcsőn.

1 megjegyzés: