2013. április 8., hétfő

Kussolj, ribanc!


Meghoztam a kért Harry-set, amit szintén magam írtam. Gif nem lett, de azért remélem, hogy így is tetszeni fog. ;) 

- Ne, Harry, kérlek! Esküszöm, hogy csak téged szeretlek!.- zokogtam. 
- Ezt nagyon jól be is bizonyítottad.- ordított rám. 
- De Harry, részeg voltam, azt sem tudtam, hogy mit csinálok, és....- 
- És frankón megkurattad magad mással. - folytatta a megszűnni nem akaró kiabálást.

Tényleg elismerem, hogy nagy hibát követtem el. Mindennél jobban szeretem Harry-t, fogalmam sincs, hogy tehettem ezt vele. Lia hívott meg egy házibuliba, amire utólag belegondolva el se kellett volna mennem. Rengeteg felest ittunk, azt sem tudom, hogy kerültem haza, csak hagytam, hogy vigyen magával a hév.

- Kérlek, ne beszélj így velem. 
- Mert szerinted más bánásmódot érdemelsz?.- megfogta a táskám, és a kezembe nyomta. - Most azonnal húzz el innen!.- lökött kifelé az ajtón. - Többé látni se akarlak!

- Tudod mit? Nagyon is jó volt mással kefélni, mert nálad mindenki csak jobb lehet.- hirtelen felindulásból vágtam a fejéhez.

Alighogy elindultam volna az ajtó felé, a csuklómnál fogva visszarántott, és keményen a falnak nyomott. 

- Mit mondtál?.- suttogta a számba. A hideg futkosott a hátamon. 

- Jól hallottad.- motyogtam, de elég volt ahhoz, hogy meghallja. 

- Akkor neked kemény büntetés jár. Majd most megtanulod, hogy nem kell máshoz menned, hogy jól érezd magad.- keményen az enyémre nyomta a száját.

Szenvedélyesen csókolóztunk, egy pillanatra sem szakadtunk el egymástól. Éreztem, ahogy keze egyre lejjebb csúszik, majd felhúzza a szoknyámat, benyúl a bugyimba, és a csiklómat kezdi el masszírozni. Hangosan nyögni kezdtem. 

- Kussolj, ribanc!.- rávágott a seggemre. - Egy hangot se halljak!

Imádom, amikor így viselkedik, ezért csak még jobban nyögtem. 

Megfogott, és a kanapéhoz vitt. Elővette a rózsaszín vibrátoromat, a bugyimat félrehúzta, és felnyomta. Fogalmam sem volt, hogy honnan tudhatta, hogy ide rejtem el, de minden esetre élveztem. 

Letépte rólam a pólómat, kicsatolta a melltartómat, majd szívni kezdte az egyik mellbimbómat. 

- Ahh, Harry, mindjárt el-elmegyek.- nyögtem, de ő kihúzta a vibrátort. 

- Még nem most, bébi.- kacsintott. 

Eléggé zavart, hogy én már szinte meztelen voltam, de rajta még minden ruhadarab rajta volt, ezért lehúztam a farmere cipzárját, majd a farmert is. 

- Nem, itt most én parancsolok.- lökött le a kanapéra. Tetszett az ötlet. 

Levett magáról minden ruhát, csak a boxere maradt rajta. 

- Vedd le!- utasított. Örömmel teljesítettem a kérését, és a lehető leglassabban lehúztam róla. A farka már a hasát verte. 

- Szopj le, szépségem.- nyomta az arcomba a farkát. Bekaptam a számba,  keményen mozgattam a kezem és szívtam neki. Látszólag jól csinálhattam, mert szüntelenül nyögött, amitől rendesen benedvesedtem. 

Pillanatokon belül el is élvezett, én pedig minden cseppjét lenyeltem nedvének.

Figyelmeztetés nélkül az egész hosszát belém nyomta, én pedig a fájdalomra egy nagyot sikítottam. Rengetegszer szexeltünk már, de még mindig nem tudtam megszokni, olyan nagy. Nem törődve velem keményen tolt. 

Olyan extázisba estem, hogy az leírhatatlan. Röpke perc alatt a csúcson voltam. Harry még nem élvezett el, ezért tovább tolt. 

- Olyan jó vagy, bébi.- nyögött a számba. 

Éreztem, hogy közel van, a farka rángatózni kezdett bennem. 

- E-elmegyek!.- ordította, és erősen a hajamba kapaszkodott, majd megéreztem magamban váladékát, amire engem is elkapott egy újabb orgazmus, és spriccelve elélveztem. Sosem volt még spriccelős orgazmusom, de nagyon élveztem.

- Ahh.- húzta ki magát belőlem, és mellém dőlt, hangosan szuszogva. 

- Soha, senkivel nem foglak megcsalni többé. Még sosem volt senkivel sem spriccelős orgazmusom. Te vagy kétségtelenül a legjobb. - mosolyogtam rá a kielégült fiúra.

- Te is jó voltál, bébi.- kacsintott, majd megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése