2013. május 10., péntek

Kínzó

Sziasztok!
Tudom, hogy már rég jelentkeztem, de remélem, hogy emiatt nem nehezteltek nagyon rám, és hogy tetszeni fog ez a kis sztori. :)


Mindig is szerettem az érzést, a testem ráztam a hangos zenére. Hallottam a hangos sikolyokat a tömegben, minden dalt kívülről tudtak, és próbálták megszerezni a fiúk figyelmét, ha csak egy pillanatra is.Vettem egy mély lélegzetet, miután a levegő felmelegedett az arénában. Látva a fiút, akit mindennél jobban szeretek, és ahogy le néz rám, az elmondhatatlan érzés. A mosolya minden alkalommal, amikor a színpadon van megőrjít, és én sem tudok mást csinálni, csak vigyorgok, mint egy bolond. Igen, hatalmas világkörüli turnén van, minden este a színpadon áll. Látva a sok rajongót, akik a színpad előtt őrjöngenek, boldog vagyok. 

Már majdnem három hete, hogy utoljára láttam személyesen. Beszélgettünk minden este,és pimasz üzenetekkel elmondta, hogy mennyire hiányzom neki, és hogy mit fog tenni velem a következő alkalommal. Az üzenetek alapján tudtam, hogy mit kell tennem.

A színpad oldalán álltam, és már csak 2 dal volt hátra. Harry rám mosolygott és dobott egy puszit. Vissza mosolyogtam, és úgy tettem, mintha elkaptam volna. Tudva, hogy ez megőrjíti, az ajkamba haraptam, és úgy csináltam, mintha a pusziját a hátsó zsebembe tenném. Extra lassan húztam ki a kezemet a farzsebemből, miközben szorosan a fenekembe markoltam. Harry arca megfizethetetlen volt, szemei tágra nyíltak, és a szájával "o" alakot formált. 

Folyton vissza nézett rám, másodpercenként, és minden egyes alkalommal csináltam valamit, ami egy kicsit szemtelen volt. Lassan megnyaltam az ajkamat, vagy lehajoltam, mintha leesett volna valami, az ingem alól pedig láthatta a melleimet. Az egyetlen dolog volt a dudor a farmerjában, amit tenni tudtam neki.

Miután véget ért az utolsó dal is, Harry a karomnál fogva húzott. Gyorsan ment, vagy mondhatnám kocogott végig az aréna folyosóján, amikor gyorsan kinyitotta az ajtót, amin ez állt "szerszámos kamra". Betolt minket, és bezárta az ajtót. Koromsötét volt, tapogatóztam, igyekeztem egy villanykapcsolót találni, és vigyázni, hogy ne ütközzek semmivel. Egyszer csak a fények felgyúltak. 

Megfordultam, és láttam Harry szigorú arcát, aki két lépést tett felém.Testét enyémhez nyomta, aminek következtében az asztalnak csapódtam, és sovány kezemmel tartottam magam, nehogy elessek. 

"Mit gondolsz, hol vagy, hogy ilyeneket csinálhatsz?" kérdezte még mindig kifulladva, egész végig futkozott a színpadon.

"Nem tudom, miről beszélsz bébi." mondtam a legártatlanabb hangon, és próbáltam nem mosolyogni. 

"Ó, azt hiszem, pontosan tudod, miről beszélek." mondta, miközben mindkét kezét mellettem pihentette. 

"Ó, tényleg." Mondtam vigyorogva.

"Mit gondolsz, mit tettél velem? Kínoztál." morgott, miközben csípőjét folyamatosan az enyémnek nyomva tartotta. 


Már nagyon kemény volt, és már a gondolatra, hogy ezt én tettem vele, benedvesedtem, jobban, mint a színpad mellett, anélkül, hogy megérintettem volna. 

Fekete ingénél fogva magamhoz húztam, ami még mindig nedves volt az izzadságtól, és erőteljesen megcsókoltam. Beletartott egy időbe, amíg ajkaink megtalálták a ritmust. Nyelvével bejutást kért. Kinyitottam a számat, nyelvünk a dominanciáért küzdött. Kezeinkkel próbáltuk megérinteni egymást ahol csak lehetett, mert nagyon hosszú volt ez a három hét. 

Harry a csípőmnél fogva megragadt, és megfordított. Gyorsan nyúltam az asztal után, tartottam magam. Elkezdte csókolni a nyakam hátulról, csikizett. Keze elérte a farmerem, majd kigombolta, és lehúzta a bokámig a bugyimmal együtt. Elakadt a lélegzetem a hideg levegőre, majd amikor megéreztem érintését a fenekemen. Halkan közöltem vele, hogy többet akarok. Hallottam a cipzárját, majd nadrágja a földre esett. 

Hirtelen Harry dörzsölni kezdte a csiklómat a középső-és mutatóujjával. 

"Baszd meg bébi." Nyögtem hangosan.

"Ki tett ilyen nedvessé, ha?" kérdezte, miközben nyomást gyakorolt a csiklómra. 


"Te, Harry, csak te." Mondtam halkan, mert túl nagy volt az öröm, amit okozott nekem. 

Hirtelen megállt, bosszúsan nyögtem. Megéreztem hegyét a bejáratomnál. Próbáltam siettetni, de keze túl erős volt, és a csípőmnél fogva megtartott. 

"Ez az, amit akartál?" fülembe suttogta.

"Hmm, nem a kínzást, hanem téged akartalak."
 


"Harry, kérlek, nem tudok tovább várni." mondtam, a hangom megemelve egy kicsit.

"Amit csak akarsz." Mondta, miközben
keményen belém nyomta a farkát. 


Ordítottam az örömtől, mert végre megkaptam amit akartam, és amiben már régóta nem volt részem. Adott időt, hogy alkalmazkodni tudjak hozzá, és csak azután kezdett el mozogni. Keményen tolt, tudtuk, hogy nem fog sokáig tartani, amíg elérjük a csúcsot. Volt egy állandó ritmusunk, de hanyag volt. Harry kinyújtotta a kezét, és a csiklómat kezdte el dörzsölni, én pedig éreztem, hogy nagyon közel vagyok. 

"Gyerünk bébi, keményebben, közel vagyok." lihegtem.

"Tudom, baszd meg, én is." mondta mély hangon. 


Hirtelen éreztem azt az ismerős bizsergést a gyomromban, ami egyre csak erősödött. Szorosan fogtam az asztalt, miközben Harry nevét kiabáltam, akkora extázisban voltam. Ahogy elértük a csúcsot, lassan kezdett el mozogni. Végül miután kihúzta magát belőlem, elkezdtünk felöltözni, mintha mi sem történt volna. Visszafordultam, hogy szembe legyek vele, és magamhoz húztam egy ölelésre. 
 
"Izzadság és szex illatod van." mondta mosolyogva a nyakamba.

"Nos, téged hibáztatlak." Válaszoltam vissza,
miközben elhúzódtam tőle, és a szemét kerestem. 


Remélem tetszett. :) Ezután próbálok gyakrabban jelentkezni. :) 

1 megjegyzés: