2013. április 10., szerda

Mint semmi, amit ezelőtt éreztem

Két órámba telt, mire ezt lefordítottam, de szerintem megérte. :)
enjoy ;)

(T/N) szemszöge (Megjegyzés: Kb. 3 óra körül, amikor a történet kezdődik)

"Hé, Ni." mondtam, és leültem Niall mellé a kanapéra "Helló." "Minden rendben, bébi? Úgy tűnik, kicsit dühös vagy"" Igen, minden rendben. Semmi ok az aggodalomra. "Mosolygott, amikor leszállt a kanapéról" Megyek lógni a fiúkkal egy kis ideig "megcsókolta a homlokomat, és a bejárati ajtóhoz sétált. "Oké szia." Elment, mielőtt befejeztem a mondatot. Annak ellenére, hogy még csak most jött vissza a turnéról, örültem, hogy elment. Persze hiányzik, de ez nekem elég nehéz. Az emberektől rengeteg rosszat kaptam, legtöbben csúnyának és kövérnek neveznek. Ez hülyeség, ugyanis sosem voltam kövér. De még mindig hallgattam őket. Egy idő után nem bírtam többé, és elkezdtem koplalni, nem ettem. Nem nagyon kerültem soha olyan közel a barátnőimhez, mint Niall-hez, amit tudom, hogy sosem vett észre. 


Fogalmam sincs, hogyan fogom valaha elmondani Niall-nek, hogy anorexiás vagyok, mert a rajongói olyan sokat jelentenek neki, és ha ők nem lettek volna, akkor most Niall sem lenne olyan nagy. Nagyon fáj, és félek, hogy szakítani fog velem, mert nem kell neki egy olyan lány, mint amilyen én vagyok. De ha nem mondom el neki, és mástól tudja meg, akkor gyűlölni fog, mert hazudtam neki. Ugh, miért olyan nehéz az élet? 

Niall szemszöge
pár órával később

"Gyerünk Niall, ez a 10. söröd. Azt hiszem, itt az ideje, hogy abba hagyd. Mindannyian tudjuk, mi történik, ha az ember túl sokat iszik. "Liam szólt rám. Tegnap mentem haza a turnéról, és mit láttam? Hogy a barátnőm vékonyabb, mint egy bot. Nem értem, mi a fenének tett ilyen szörnyű dolgot magával. Nagyon rossz ezt látni. Valószínűleg azt hiszi, hogy nem látom, de nem nehéz nem észrevenni. Úgy éreztem, hogy sírva fakadok, amikor megöleltem, akkor is csak a csontjait éreztem, és ez undorító.

"Megyek haza. Majd beszélünk. "kiabáltam a srácoknak, és a hosszabb utat választva elindultam haza, pedig csak pár utcányira lakok innen. Szükségem volt egy kis időre gondolkodni, amíg hazaértem. 

(T/N) szemszöge
 
"Otthon" köszöntöttem Niall-t, aki besétált az ajtón. "Ja" "Akarsz valamit enni?" "Ettem Louis-val" leült a kanapéra, és a tv távirányítóját kezdte el nyomkodni. Mellé ültem, kezemet a combjára tettem "Tudod, hosszú időre elmentél." "És?" "Egy jó darabig nem szexeltünk már, és gondoltam, hogy....." mozgattam a kezem fel-le a combján "Állj!" Hangja a normálról dühösre változott. "Valami baj van?" kérdeztem, és abba hagytam a kezeim mozgását. "Nem akarok szexelni veled. Most nem, és mindaddig, amíg úgy nézel ki, mint ez. "" Mi? Amíg úgy nézek ki, mint mi? "" Mindaddig, amíg a bordáid látszanak. Ez undorít engem. "" Vékony vagyok, és ez undorít téged? Hogy a picsába mered ezt mondani?.A rajongóid tették ezt velem. Azt mondták, hogy nem vagyok elég jó, és vékony a számodra. Mi a faszt vártál, mit tegyek? "kiabáltam rá, és leugrottam a kanapéról. Megfogott, visszahúzott és mélyen a szemembe bámult: "Nem kellett volna hallgatni rájuk. Ha akartam volna egy anorexiás barátnőt, elhagytalak volna! De nem tettem. Te tökéletes voltál. De most viszont beteg vagy! "" Baszd meg Niall! "Az emeletre futottam a hálószobába, és sírtam. Becsuktam a szobaajtót, a szekrényemhez futottam, és elővettem a bőröndöm. Nem fogok egy olyasvalakivel élni, aki undorodik tőlem. Elkezdtem a bőröndbe dobálni a ruháimat, amikor valaki dörömbölt az ajtón.

"MENJ EL!" Tudtam, hogy Niall lehet az. "Nem, amíg nem beszéltünk." "Nincs az az Isten, hogy én újra beszéljek veled" Felkaptam a bőröndömet és a táskámat az ágyról. Kinyitottam az ajtót, és elsétáltam Niall mellett. Úgy tettem, mintha ott sem lett volna. "Állj meg, most!" "Nem"lesétáltam a lépcsőn, és kinyitottam az ajtót, amikor éreztem, hogy valaki megfogja a karomat. "Hadd menjek" kiabáltam Niall-el " Nem, nem, amíg nem magyaráztam meg" " Nem kell megmagyarázni, már tudom, mit érzel "" Nem, nem. Csak hadd magyarázzam meg.Kérlek "Hangja megtört, mintha sírni készült volna. Vissza mentem a házba, és leültem a kanapéra. "Van öt perced megmagyarázni" 

Niall szemszöge

Leültem mellé, és megragadtam a kezét, szorosan tartottam "Sajnálom, minden teljesen rosszul jött ki. Szeretlek. Még mindig, és örökre szeretni is foglak. Egész nap ittam, próbáltam megemészteni, hogy a gyönyörű barátnőmből egy olyasvalaki lett, akit nem ismerek. (T/N), annyira szeretlek, te vagy a világ számomra. Tudom, hogy mennyi utálatot kapsz. Látom az egészet. És utálom magam, amiért ennyi gyűlöletet kapsz. Utálom, hogy te még így is szeretsz engem. Nem fogok hazudni neked, látván téged, most tényleg undorodom tőled. Mert annyira tökéletes és gyönyörű vagy. Nagyon sajnálom. Megértem, ha még mindig el akarsz költözni. "a földet néztem, nem akartam, hogy lássa, ahogy sírok. "Ni." Hangja lágy, de ugyanakkor megtört volt, biztos voltam benne, hogy ő is sír. 

"Sajnálom." szabad kezét az arcomra helyezte, hogy nézzek rá. Láttam a könnyfoltokat az arcán, "Sajnálom" megismételte magát. Bánatot láttam a szemében. Nem mondtam semmit, csak magamhoz húztam egy ölelésre, és hagytam, hogy a könnycseppjeim a hajára hulljanak. "Sajnálom kicsim. Annyira szeretlek (T/N) "el emeltem a fejem a mellkasától, így a szemébe tudtam nézni. "Meg fogom tenni veled." Megcsókoltam az ajkait. Puha, édes, és szenvedélyes volt. Visszacsókolt. Menyasszonyi stílusban fogtam meg "Olyan apró vagy, úgy érzem, össze fogsz törni" felvittem az emeletre, a hálószobába, és óvatosan az ágyra fektettem. Rámásztam, de tartottam magam, hogy nehogy ráessek, mert olyan volt, mint egy kis törékeny figura. Amíg fölötte feküdtem, rájöttem, hogy milyen apró teste van. 

Megcsókoltam ismét, mielőtt apró nyomokat hagytam volna a nyakán és a kulcscsontján, közben az ingét kigomboltam. Lementem a hasán, miközben folyamatosan puszilgattam a testét. Lehúztam a nadrágját. Megcsókoltam a bal lábát, majd a jobb lábát. Megcsókoltam mindkét karját, mielőtt visszatértem a szájához "Szeretlek"suttogtam ajkaiba, közben ujjaimmal a háta alá nyúltam, és megkerestem a melltartókapcsot, hogy eltávolítsam azt. Végigfuttattam az ujjaimat a mellbimbóin, mielőtt a számba vettem volna azt. A jobb mellbimbóját szoptam, majd ugyanezt megtettem a ballal is. Nyögött. Megcsókoltam a hasát, megálltam a bugyija szélénél. Lassan csúsztattam le a lábain. "Nagyon nedves vagy, bébi." Felnéztem vigyorogva.

Végigvezettem ujjaimat a redőin, miközben gyengéden dörzsöltem a csiklóját. Ettől újra nyögött, én pedig folytattam. Felcsúsztattam az egyik ujjamat, és pumpáltam, amitől szüntelenül nyögött. Felcsúsztattam a második ujjamat is, és ő továbbra is nyögött. "Jó érzés, bébi?" válaszul csak nyögött, képtelen volt beszélni. Kihúztam az ujjaimat, és levetkőztettem magam: "Készen állsz?" Bólintott. Belé csúsztam, és megemeltem a csípőjét, hogy mélyebben lehessek benne. A csípőink összeértek "Gyorsabban" Csak ekkor sikerült először megszólalnia. Elkezdtem még gyorsabban tolni, éreztem, ahogy az izzadtság megjelenik a fejemen. 

(T/N) szemszöge

Ami akkor volt, az olyan öröm volt, amit még sosem éreztem.Csodálatos volt, éreztem, hogy közel vagyok a csúcshoz. Kezemet Niall vállára tettem, közel húztam magamhoz, hogy megcsókolhassam. Testünk ide-oda mozgott "Niall" sikítottam. "Annyira közel vagyok, Ni. Nem tudom, meddig fogom tartani. "ő továbbra is tolt, olyan gyorsan, ahogy csak bírt. " El megyek bébi" Megcsókolta a vállam, amikor elkezdtem remegni. Hamarosan elélveztem. De ez nem olyan volt, mint máskor. Niall arcán hatalmas mosoly terült szét, amikor belém élvezett. A pulzusunk az egekben járt. Hamarosan kicsúszott belőlem, és mellém feküdt. 

Karjával átölelt "Láttad, mit tettél?" kérdezte. "Nem. Mit csináltam? "Kérdeztem, aggódtam, hogy valamit rosszul csináltam "Spricceltél" "Én?" "Igen, hát nem csodálatos érzés?" "De igen. Szeretlek Niall. "" Én is szeretlek (T/N) "kiterülve, kielégülve feküdtünk. 
"Ígérj meg valamit. Ígérd meg, hogy visszanyered a régi súlyod" "Ígérem." "Kérlek, soha ne változtass magadon. Tökéletes vagy!. " egymáshoz bújtunk, és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése