2013. április 11., csütörtök

Munka

Mivel lebetegedtem, volt egy kis időm még egy fordításra. :) Remélem, nem bánjátok :D

Kiegyenesítettem a szoknyám, a hónom alá raktam a barna papírcsomagot, és kopogtattam Mr. Tomlinson ajtaján. Hallottam a zár kattanását, majd az ajtó kinyílt. Az ajtóban egy fekete öltönybe öltözött férfi állt, Louis Tomlinson, az Egyesült Királyság egyik vezető üzletembere. Szélesebbre nyitja az ajtót, és beljebb vezetett. 

"(T/N)," Louis sóhajtott. "Miben segíthetek?"

"Ez a csomag jött," szólaltam meg.

, akkor csak tedd le oda," mondta. 


Letettem az asztalra, és azt néztem, ahogy Louis az íróasztal körül sétál, és leül a díszes bőrszékébe. Amikor szembe került velem, a lábát az asztalra tette, a kezét pedig a feje mögé. A fejem búbját, a lábfejemet nézte, és egy kis vigyor jelent meg a szája sarkában. 

"Segíthetek önnek még valamiben, Mr. Tomlinson?"

"Mondd (T/N)" vontatottan beszélt. "Hogy vagy? Na és a barátod?"

"Jól vagyunk, Mr. Tomlinson."

"Mennyi ideje vagytok együtt?"

"Majdnem két éve."

"Még mindig boldogok vagytok?"

"Nagyon boldogok."

"Még mindig elégedett vagy?"

"Nagyon," vigyorogva mondtam.

"Szóval, a szex nem unalmas?" kérdezte

 
"Mr. Tomlinson úgy, gondolom, hogy ez nem önre tartozik " célozgattam.

"Tehát nem" ezt ő is megerősítette.

"Talán nem."

"Hogyhogy?"
 


"Miért kérdezi?"

"Csak kíváncsiságból."

A lélegzetem elállt, amikor felállt az íróasztaltól, és felém jött. Mikor odaért hozzám, megfogta a csípőmet, és magához húzott. Megbotlottam, de ő megfogott. Keze a szoknyám alá került. Félre simította a hajam, és a fülcimpámmal játszott. 

"Csipke bugyi, (T/N)" szuszogott. "Így könnyen érezhetem, hogy nedves vagy tőlem."

"Honnan tudja, hogy magától?" nyögtem

"Mert ha nem" önelégülten mosolygott "Már megállítottál volna"


Megtámasztottam a fejem a vállán, amikor a bugyimba csúsztatta az ujját, és simogatni kezdett. Mr. Tomlinson kuncogott, amikor mutatóujjával megérintette a csiklómat. Hagyta, hogy nyögjek, és szívjam a nyakát, miközben a csiklómat dörzsölte. Zakójába markoltam, amikor megéreztem magamban egyik ujját. A hajával játszottam, miközben ő az ujját pumpálta ki-be. Ujjaimat bőrébe vájtam, Mr. Tomlinson pedig még egy ujját is felcsúsztatta, a hüvelykujjával a csiklómat dörzsölte. 

"Szállj fel az asztalra, (T/N)", követelte. "Szeretném látni a puncidat igazából"

Az asztalra másztam, és visszanéztem rá. Mr. Tomlinson szétnyitotta a lábaimat. A gyomrom remegett, ahogy ajkaival, és kezével megérintette a combomat. Lábamat a nyaka köré fontam, ő pedig újból dörzsölni kezdett. Ujjaimmal a hajába túrtam, a csípőm pedig lezuhant az asztalra, amikor végignyalt a résemen. Louis felnézett rám, és levette a szoknyámat. 

"Tudod, mit kell üvöltened, (T/N)?"

"Mr. Tomlinson? "kérdeztem

"Louis," kijavított. 


Louis erősen nyalni kezdett, én pedig úgy vergődtem az asztalon, mint egy partra vetett hal. Teljesen ki voltam szolgáltatva neki. Vonaglottam alatta, amikor nyelvét felcsúsztatta. Louis nyelve érintette a G-pontomat. Masszírozta a belső combom. Lihegve felnéztem rá, ő pedig csak rám mosolygott.

"Tudod, mit akarok tőled, bébi?" Louis kötekedett velem.

"Van egy nagyon jó ötletem," ziháltam.

"Jó," önelégülten vigyorgott "Térdre."
 


Leszálltam az asztalról, Louis elé térdeltem, és kigomboltam a nadrágját. A hajamba markolt. Végigfuttattam a nyelvem teljes hosszán, majd amennyire csak tudtam, bevettem a számba. Louis nagyot nyögött, a fejét hátra vetette. Felnéztem rá, arcáról folyt az izzadtság. Éreztem, ahogy megremeg a számban, majd elélvez, nedve minden cseppje pedig lefolyik a torkomon. Kivettem a számból, és szembe álltam vele. 

"Baszd meg, annyira jó vagy."

Éreztem, hogy lehúzza a bugyimat a bokámig, én pedig kiléptem belőle. Louis végig futtatta redőimen a farkát, majd a csiklómhoz nyomta. Mindketten nagyot sóhajtottunk, amikor belém csúszott. 


"Jó érzés, (T/N)?"

"Igen," nyögtem

"A barátod ki tud téged úgy tölteni, ahogy én?"

"Nem."

"El tud úgy juttatni a csúcsra, ahogy én?"

"Ó, nem."

"Jó válasz."
 


Megragadta a csípőmet, így jobban magamba tudtam fogadni. Vonaglottam alatta, ő pedig amilyen gyorsan csak tudott, tolt.

"Te egy piszkos kis ribanc vagy, (T/N). De az én kis ribancom. "

Folyamatosan érintette a G-pontomat, és a vállamba harapott. Hatalmasat sikítottam, amikor az orgazmus a hatalmába kerített. Ahogy én elélveztem, ez segített Louis orgazmusában is, hamarosan megrándult bennem, és belém élvezett. Felálltam, amikor kicsúszott belőlem, és lenyaltam a farkáról a maradék nedvet.

"Imádom, amikor ezt csinálod" Louis szaporán lélegzett.

"Gyakrabban kell bejönnöm dolgozni" mosolyogtam.

"Én itt leszek"

2 megjegyzés: