2013. április 25., csütörtök

Sikoly


Liam becsapta az ajtót, amikor beértünk a házba.

"Emlékeztess újra, hogy miért is kellett eljönnünk a buliból ilyen korán."

"Mert minden srác kibaszottul téged nézett."

"Te most kurvára viccelsz velem."

"Mi van? Így volt. "


"Ez történik minden kibaszott este, Liam. Minden egyes alkalommal, amikor elmegyünk, hamarosan hazajövünk, mert annyira átkozottul féltékeny vagy. "

"És mi van, ha az vagyok?"

"Ez azt jelenti, hogy nem bízol bennem!"


"Nem az van, hogy nem bízom meg benned, azokban nem bízok meg, akik körülötted voltak."

"Azok a barátaim voltak, Liam."

"Csak meg akarnak baszni"

"Lehetetlen vagy! Nem tudom kezelni ezt a szart. "Megfordultam, hogy elmenjek, de a keze kinyúlt, és megragadta a karomat, mielőtt eltudtam menni. Megfordított, hogy szembe legyek vele, és megragadta a csípőm, a falnak nyomott. 


"Nem fogsz elmenni" kétségbeesetten csókolta meg a nyakam. Megpróbáltam ellökni, de nem akart elszakadni a számtól.

"És miért?" Kérdeztem, remélve, hogy a hangom nyugodt maradt. A keze a csípőmre vándorolt, hogy lehúzza a ruhámat. 


"Mert tudod, hogy senki más nem szerez neked ekkora örömöt." mondta, és gyengéden a cspőjét az enyémhez nyomta. Nem számított, hogy mennyire akartam nyögni, vissza kellett tartanom, mert tudtam, hogy attól nagyon beindulna.

"Senki sem tudja, hogy mit csináljon veled, hogy jó legyen neked. Nem tudják, hogy hol érintsenek és hol csókoljanak meg. Én tudom a legjobban. "
 


Én csak forgattam a szemem rajta.

"Attól tartok, hogy elment a hangod" incselkedett. "Kár, hogy már elmondtam, mit kell veled csinálnom. Gyerünk, bébi, lássuk, milyen jól ismerlek. "
 


Kezét a fenekem alá tette, felemelt, és a hálószobába vitt, majd lerakott az ágyra. Néztem, ahogy kibújt ingéből és nadrágjából, így csak boxer volt rajta. Megpróbáltam leplezni, hogy mennyire tetszett a csodás kockás hasa, és a már dudorodó férfiassága, de észrevette, hogy nézem, és azonnal elvigyorodott. 

"Ha akarsz dugni, mindössze annyit kell tenned, hogy ezt mondod." Elhatároztam, hogy csendben leszek, tudva, hogy ez idegesítené a legjobban. Tudtam, hogy nem leszek képes ellenállni, de hallgattam.

"Nem fogsz beszélni? Hát akkor sikítani fogsz. "kuncogott, majd fölém feküdt. Száját enyémre tette és keményen megcsókolt. Egy-két perc után a mellkasom közé tért, és a bőröm minden pontjára csókokat lehelt. Kikapcsolta a melltartómat, én pedig kezemet a hajába vezettem. Így folytatta, egyre ment lejjebb, fogával húzta le a bugyimat. Kezét a térdemre tette, és szétnyitotta a lábaimat. 

"Már így is kurva nedves vagy." Mondta mosolyogva. Elakadt a lélegzetem, amikor a csiklómra fújt. A kezem még mindig a kusza hajában volt, keményen megragadtam, kétségbeesetten próbáltam visszatartani a hangokat. 

Folytatta tovább kényeztetésemet, amíg már alig bírtam tovább. Hirtelen megállt, és lecsúsztatta a boxerét. 

"És most fogsz sikítani (T/N)." Mondta, miközben durván belém nyomta magát. Nem tehetek róla, egy halkat nyögnöm kellett. Reméltem, hogy nem vette észre. A nyakamba harapott. Folytatta tovább, és keményebben tolt, mint valaha. Az ajkamba haraptam, ami elkezdett vérezni. Észrevette, és a fülemhez hajolt. 

"Sikítsd a nevem, bébi." Abban a pillanatban nem számított, hogy nem akartam, és tudtam, hogy Liam-nek ez a vágya, muszáj volt kiengednem.

"Liam! Bassza meg ... Liam! "

"Ez az én barátnőm." Mosolygott, és még mindig mozgott bennem. Tudtam, hogy már nem fog sokáig tartani, és hogy közel vagyunk mind a ketten. Kezével megragadta a csuklómat, tudtam, hogy másnapra tele lesz zúzódásokkal. 


Figyelmeztetés nélkül, kicsúszott belőlem, én pedig nyöszörögtem.

"Négykézlábra." Morgott a fülembe. Gyorsan követtem a parancsát, és a seggem hamarosan már a levegőben volt. Könyörtelenül belém nyomta magát, és erősen szorította a csípőmet. 


"Hagyd, (T/N). Had tudjam meg, hogy milyen jó vagyok, és hogy mit érzel. "A szavaira sikítozni és káromkodni kezdtem, ő pedig elélvezett. Utána nem sokkal én is követtem, és elmosolyodott, ahogy a nevét nyögtem. Legalább nem én voltam az egyetlen, aki nem bírta ki csendben. Kihúzta magát belőlem, mellém feküdt, átkarolt, én pedig a mellkasára tettem a fejemet. 

Megcsókolta a fejem búbját, én pedig rá néztem. "Azt hiszem, nem hibáztatom a többi srácot. Ezek mind csak féltékenyek, hogy olyan szerencsés vagyok, hogy egy ilyen lányt hozhatok haza minden este. " 

"Nem gondolom, hogy te vagy az egyedüli szerencsés ebben a kapcsolatban."

"Természetesen én vagyok a szerencsés, nem láttad magad? Tökéletes vagy. És az enyém. Szeretlek, jobban, mint bármi mást. Ezt soha ne felejtsd el. "
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése