2013. május 29., szerda

Hadd segítsek

Kérésre hoztam most egy Zayn-eset, remélem tetszik. :))


(T/N) szemszöge

Körülnéztem a klubban, és láttam, hogy az emberek táncolnak, és csókolóznak. Az ajkamba haraptam, majd felálltam. Megláttam egy jóképű srácot magam előtt, aki pajkosan rám mosolygott. 

"Hé, szépfiú. Mit csinálsz itt egyedül? "kérdeztem, és leültem mellé. 

"Semmi különöset, csak egy kis szórakozást keresek. Te? "

"Volt egy kis veszekedésem a barátommal." Mondtam. Bólintott és belekortyolt az italába.

"A barátod megveszett. Te gyönyörű vagy "mondta, engem pedig zavarba hozott.

"Köszönöm. Ma este ki kell őt vernem a fejemből." mondtam, és a tömeget néztem.

"El akarod felejteni őt?" kérdezte.

"Igen." Mondtam.
 


"Gyere, menjünk el innen." mondta, és megfogta a kezem. Egy sikátorba vezetett minket, ahol a falhoz nyomott.


"Huh." mondtam, a hátam megütötte a hideg falat. Láttam, hogy Zayn megnyalja a száját, mielőtt az enyémre nyomta volna. 

Mohón csókoltam vissza, többet akartam. Az ajkamról átváltott a nyakamra. "Mmm, Csináljuk ezt valahol máshol. ? "nyögtem ki.

Beleegyezett, aztán beültünk a kocsijába. Útközben a szálloda felé harapdáltam az ajkam, mert arra gondoltam, hogy milyen kibaszottul szexi sráccal vagyok. 

 
"Itt vagyunk." mondta, és leállította a kocsit. A hátsó ajtón mentünk be, ügyelve arra, hogy ne vonzzuk a figyelmet. Bementünk a szobájába, és megint elkezdtünk csókolózni. A hálószobában finoman elfektetett az ágyon, a csókot nem törte meg. 



Egyesével elkezdte levenni a ruháimat, rajtam hagyva a fehérneműt. Lehúztam a pólóját, és többet kértem "Zayn, dugj meg." Suttogtam a fülébe.

"Mindennek el jön az ideje?"mosolygott. "Először az ujjaidat akarom." Morogtam. Kezével elindult a bugyimba, én pedig abban a pillanatban benedvesedtem. 



"Mmm, Zayn." Nyögtem, amikor két ujját felnyomta. "Tetszik, mi?." ugratott. "Bassza meg, Zayn." mondtam, miközben az ujjait ki-be húzta. 
 
"Zayn, elmegyek...!!." nyögtem, mert már nagyon szorított a hasam. "Élvezz ide nekem" Mondta. Hatalmasat élveztem, majd kihúzta az ujjait, és lenyalta "Édes vagy." mondta, és kicsatolta az övét.

"Segíthetek?" Kérdeztem. Bólintott, én pedig kigomboltam a farmerját. Az ajkamba haraptam, amikor lehúzta a boxerét. Bepozícionálta magát, de még várt, ugratott engem.

"Zayn, kérlek." nyafogtam. Hirtelen belém csúszott, nem hagyott időt, hogy megszokjam méretét "Huh, Zayn! Ó, bassza meg! "Nyögtem, miközben egyre jobban tolt. 



Egyre hanyagabbul mozgott, tudtam, hogy hamarosan mindkettőnknek eljön az idő. "Bébi, el fogok élvezni!!" Nyögtem. "Várj még!!!" Erősen a hátába kapaszkodtam, miközben próbálta ismét felvenni a ritmust. 


Mindketten pillanatok alatt elélveztünk. Felnéztem Zayn-re, aki engem bámult. "Második menet?" kérdezte. 

2 megjegyzés:

  1. Jujj köszönöm szépen nagyon de nagyon ismétlem NAGYON tetszik :3 <3 *_______*
    ~Niki

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, és igazán nincs mit. :))

    VálaszTörlés