2013. május 27., hétfő

Minden rendben


A tornácon ült, és az eget nézte. Kíváncsi voltam, hogy mi jár a fejében. Már majdnem teljesen sötét volt, fújt a szél. Megragadtam egy takarót Louis-nak, kimentem, körbetekertem rajta, és leültem, megtámasztva a fejem a vállán. "Sz-szia szívem." Dadogtam a hideg miattLouis égszínkék kék szemével rám nézett. "Mi jár a fejedben?" Kérdeztem, miközben kinyújtotta a bal karját és így ketten tudtunk osztozni a takarón. "Semmi szerelmem, minden rendben van.

Száját közelebb hozta, és mélyen megcsókolt. Nyelvünk küzdött a dominanciáért. A meleg takaró leesett rólunk, mert átöleltük egymást. A gyomromban valami furcsa remegést éreztem. Louis simogatta a térdem a nadrágomon keresztül, én pedig felborzoltam a barna haját. Megfeszültem, amikor kezével egyre feljebb tapogatózott. "Mmmm Lou" nyögtem a szájába

"Bébi, annyira szeretlek" fújt egyet. Ajkaink újra egymásra találtak. "Louis, ne." kezével elkezdte lecsúsztatni az ingemet. Elhúzódott tőlem, és a földre bámult. Kezem a vállára tettem. "Lou? Kicsim? "Szavaim inkább úgy hangzottak, mint egy kérdés. 

"Miért nem szexelsz velem? Mindig eltolsz, amikor már beleélem magam. "
Nem voltam hajlandó elmondani neki. Legalábbis MÉG nem. De most, úgy éreztem, nem volt más választásom. Amit Louis mondott, az nagyon fájt. "Én csak...szeretném, ha minden tökéletes lenne, és hogy kimutathassam, mennyire szeretlek." Könnyek gyűltek a szemembe. "Louis." Szipogtam, amitől rám figyelt. 

"A francba! Most miattam sírsz. Bébi, annyira sajnálom. Kérlek, ne sírj. Nagyon sajnálom. "Louis forró lehelete felmelegítette a nyakam, amikor átölelt. Aztán rájöttem, hogy Louis is sír. "Lou, minden redben. Ez nem a te hibád. "Gyengéden megcsókoltam, mielőtt felálltam, és elkezdtem húzni az emeletre "(T/N) mi folyik itt? Mit csinálsz? "kérdezte, majd becsuktam az ajtót, és leültettem az ágyra. 

"Nem, nem, nem, nem bébi! Nem kell ezt tenned. Nem kellett volna ezt mondanom "mondta, én pedig ott álltam előtte, és lehúztam a nadrágom. Haboztam egy kicsit, miközben az ingemet kezdtem el kigombolni , nem akartam még mindent megmutatni. "Minden rendben." Becsuktam a szemem, és levettem az ingem. Így csak egy rövidujjú (amit az ing alatt viseltem) és fehérnemű volt rajtam. Hallottam, hogy Louis zihál a látványtól. Egyszerűen nem tudtam rávenni magam, hogy kinyissam a szemem. Csukva volt. Louis felállt, mert megéreztem, ahogy kezével a csípőm simogatja. Szemem kinyitottam, és láttam, hogy a térdem csókolgatja, ami tele volt hegekkel. Vágások és sebek, amik már régóta ott voltak. Miért? Miért hagytam, hogy mások miatt tönkretegyem magam? Egy könnycsepp hullott le Louis arcáról a combomra. Nem beszélt, csak csókolt. Megpróbálta elcsókolni a fájdalmas emlékeket.

"Lou. Louis, kérlek állj fel "kértem. Teljesítette a kívánságom. Hüvelykujjamat felemeltem, és letöröltem az arccsontjáról a könnyeit. Ez az, amiért nem akartam még lefeküdni vele. Bűntudat, szomorúság és tehetetlenség töltötte meg a szemét. "Miért bébi? Miért? "magamhoz húztam, és együtt sírtunk. "Lou ... Én csak ... Utálom magam. Nem vagyok méltó hozzád. Semmit sem tehetek, nem vagyok elég jó senkinek sem. A testem csúnya, és a vágások még csúnyábbá tették. A csuklóm is ilyen, de az már nem annyira észrevehető. "Louis elhúzódott, de még mindig fogta a vállam "(T/N) ... Soha nem tudtam haragudni rád ezért. Csak azt szeretném, ha látnád, hogy csodálatos, gyönyörű, tehetséges, csodálatos, és ... tökéletes vagy. Lehet, hogy nem hiszed, de bébi, az én szememben, te vagy a legcsodálatosabb, legtökéletesebb nő, akit csak kívánhatnék. Szeretlek (T/N). "" Hmmm. Én is szeretlek Louis. "Megcsókolt megint, kifejezve a szenvedélyt és együttérzést. "Gyerünk szerelmem, menjünk aludni." "NEM! Ülj vissza. " Az agyam nem működött teljesen normálisan, de tudtam, hogy kész vagyok, hogy teljesen átadjam magam neki. Ahogy becsuktam a szemem, elkezdtem lehúzni a pólót a csúnya testemről. Olyan bizonytalanul álltam előtte, mint még soha. "Gyere ide Louis" szóltam neki, hogy álljon fel, és jöjjön közelebb hozzám. Nem mozdult. "Tessék?". Habozva felállt, és odasétált hozzám. "Bébi, szeretlek." Louis megtörte a távolságot köztünk, és megcsókolt. 

Miután elhúzódott, levettem szerelmem pólóját, így rálátást nyertem gyönyörű testére "(T/N), de tényleg, ha nem vagy kész -" "Louis, én készen állok." Lelkes voltam, és elkezdtem kigombolni a gatyáját. Az ujjaim beleakasztottam a boxerébe is. "Csinálhatom?" Kérdeztem. "Csak tessék bébi" összeszedtem minden erőmet és bátorságomat, majd lehúztam a nadrágját a boxerével együtt. Louis már teljesen ki volt szolgáltatva nekem. Hátraléptem, és eltakartam a testem. "Kérlek, ne takard el magad bébi. Tökéletes vagy. Szeretem a tested. "Louis közelebb lépett hozzám, és megcsókolta a nyakam. Az érzésre, a puha, meleg ajkaitól a hideg futkosott a hátamon. Éreztem Louis farkának a hegyét a combomon. Hagytam, hogy elgyengülten a vállára omoljak, miközben folyamatosan azt suttogta, hogy 'szeretlek'. "(T/N), öhmm...." Bólintottam, mielőtt befejezte volna, tudtam hogy leakarja venni a melltartómat. Lassan, a nagy keze lecsúszott a hátamon, alig kaptam levegőt. A vékony anyag a földre esett. Nyilvánvaló volt, hogy nagyon kényelmetlenül éreztem magam Louis előtt, így megölelt. Csupasz mellkasaink egymáshoz nyomódtak, majd kitört belőlem a sírás. 

"Louis, nagyon sajnálom. Tönkre teszem az egészet. "" Nem, sshhhh bébi. Bizonytalan vagy, értem. De én itt vagyok, hogy megmutassam, hogy nem kell annak lenned." megfogta az arcom, és összedörzsölte az orrunkat. Lenyúltam, és lehúztam a bugyimat. Ott álltunk. Mindketten szorosan meztelenül. "Bébi, mi van, ha nem csinálom jól?" "(T/N), az én dolgom, hogy neked jó legyen. Ne aggódj, én segítek neked. "Az ideg a gyomromban enyhült egy kicsit, de az izgalom még mindig magas volt. Hamarosan, Louis felvett, az ágyra rakott, és rám feküdt. Duzzadt ajkával édes csókokat hagyott a testemen. "Mmmmm bébi, kérlek, ne tedd ezt magaddal többé"mondta, és végignézett a brutálisan végigvagdalt combomon. Továbbra is csókolta a remegő testemet. A keze elindult lefelé, szétnyitotta a lábam. "Pszt sshhh. Nyugalom "mondta, és megcsókolta a puncimat. Ismét a mellkasomra nehezedett, és megcsókolt. "Biztos vagy benne?" "Igen Louis. Készen állok. "Megtámasztotta magát a könyökén, majd belém csúszott, és időt adott nekem, hogy alkalmazkodni tudjak a méretéhez "Aahhh Lou." Nagyon hosszú volt, és fájt is. 

"Ó, nem! Akarod, hogy abbahagyjam?!? "Kétségbe estem, tudtam, hogy mennyire akarja ezt "Nem, kérlek, csináld." Louis ismét belém csúszott, majd ki, és ezt párszor megismételte, amíg meg nem szoktam. Louis beszélni kezdett hozzám, hogy elterelje a figyelmemet. "(T/N), nézz rám." Azt tettem, amit kért tőlem. "Szeretlek. Szeretem a mosolyod, az orrod, az arcod, amikor ideges vagy, ahhh, hogy szeretsz, hogy te mindig itt voltál nekem, ahhh, mmmm, hogy csak te, uhhh, te. "Ezúttal, a könnyek elhomályosították a látásom a boldogságtól. Minden alkalommal egy örömhullám árasztotta el a testem, amikor Louis felnyögött. "Ó, L-Louis. Mmmm "mondtam,miközben összeért a szánk. Mindkettőnknek gyorsan jött az orgazmus. Soha nem éreztem még ilyet, a gyomromban az izmok összeszorultak. Egyre több nyögés és morgás hagyta el a szánkat. A hátam ívbe feszült, és elélveztem. "Bébi, elmegyek" És a nedve rám ömlött. Egymás nevét nyögtük, miközben próbáltunk lejönni a csúcsról. Louis kicsúszott, és ürességet éreztem. Gyönyörű arcát néztem. Átölelt, én pedig a mellkasára feküdtem. "Köszönöm, Louis." "Nem, nekem kell megköszönnöm .... ígérj meg nekem valamit. Ígérd meg, hogy soha többet nem bántod magad. Szeretlek. "" Én is szeretlek ... és ígérem. "

1 megjegyzés: