2013. április 22., hétfő

A szemem csakis rajtad

Sziasztok!
Tudom, tudom.....késtem. Eldöntöttem, hogy megmagyarázom, de aztán meg úgy voltam vele, hogy minek....
Most kérésre egy Zayn-eset hoztam, ami hosszú is, és vannak benne gif-ek. :)
Nem nagyon akarom húzni, csak még annyit szeretnék, hogy mostanában előfordulhatnak kisebb-nagyobb csúszások. 

Megértéseteket köszönöm!
U.I: A gif-eket mindenki saját felelősségére nyissa meg (ha megnyitja) 


enjoy. :)

Csend volt az egyetlen dolog, ami kettőnk között volt, miközben a kocsiban voltunk, úton hazafelé. 
 "Bébi, beszélj hozzám. Én nem csináltam semmit, hogy haragudj rám" mondtam, ahogy előrehajoltam, arra törekedve, hogy Zayn nézzen rám azokkal a csodálatos mogyoróbarna szemeivel, de nem volt szerencsém. Bámulta az utat, és valamivel gyorsabban hajtott, mint amennyivel lehetett volna. 
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem voltam beindulva attól, ahogy a bőrdzsekije tökéletesen illett rá.

"Zayn. Kérlek, bébi. Meg kell beszélnünk "mondtam újra, próbáltam megkapni a teljes figyelmét. 

"Beszélni, miről? Ha? Arról, hogy teljesen figyelmen kívül hagytad azt a tényt, hogy a srác, aki melletted volt, flörtölt veled? És te nem tettél semmit? " kiabált egyszerűen, nem is nézett rám 

"De én megmondtam. Egyáltalán nem figyeltem rá. Csak te létezel. Ez mindig így volt, és mindig így lesz.  "mondtam, amikor megállt az autó a hotel előtt. Mielőtt el tudott volna fordulni, hogy kiszálljon a kocsiból, megragadtam az arcát, és csodálatos szemeibe bámultam. 
"Esküszöm neked. Nem vettem észre, hogy flörtöl velem. Nem is figyeltem semmire sem, amit mondott. Csak téged figyeltelek! "mondtam, miközben ő engem nézett. 

Amikor kiszálltunk az autóból, az eső elkezdett esni. Másodpercek alatt úgy esett, hogy rohantunk a hotelba, csurom vizesen. Fogtam a kezét, és futottunk a parkolón át a hotelba, de ehhez kellett egy kis erőfeszítés is, ugyanis teljesen átázott a ruhánk. Láttam Zayn átázott fehér pólóján keresztül - amit a bőrdzseki alatt viselt -  jól kigyúrt mellkasát.

Amikor beszálltunk a liftbe, kezét a derekamra tette és maga felé fordított, így arcunk csak milliméterekre volt egymástól. Megnyomta a hátam mögött az egyik gombot. Rám nézett, ördögien elmosolyodott, és nekitolt a falnak, teljesen átvette az irányítást felettem. 
"Jobban teszed, ha elmondod az igazat (T/N) .... Mert ha nem .. Meg kell büntetnem téged "mondta egy kis önelégült mosollyal az arcán, miközben én reszkettem alatta. Ezután lecsúsztatta a kezét, hogy megvizsgálja a testem, közben az ajkát harapdálta. Ugyanezt tettem az örömtől. Szemével mélyen az enyémbe nézett, várta, hogy mondjak valamit. 

"Ó, akkor talán újra elmondom, amit már egyszer mondtam. Mert azt akarom, hogy megbüntess. Nagyon rossz kislány voltam "mondtam, és éreztem tökéletes tónusú testét. 

"Most? Azt hiszem mindketten tudjuk, hogy ez mit jelent "suttogta gyengéden a fülembe. Ezután egy lépést tett hátra, én bólintottam, ő pedig az ajkába harapott. Tudtuk, hogy mi következik. Megfordult. Megnyomta a stop gombot, és a lift megállt a 6. emeleten. 

"Vedd le a ruhád, most!" Parancsolta. Megpróbáltam levenni, ami nehéz volt, mert a teljesen átázott ruháim hozzátapadtak a testemhez. Zayn levette a kabátját és a pólóját, ezután segített nekem. 

"Most jól fogod érezni magad" suttogta, ahogy csókolni kezdte a nyakamat, majd beleharapott. Egy kis nyögés hagyta el a számat, ahogy közelebb vonszoltam magamhoz. Éreztem kemény, és hideg kockáit, ami a hasamat érintve reszketésre késztetett. 
Levontattam ujjaimat a tarkóján, kulcscsontján, és amikor megérintettem merev férfiasságát, felnyögött. Lejjebb mentem, miközben közelebb kerültem hozzá, és édesen megcsókoltam. Az egyik kezét az arcomra tette és próbálta irányítani a csókot. Közelebb húzott, és durván kezdett el csókolni. 

http://25.media.tumblr.com/7a0c116e547d3ad67b12774b25eb8877/tumblr_ml5ecdAUXz1rjejhro1_500.gif 

Megszorította a melleimet a melltartómon keresztül, amit aztán kicsatolt, és hagyott, hogy leessen a földre.
Olyan közel húzott magához, hogy melleim szorosan a mellkasához tapadtak. Keze feltérképezte a testem. Ajka elengedte az enyémet, majd csókokat hagyott a nyakamon, a mellkasomon, és a melleimen. Elkezdte szopni a mellbimbómat, én pedig szaporán nyögtem, és sűrűn vettem a párás levegőt, ami a liftben keletkezett. 

"Tetszik, nem igaz?" Mondta, miközben újból lejjebb ment, és el nem ért a hasamig. 

"Mhhhhmm .. Én......Nagyon tetszik "nyögtem, miközben hajába markoltam.
"Lesz ez még sokkal jobb is, bébi. Olyannyira, hogy nem leszel képes holnap járni. "mondta, és megragadta a bugyimat, lehúzta, teljesen ki voltam neki szolgáltatva.
"Ülj le azonnal" parancsolta. Gyorsan azt tettem, amit mondott. 


Szétnyitotta a lábaimat, és csókokat hagyott a combomon, majd a már nagyon nedves puncimra tért. 

"Istenem, bébi. Ki tett ilyen nedvessé? Mondd el! "Mondta, és egyet nyalt rajtam, majd megcsókolta a csiklómat. 

http://24.media.tumblr.com/f206a9b26841771776facb4928248ad0/tumblr_mhv1l2tGLN1s2h412o1_500.gif 

"Zayn. Bébi. Ne ugrass, csak bassz meg keményen! "Kiáltottam, ő pedig rögtön felnyomta két ujját.
"Ó Istenem, Igeeen" kiabáltam. "Keményebben" nyögtem. Elkezdte mozgatni az ujjait, és egy gyors mozgást alakított ki.
"Mondd el, hogy tetszik" mondta, és folytatta, miközben puha csókokat hagyott a csiklómon.
"Te. Tudod. Hogy. Nagyon. Tetszik..... Keményebben Zayn ...... keményebben! "nyögtem, és próbáltam rendesen lélegezni.
Úgy tett, ahogy parancsoltam. Az öröm elviselhetetlen volt. 


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m66yhoVGQG1r3jn5lo1_500.gif

"Istenem,,  Zayn. .....Igen ... Ott .. Annyira ...Közel. "Kiáltottam hangosan, már visszhangzott a lift. Majd megállt, kihúzta az ujjait, és egyesével lenyalta őket. "Mi a fasz? Zayn? "Mondtam, miközben felálltam.
"Mi van? Azt hitted, hogy hagyom, hogy ilyen könnyen elélvezz? Büntetésben vagy, emlékszel? "mondta, miközben felállt, hogy a dudor látszódjon a nadrágján keresztül.Ezután lehúzta a nadrágját és a boxerét. A hosszú farka már kőkemény volt, és a hasát verte.
"Most én jövök" mondta mosolyogva.
Leguggoltam, ő pedig keményen a számba tolta a farkát. Hangosan kezdtem öklendezni. Zayn gyorsan mozgatta magát a számban. A nyögéseink kitöltötték a liftet, miközben egyre mélyebben - és mélyebben volt a számban. 


http://25.media.tumblr.com/c0ac6d4f0e3e431842e5e9b148589a5a/tumblr_mkq95umakT1rgfrwho1_400.gif 

"Bébi. Annyira jó vagy. Elmegyek! "mondta. Ahogy ezt kiejtette, abba hagytam, pont úgy, mint ő. 
"Ó, nem. Ezt nem kellett volna! "Mondta dühös hangon. Megragadta a karomat, és a padlóra lökött. Rám mászott, és keményen belém nyomta magát. Megragadta a combomat, és közelebb húzott magához. 
"Ó, a picsába!. "nyögtem, már szinte túl nagy volt az öröm. Az egész testem megfeszült. Folyton megcsókolt és a nyakamat harapdálta. 

http://24.media.tumblr.com/6004c1fec480e67238943167607e471f/tumblr_mhtiiulfB11rgmi6bo1_500.gif 

Folyamatosan a nevét nyögtem, amire ő elmosolyodott, kihúzta magát addig, hogy csak a hegyével legyen bennem, majd újra teljes erőből belém lökte magát.
"Jézusom (T/N), kurva szűk vagy!" mondta nyögve, és teljes hosszában bennem volt. 

Próbáltam egyenesen Zayn szemébe nézni, fogtam az arcát. A szeme tele volt szenvedéllyel és vággyal. Semmi sem volt ennél szexisebb.Erősen fogtam az arcát, amennyire csak tudtam, miközben éreztem, hogy hamarosan el fog jönni életem legnagyobb orgazmusa. 

http://24.media.tumblr.com/35c8572e87a223014d9c08582101f3fe/tumblr_mjd50mhykC1s57a14o1_500.gif

"Zayn. Olyan közel vagyok bébi "dadogtam, kerestem a gyönyörű mogyoróbarna szemeit.
"Én is (T/N)! Együtt ? "Mondta, én pedig bólintottam.
Egy utolsó nagyot tolt rajtam, ami segített, hogy érezzem magamban meleg nedvét, és mindketten elérjük a csúcsot.
Zayn a melleimre esett, próbáltunk rendesen lélegezni. 


"Ez .....volt. "félbe szakítottam" Csodálatos. Tudom, "mondtam. Közelebb csúszott arcomhoz, és megcsókolt.
"Szeretlek. Csak téged "mondtam a szemébe nézve.
"Tudom. Csak egy kicsit féltékeny vagyok "mondta rám mosolyogva. "Tudom, hogy sehova nem szoktál menni. Leginkább azért, mert senki sem fog neked akkora örömet szerezni, mint én "mondta még mindig mosolyogva.
"Ezért is. És sok más dolog miatt. "mondtam, és egy kicsit felemeltem a fejem, hogy megpusziljam az orrát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése